Auttakaa hädässä olevaa naista

Haluan saada!

Joo.Ongelma olisi tälläinen aika yleinen(?): minä en saa! Rakastelu on ihanaa mieheni kanssa,häneltä ei puutu mielikuvitusta asentojen kanssa MUTTA ongelmana on se että rakastelu huipentuu hänen tyydytykseensä ja minä en saa ikinä mitään. Olen liian arka sanoakseni etten saa ollenkaan,koska olemme harrastaneet seksiä jo niin pitkään enkä ole viitsinyt sanoa siitä mitään ja nyt on jo liian myöhäistä valittaa?? Pelkään että hän loukkaantuu(koska luulen että hän taasen luulee että saan joka kerta koska en sano mitään,hymyilen vain.mutta hymyilen vain hänen takiaan)
Kuinka esitän asian miehelleni ja ennen kaikkea kuinka saan orgasmin! se olisi aivan mahtavaa!..alkaa tuntua että minun on vaikea saada sitä. onko se sitten niin että toisilla naisilla se on helpompaa,toisilla vaikeampaa?
ja kaikista "parasta" seksielämässämme on se, että kun rakastelemme,minä en saa,vain mieheni mutta sitten kun hän hiukan nyöhkää (vaatteet päällä!!) päälläni kun hänellä seisoo niin muutamia kertoja olen jopa saanut!vaatteiden läpi,pelkän hinkkauksen ansiosta!(hän päällä,minä alla)selittäkää minulle voi raukka paralle kun minulla näitä kysymyksiä on näköjään miljoonia!kommentoikaa kaikkea,sekä miehet että naiset!
VOI AAAH!

18

3678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holmes

Jos miehesi ei ole vuosien varrella tuon kiinnostuneempi sinun orkuista niin sillä on joko toinen nainen tai ei välitä,tai on tollo vätys.Hae orkut muualta jos ei tahti parane.Yksi elämä nääs,,,

• onnellinen

Hyvin yksinkertaista ota omilla sormilla orgasmit itsestäänselvää....

• Mies, 46v.

...rakastelutekniikkaa, on vähän vaikeaa ottaa kantaa, mutta joitakin oletuksia toki me ulkopuolisetkin voimme tehdä. Arvelen siis, että miehesi vaihtaa asentoa liiankin tiuhaan tahtiin ja aina kun sinusta alkaa tuntua hyvältä, hän taas vaihtaa asentoa ja kiihotukseni taso ehtii laskea liikaa ja lopulta miehesi itse tulee juuri vähän ennen kuin olisi ollut suotavaa ja taas jäät vain nuolemaan näppejäsi. Jos et uskalla puhua asiasta suoraan hänelle, (miehet kyllä helposti loukkaantuvat arvostelusta ja siitä voi olla paljon haittaa jatkoa ajatellen, siksi pitää tarkasti miettiä miten asian voi esittää hänelle) niin älä ainakaan näyttele orgasmin saamista yhdynnän aikana ja älä myöskään yritä olla onnellisen näköinen yhdynnän jälkeen. Siten miehesi näkee sanomattakin, että et ole saanut orgasmia. (Olisi kyllä hyvä, jos pystyisitte avoimesti keskustelemaan asiasta ja yhdessä etsisitte ratkaisun ongelmaanne.)

