oinas naiset

sopivia

palvelualalle...
osaavat ottaa asjakkaat vastaan ja hillitsevät käytöstään..vai mitä?

8

3352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hömps

      töissä kassalla. Jos työpaikkansa haluaa pitää niin pakko se on itsensä hillitä. =P

    • sanon minä

      Tunnen yhen ämmän,joka on joku myymälänhoitaja meiän kylällä olevassa halpahallissa.Varsinainen mutrusuu,turpa rullalla aina,kun näkee.Ällö ämmä.

      • Ei oinas

        Tästähän voi vetää sen johtopäätöksen, että kaikki oinaat ovat samanlaisia :) Heh!!


      • oinas"tyttö" vm-66
        Ei oinas kirjoitti:

        Tästähän voi vetää sen johtopäätöksen, että kaikki oinaat ovat samanlaisia :) Heh!!

        Olen itse palvelualalla ja saan melkein päivittäin kehuja,kun olen niin iloinen ja auttavainen.Ja se on oikeasti minua.Hymyilen paljon ja minulta löytyy rutkasti huumoria.Rakastan hassuttelua.Joten ei täsmää mutrusuu kaikkiin ;)


      • oinasmus
        oinas"tyttö" vm-66 kirjoitti:

        Olen itse palvelualalla ja saan melkein päivittäin kehuja,kun olen niin iloinen ja auttavainen.Ja se on oikeasti minua.Hymyilen paljon ja minulta löytyy rutkasti huumoria.Rakastan hassuttelua.Joten ei täsmää mutrusuu kaikkiin ;)

        Olen itse kokenut saman, mutta ihmiset ovat kateellisia. Eräskin työnantaja oli kateellinen kun asiakkaat toivat jopa kukkia minulle.

        Jos asiakkaat pitää, mutta työnantaja ei niin ei voi mitään.


    • Oinaaras

      kovasti kehuja alalla, mutta itse en pidä työstä.

    • vaatimaton 3

      myyjänä olen auttavainen, nöyrä,hymyilen paljon ja omaan herkkänä oinaana hyvän ihmistuntemuksen, hillitty huumori myös sallittua mutta se on todella taitolaji jota en kaikille suosittele riippu paikastakin. olen todella onnellinen vaikka olenkin 70-luvulla syntynytkin olen kerinnyt saamaan vielä wanhan-ajan myyjän kasvatuksen! kauhulla kuuntelen myyjiä jotka istuvat tuppisuina vaikka asiakas jutteleekin ihan mukaviakin tai päinvastoin aletaan muisteleen asiasta omia kokemuksia suureen ääneen ja elein huh huh.. kultainen keskitie ja ennekaikkea pitää yrittää että asiakkaan olisi mukava tulla takaisinkin. välttelen tosin myyjänpaikkoja jotka ainoastaan toimivat hyllyntäyttäjinä

      • likkalaps

        Itse olen hoitoalalla ja olen saanut paljon positiivista palautetta, ja pidän työstäni. Rakastan olla ihmisten kanssa, nähdä/kuulla erilaisia tarinoita ja ihmiskohtaloita ja työssäni oppii paljon ihmisyydestä tosin näkee myös sen raadollisuudenkin mutta joka tapauksessa olen iloinen töissä ja osaan hillitä itseni ja kärkkään kieleni kymmenisen kertaa paremmin kuin siviilissä:P
        Näen myös hoitajia jotka ovat turpa mutrulla jne enkä voi käsittää mitä he tekevät tälläisellä alalla. Itse heitän huumoria potilaiden kanssa ja olen ihan oma itseni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe