Heips.
Tietääkö kukaan voiko kulutuslainan saada jostain toisesta kun omasta pankista? Eli jos esim. Sammon asiakas ja tahtookin ottaa pienen (n.2000e) lainan Op:sta tms.?!?
Tarviiko vaihtaa asiakkuus ko. pankkiin vai voiko olla edelleen oman pankin asiakas?
laina muualta kun omasta pankista
5
1061
Vastaukset
- onhan tämä
vapaa maa, ei voi vaatia olemaan tietyn pankin kokonaisasiakas.
anna palaa vaan. tosin tuollaisen summan lainaaminen on typerää. kannattaisi säästää
tottakai sinun tulee ilmoittaa lainaa hakiessasi kaikki lainasi.- Mir-A
mutta täytyykö mun siis ottaa uusi tilikin sitten sieltä pankista mistä lainan ottaisin?!
- niitä lainoja
Mir-A kirjoitti:
mutta täytyykö mun siis ottaa uusi tilikin sitten sieltä pankista mistä lainan ottaisin?!
tottakai pitää ottaa, herätys pahvi
- minä1980
Voi hyvin ottaa toisestakin pankista, eikä tarvitse avata tiliä sinne. Itse ainakin lainaa hakiessa kävin kysymässä tarjoukset useammasta pankista, eikä oma pankkini suinkaan ollut edullisin.
Asuntolaina tms. isompi onkin sitten jo eri juttu. Silloin pankit yleensä edellyttää, että tili siirretään siihen pankkiin, josta lainan ottaa.- paljon...
Jeps..täytyy käydä vertailemassa eri pankkien korkoja. Miehelläni on tili Osuuspankissa ja itselläni Sammossa ja voi olla että jossain vaiheessa vaihdan myös tilini osuuspankkiin.
Mutta kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658