Koska pystyt saamaan orgasmeja jopa vaatteet päällä kihnaten, kuten monet muutkin naiset, niin on selvää, että sinussa itsessäsi ei voi olla mitään vikaa. Vika on siis lähinnä käytetyssä tekniikassa. Liika asentojen vaihtaminen on usein vain haitallista, koska asentojen vaihtaminen aiheuttaa yhdyntään tarpeettomia keskeytyksiä, vaikka nopeastikin yrittäisi toimia. Uskon, että voisit kyllä saada orgasmeja vaikka käyttäisitte vain perinteistä rentoa lähetyssaarnaaja-asentoakin. Sillä siinä asennossa voidaan tehdä paljon muutakin, kuin vain yksitoikkoista ja tylsää sisään-ulos-työntelyä. Voitte esim. suudella toisianne suloisesti ja intohimoisesti rakastelun aikana, miehesi voi suudella ja imeä kaulaasi, imeä ja käykkiä korviesi nipukoita, miehesi voi suudella ja imeä rintojasi, hän voi työntelyn ohella myöskin pyörittää lantiotaan, jolloin siitin tekee emättimessä työntö ja pyörimisliikettä samanaikaisesti, ja hän voin painaa siittimensä emättimesi pohjalle pyörittäessään lantiotaan ja samalla helliä terskallaan kohdunkaulaasikin, synnyttäneet naiset ainakin tuntevat sen hyvin, mies voi tehdä pitkiä ja rauhallisia työntöjä, lyhyitä ja nopeita työntöjä, jne..., vain hänen oma mielikuvituksensa on rajana siiten, miten hän voi käyttää erilaisia tekniikoita saadakseen sinun kiihotukseni nousemaan huipulle asti, jolloin laukeat väkisinkin... Itse voit myöskin työnnellä lantiollasi altapäin vastaan ja pyöritelläkin sitä, samoin voit vaihtaa jalkojesi asentoja, kokeillen mikä asento tuntuu kulloinkin ihanimmalta jne. Yhdynnän pitää kestää kuitenkin riittävän pitkään, että pääset huipulle asti. Jos miehesi tapaa laueta liian nopeasti, jää hyvä yritys toki taas vajavaiseksi. Siksi hänen tulisi "esivirittää" sinut riittävään kiihotustilaan jo ennen varsinaista yhdyntää sopivilla esileikeillä kera hyvän kielityöskentelyn... ;-) Tässä oli vain joitakin nopeasti mieleeni tulleita ajatuksia. Itse olette kuitenkin oman seksuaalisenkin onnenne seppiä, joten ainut tapa ratkaista ongelmanne on se, että nostatte "kissan" pöydälle, eli teette itse kaiken mahdollisen ongelmanne ratkaisemiseksi ja mietitte yhdessä, mitä tilanteen korjaamiseksi pitäisi teidän tapauksessanne tehdä.

Ensimmäinen askel parempaan suuntaa on kuitenkin se, että et enää näyttele orgasmia, vaan teet miehellesi selväksi, että yhdyntä ei mennyt sinun osaltasi niin hyvin, kuin olisit toivonut.

• heppi

Voit saada orgasmin rakastelun aikana vain olemalla riittävän itsekäs. Voit pyrkiä asentoihin joissa voit itse hyväillä itseäsi yhdynnän aikana. Tai ehdottaa miehellesi että hän tekee sen.
      Suosittelen myös "seksileikkejä" esim. sitä että molemmat tyydyttävät itsensä orgasmiin saakka ja toinen saa katsoa. Kannattaisi myös opetella tyydyttämään partneri käsin, suulla tai vaikkapa apuvälinäillä.
      Rakastelu ja varsinkin orgasmin saaminen (naisilla) vaatii monesti melko paljon itsekkyyttä! Kysyppä mieheltäsi vaikkapa näin: Mitäs luulet nautinko minä näistä meidän rakasteluista???
      Tsemppiä!

• hopoti hoi

Oletkos koskaan kokeillut ratsastaa miehesi päällä! Mun kokemus on, että useimmat naiset tulee siinä aika helposti. Ja sit toinen juttu.
        Sano sille miehelles että säkin haluut päästä perille, ei se muuten tajuu. Naidessa pitää olla myös itsekäs. Jos ei suostu, niin käyppä vaikka vieraissa....

