moi. minulla on kaksi vista konetta ja soneran kaapeli sekä motorolan langaton päätelaite, käytin ennen DNA:n ADSL yhteyttä ja kaikki toimi hyvin, mutta nyt kun vaihdoin kaapeli netin niin eipä tunnu pelittävän sillä melkein aina vistassa herjaa, windows ei tunnista modeemia tarkista kytkennät.
onko vista siis näin paska suodattamaan kaapeli yhteyttä?
vista ongelmia
tuurepor
2
619
Vastaukset
- matruusi matti
vista suodattaa kaapelia aivan samalla tavalla kuin XP kone, mutta kaapeli yhteys on vain niin herkkä pätkimään että pienikin hienosäätö voi sotkea koko yhteyden toimivuuden.
- luigi
eli parhaan yhteydén saat kun liität kaapelin keskivaiheille runkoreitittimen josta lähtee kaapelit molemmille koneille sekä antenni pistokkeen uros puoli pitää olla aina ulos päin suuntautuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751410Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647