Moikka,
Kertokaapa viisaat onko noilla pyörillä muuta eroa kuin penkki? Samat specsit, istumakorkeus yms? Puhutaan siis 2001 -->
Jos joku on ajanut molempia tai tietää eroja noissa niin kiitän vastauksista.
moroo...
CBR 600 f vs. 600 f sport
5
2734
Vastaukset
- cbr1000f
Heips! Olen tyypittänyt cbr600f:n vm.89-91..? ja sen innoittamana ostin tonnisen cebarin tosi pitkän pyöräkuumeen jälkeen... Ainaskin 600f oli tosi hyvä ajaa,tiukka ote kurveissa yms.. Uudemmista malleista ei ole kokemusta.. Mukavaa pian alkavaa ajokautta sinullekin :-))
- Barbapapa
vastauksesta, mutta kyselen vain noiden kahden pyörän eroja. Miten eroavat toisistaan muuten kuin penkin osalta. Vai onko niissä eroja laisinkaan? Specsit näyttävät samalta, mutta...
600 F:ää olen testannut, ajoasento hyvä myös tällaiselle vajaa 190cm. Nyt olis F Sporttia tarjolla ja mietin onko ajoasento ja pyörä samanlainen kuin F:ssä. Pyörä on sen verran kaukana, että olisi hyvä saada vähän tietoa ensin ennenkuin lähtee katsomaan. FS on kuitenkin sen verran "harvinaisempi" ettei niitä oikein liikkeissäkään näy.
Mutta joo, ajokausi lähestyy ja sitä odotusta ei ainakaan helpota MP messut viikonloppuna =) - cbr1000f
Barbapapa kirjoitti:
vastauksesta, mutta kyselen vain noiden kahden pyörän eroja. Miten eroavat toisistaan muuten kuin penkin osalta. Vai onko niissä eroja laisinkaan? Specsit näyttävät samalta, mutta...
600 F:ää olen testannut, ajoasento hyvä myös tällaiselle vajaa 190cm. Nyt olis F Sporttia tarjolla ja mietin onko ajoasento ja pyörä samanlainen kuin F:ssä. Pyörä on sen verran kaukana, että olisi hyvä saada vähän tietoa ensin ennenkuin lähtee katsomaan. FS on kuitenkin sen verran "harvinaisempi" ettei niitä oikein liikkeissäkään näy.
Mutta joo, ajokausi lähestyy ja sitä odotusta ei ainakaan helpota MP messut viikonloppuna =)Huomasin äsken,että olit saanut paljon asiantuntevamman vastauksen,kuin minulta.. Hyvä niin :-)
Ostin tosiaan syksyllä pyörän ja olen niin innoissani uutta ajokautta odotellessani,että etsin netistä kaikkee mootoripyöriin liittyvää. Sinullekin vinkkinä,että laitoin 24:n moottoripyörien-chattiin toiveen,että huomenna klo.20.00 eteenpäin oltais juttelemassa isolla porukalla :-) Jos joudat ja kiinnostaa,niin "päräytä" sinäkin sinne. Sieltä voit saada kysymykseesi vielä lisävalaistusta...toivottavasti.
- honda
Eli erot ovat:
-Satula
-Musta runko
-Keskiseisontatuen puute (sport)
-4mm lyhyempi akseliväli- Barbapapa
vastauksesta, eipä noissa taida paljon eroja loppujen lopuksi olla. Menee harkintaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658