moi. minulla on kaksi vista konetta ja soneran kaapeli sekä motorolan langaton päätelaite, käytin ennen DNA:n ADSL yhteyttä ja kaikki toimi hyvin, mutta nyt kun vaihdoin kaapeli netin niin eipä tunnu pelittävän sillä melkein aina vistassa herjaa, windows ei tunnista modeemia tarkista kytkennät.
onko vista siis näin paska suodattamaan kaapeli yhteyttä?
vista ongelmia
tuurepor
2
613
Vastaukset
- matruusi matti
vista suodattaa kaapelia aivan samalla tavalla kuin XP kone, mutta kaapeli yhteys on vain niin herkkä pätkimään että pienikin hienosäätö voi sotkea koko yhteyden toimivuuden.
- luigi
eli parhaan yhteydén saat kun liität kaapelin keskivaiheille runkoreitittimen josta lähtee kaapelit molemmille koneille sekä antenni pistokkeen uros puoli pitää olla aina ulos päin suuntautuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201