• poppeli

hyvä nainen!
      Oletko sinä tai miehesi koskaan kuulleet sellaisesta asiasta kuin klitoris?? Sen takia "saat" kun nyhjäätte vaatteet päällä, sillä miehen muna hinkkaa klitoristasi. Yhdynnässä mikään ei ole välttämättä kosketuksissa klitoriksen kanssa, etkä saa sen takia.
      Jos löydätte sellaísen asennon missä mies on kosketuksissa klitoriksesi kanssa niin voin luvata tuloksia!!

• JUUP

Saan orgasmin juuri noin "nyhjäämällä" juuri siksi koska silloin ei ole kiire ja minua hivellään tarpeeksi ja en ota paineita siitä et "no nyt se tulee enkä minä ehdi".Klitoris ärsytys on hyvä juuri tuollalailla hinkkaamalla=)
        Toivon sulle ja itselleni onnea miesten valinnassa...sinulla on oikeus nauttia seksistä juuri niinkuin sinä nautit!Etsi se ja jos mies ei suostu kokeilemaan niin vaihda.

• jaana
        JUUP kirjoitti:

Saan orgasmin juuri noin "nyhjäämällä" juuri siksi koska silloin ei ole kiire ja minua hivellään tarpeeksi ja en ota paineita siitä et "no nyt se tulee enkä minä ehdi".Klitoris ärsytys on hyvä juuri tuollalailla hinkkaamalla=)
        Toivon sulle ja itselleni onnea miesten valinnassa...sinulla on oikeus nauttia seksistä juuri niinkuin sinä nautit!Etsi se ja jos mies ei suostu kokeilemaan niin vaihda.

Ja uskoisin, et jos joku kohta kehossa ei ole mieleinen, niin alastomuus voi tuoda paineita. Vaatteet päällä kaikki on hyvin, eikä kaikkea näy-- voi ottaa rennosti.
        Parhaimmat orkut saat ratsastaessa, juuri niin, että klitoriksesi hankautuu miehesi vatsaa vasten. Lievä etunoja ja mielikuvitus mukaan, nauti itsestäsi!

• tiedemies

Sano miehellesi asiasta en tiedä että onko hän todella helposti loukkaantuva sinäänsä minä olen aina yrittänyt tingata naiselta mistä hän tykkää mutta vastausta ei tule päin vastoin.
      Olet tavallaan vuosia kestäneellä näyttelemiselläsi ajanut itsesi nurkkaan mutta jos et ohjaa miestäsi nautintoon niin et tule sitä koskaan saamaankaan.
      Minä olen aina ottanut vinkit iloiten vastaan vaan todetakseni että kaikki naiset ovat erillaisia ja täytyy olla vähintäänkin froidilainen ajatuksen luku tekniikka totuuden kaivamiseen.
      Minä tykkään kritiikistä ja rehellisyydestä koska jos teen mitä sattuu ilman naisen ohausta yleensä saan vaan todeta näytellyn orgasmin laimeuden koska ne olen opponut tuntemaan.

• onnellinen

Minun tyttöystävä saa orgasmin 1 minuutissa eipä paljon töitä tarvitse minun tehdä

• tiedenainen

Tiedemies on oikeassa! Asioista on juteltava ja vaikka loukattavakin toisen itsekkyyttä. Minun kokemukseni on se, että takaapäin työntäen on hyvää ja nautinnollista. aina ei välttämättä tule sitä odotettua, mutta kannatan asentoa, jolla on saanut ekan kerran, sillä se yleensä toistuu. Uraihmisellä ainakin. Ihminen mukautuu helpolla. Toisekseen: orgasmeja on monenlaisia. Parhaimman kaikista saa silloin, kun ei ole varma, lähteekö tuo toinen tännään leikkiin lainkaan mukaan. Pieni odotus on hivelevää. Myöhemmin, kun jo kauan on odottanut, on riisuuntumisen aika, silmät kertovat halun suuruuden. Ne saavat jo etukäteen onnen. Täytyy uskaltaa haluta! Lykkyä tykö!

• teeskentelyä
        onnellinen kirjoitti:

Minun tyttöystävä saa orgasmin 1 minuutissa eipä paljon töitä tarvitse minun tehdä

Voit hyvin olla onnellinen, mutta entäs tyttöystäsi? Oletko varma ettei hän valehtele? Orgasmi kun on maailman helpoin asia näytellä. :)

• juu
        teeskentelyä kirjoitti:

Voit hyvin olla onnellinen, mutta entäs tyttöystäsi? Oletko varma ettei hän valehtele? Orgasmi kun on maailman helpoin asia näytellä. :)

Me ollaan puhuttu tosta teeskentelystä me ei harrasteta sitä jos ei tunnu ei tunnu jos tuntuu tuntuu hyvin yksinkertaista.....

• taolainen

Hei

Taolaisuuteen liittyy voimakas uskomus siitä, että miehen pitää vältää siemensyksyä! Siis naida saa niin usein kuin haluaa, mutta siemensyksy vain joka 20. kerta!

Tähän liityy pajon asiaa. Tähän liityy myös opetus miehen syvästä ja lyhyestä (shallow) työnnöstä. Tässä siis opetetaan ( n. 1500 vuoden takaa) miestä: Ei pidä työntää siitintä syvälle emättimeen ja liikutta sitä sitten edes takaisin. Pitää työnttä myös lyhyitä tyntöjä 'poikittain' niin, että siitin hankaa klitorikseen!

Esim kirja: Jolan Chang: The TAO of Love & Sex
      tai
      Daniel Reid: The TAO of health, sex and longevity

Katso vielä toinen keskustelu:
      Seksi > Asennot > Asentoja klitoris > voi anatomiaa > anatomiasta > voi voi

• pyh

Ihan tiedoks vaan että ne pihisteli sitä mälliä koska ne luuli että se sisältää elämän voiman ja että jos laukee liian usein niin kuolee koska elämä on käytetty ja pahat naiset varasti sitä elämän voimaa tai jotain vastaavaa todella kumma uskonto ne ei ees syöny vihanneksia koska piereskelyki vei elämän voimaa.

• aina saava

itse en ole saanut koskaa orgasmia yhdynnässä,enkä tiedä kenenkään kaverinikaan saaneen (jotkut ovat tosin esittäneet miehille,että homma loppuisi ;) mutta SAAN AINA ennen yhdyntää kun mieheni hyväilee klitoristani :) yhdyntäorgasmit ovat vain elokuvaa... (paitsi jos samanaikaisesti hyväilee klittaa)

• taolainen

Kuten Peter Panin lasten laulussa Jukka Virtanen hyvin on havainnoinut.

Tämä nyt kuulostaa niiltä vanhoilta ketun pihlajanmarjoilta!

Tiedän ( ja suuri osa meistä miehistä tietää), että vähemmistö naisita on tosi orgasmiherkkiä ja he saavat orgasmin vähän mistä vaan -siis myös monia yhdynnän aikana. Tämä riippuu myös naisen anatomiasta.

Jotta normaalijakautuma toteutuisi tarvitaan siis suunnilleen samankokoinen joukko naisia, joiden on puolestaan vaiketa saadaa orgasmia. Tämä joukko on geenejä jaettaessa saanut vähän huonommat kortit kuin jotkut kanssasisarensa.

Lopulta meidän kaikkien on elettävä elämä omista lähtökohdista käsin. Turha jäädä suremaan sitä tai tätä yksityiskohtaa. Tärkeää on käyttää oivaltavasti OMIA mahdollisuuksia omiin päämääriin.

Kaikille tasapuolisesti seksikästä päivänjatkoa

eräs taolainen

• Tosi on

Ei muuten ole yhdyntäorgasmit vain elokuvaa - olen kokenut sen pari kertaa, ilman että stimuloitiin klittaa joko mieheni tai omalla sormellani - oli muuten upeeta..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe