Kysym.tulisialle

toinen tulisika

Olen synt.19.3.1947 21:40 Suomi.
Pyydän, kerro minulle minusta.

9

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Olet Tuplasika (nouseva merkkisi on myös Sika).
      Elementit:
      Vesi, yin (2)
      Tuli, yin (2)
      Puu, yin (1).
      Puuttuvat elementit: Metalli (0) ja Maa (0).

      Sinun tapauksessasi luonne on jakautunut tasan Veden ja Tulen kesken, saatat siis kokea sisäisiä ristiriitoja. Tuli vie, Vesi jarruttaa. Horoskoopissa on suurta tunneherkkyyttä, jota Puu pystyy kanavoimaan.

      Totean myös, että olet puhdas yin-tyyppi: ihminen, joka tekee kaiken tunteella. Yin-ihminen pitää rauhasta ja pakenee mieluummin kuin taistelee. Hän pitää enemmän henkisestä kuin fyysisestä toiminnasta.

      Kiinalaiset sanovat, että Tuli-Sian elämä on värikäs oppitunti muille. Kävi miten kävi, vaikeudet eivät nujerra. Tuli voi kumota Veden (Sian kiinteä elementti) passiivisuuden ja johtaa jääräpäiseen ihmiseen, joka noudattaa mielijohteensa (hyvät tai huonot). Vesi voi myös sammuttaa Tulen, jos ihminen antaa tunteellisen puolensa hallita.

      Sika on syntynyt rehellisyyden merkin alla. Hän on ikuisesti viaton mutta ei koskaan typerä. Hänellä saattaa olla korkea käsitys omista käsityksistään... Kaikki Siat pystyvät nauttimaan elämän hyvistä asioista (Sika on ikuinen optimisti) ja he saavat jopa työteon näyttämään helpolta. Kiinalaiset sanovat, että kärsimys ei kuulu Sian tyyliin.

      Kohta (7.2) Tuli-Sika voi huokaa helpotuksesta. Sian vuosi loppuu. Horoskooppikirja lupasi loputtomasti hyvää, itse olin eri mieltä. Nyt kiinalainen astrologi myöntää, että vuosi on ollut hyvin rasittva Sialle.

      • toinen tulisika

        Suurkiitos sinulle!
        Sanasi tuottaa mielihyvää, saan nähdä miksi elämäni on niin ristiriitainen.
        Totta, olen odottanut sitä hyvää, mitä sianvuosi tuo tullessaan. Vuosi päättyy, mihin se jäi?

        Toisaalta, alkoi työttömyys-eläkeläisen elämä, minulla on siis se rauha jota rakastan.

        Olen kärsinyt paljon, sekä henkisesti että aineellisesti(=menettänyt KAIKEN). Elin 27v 9.6.44 synt,Suomi, miehen kanssa aviossa. Erosin,hän kuoli 3v myöhemmin. Olen elänyt yksikseni kohta 20v,tätäkö elämäni on....

        Kiitos etukäteen, jos suot näkemystäsi vielä minulle.


      • Tulisika
        toinen tulisika kirjoitti:

        Suurkiitos sinulle!
        Sanasi tuottaa mielihyvää, saan nähdä miksi elämäni on niin ristiriitainen.
        Totta, olen odottanut sitä hyvää, mitä sianvuosi tuo tullessaan. Vuosi päättyy, mihin se jäi?

        Toisaalta, alkoi työttömyys-eläkeläisen elämä, minulla on siis se rauha jota rakastan.

        Olen kärsinyt paljon, sekä henkisesti että aineellisesti(=menettänyt KAIKEN). Elin 27v 9.6.44 synt,Suomi, miehen kanssa aviossa. Erosin,hän kuoli 3v myöhemmin. Olen elänyt yksikseni kohta 20v,tätäkö elämäni on....

        Kiitos etukäteen, jos suot näkemystäsi vielä minulle.

        Mies:
        Apina, syntymävuoden elementti Puu (yang).
        Apina, kiinteä elementti Metalli (yang).
        Syntymäkuukausi: Tuli (yang).
        Suomi: Tuli (yin).
        Syntymähetki: ei tiedossa.

        Yang (tässä 3 kertaa) on aktiivista ja ulospäin ilmenevää (joskus väkivaltaista). Yang-ihminen on onnellinen voidessaan ratkaista ongelmansa toimimalla. Tämä ihminen kulkee aina eteenpäin eikä malta hiljentää vauhtia/"haaskata" aikaa.Yang-ihminen on hyväntuulinen mutta ei pidä vapautensa rajoittamisesta.

        27 vuotta yhdessä, 20 vuotta sinkkuna. Olet ollut nuori vaimo.

        Kerrotaan, että Puu-Apina on kova puhumaan, neuvokas tyyppi, joka pitää ongelmien ratkaisemisesta (ktso yang!). Metalli on myös mukana pelissä ja se pystyy analysoimaan paremmin kuin muut yhdessä.

        Sika ja Apina: Sika rakastuu helposti Apinaan ja liitto on suotuisa varsin Apinan kannalta. Apina pystyy kuitenkin tanssittamaan rakastunutta Sikanaista pillinsä mukaan. Tässä liitossa Sika usein jää kärsiväksi osapuoleksi.

        Kaksos-Mies ja Kalat-Nainen: Kalat muuttuva vesimerkki, Kaksoset muuttuva ilmamerkki.
        Olet myös vesimerkki länsimaisessa astrologiassa: tunneihmisenä ihmettelet varmasti ilmamerkkien "kuivuutta". Kalat-Sian tyypilliset ominaisuudet ovat: tunteellisuus, herkkyys ja haaveilu (joskus jopa todellisuuden pako) = Yin!

        Kaksos-Mies ajattelee ja ideoi! Kaksoset/Apinan tyypilliset ominaisuudet: puheliaisuus, liikkuvuus, levottomuus, oveluus = Yang! Rakkaus rajoittaa myös Kaksos-Miehen vapautta (Yang!).

        Kalat & Kaksoset: se mitä ystävyydessä viehättää voi liitossa muuttua huolen aiheeksi!

        En pidä horoskooppikirjoista, mutta kerron kuitenkin, että Rotan vuosi suosii "romansseja", pidä siis silmäsi auki! Sika saattaa kokea elämänsä rakkaudenkin.


      • toinen tulisika
        Tulisika kirjoitti:

        Mies:
        Apina, syntymävuoden elementti Puu (yang).
        Apina, kiinteä elementti Metalli (yang).
        Syntymäkuukausi: Tuli (yang).
        Suomi: Tuli (yin).
        Syntymähetki: ei tiedossa.

        Yang (tässä 3 kertaa) on aktiivista ja ulospäin ilmenevää (joskus väkivaltaista). Yang-ihminen on onnellinen voidessaan ratkaista ongelmansa toimimalla. Tämä ihminen kulkee aina eteenpäin eikä malta hiljentää vauhtia/"haaskata" aikaa.Yang-ihminen on hyväntuulinen mutta ei pidä vapautensa rajoittamisesta.

        27 vuotta yhdessä, 20 vuotta sinkkuna. Olet ollut nuori vaimo.

        Kerrotaan, että Puu-Apina on kova puhumaan, neuvokas tyyppi, joka pitää ongelmien ratkaisemisesta (ktso yang!). Metalli on myös mukana pelissä ja se pystyy analysoimaan paremmin kuin muut yhdessä.

        Sika ja Apina: Sika rakastuu helposti Apinaan ja liitto on suotuisa varsin Apinan kannalta. Apina pystyy kuitenkin tanssittamaan rakastunutta Sikanaista pillinsä mukaan. Tässä liitossa Sika usein jää kärsiväksi osapuoleksi.

        Kaksos-Mies ja Kalat-Nainen: Kalat muuttuva vesimerkki, Kaksoset muuttuva ilmamerkki.
        Olet myös vesimerkki länsimaisessa astrologiassa: tunneihmisenä ihmettelet varmasti ilmamerkkien "kuivuutta". Kalat-Sian tyypilliset ominaisuudet ovat: tunteellisuus, herkkyys ja haaveilu (joskus jopa todellisuuden pako) = Yin!

        Kaksos-Mies ajattelee ja ideoi! Kaksoset/Apinan tyypilliset ominaisuudet: puheliaisuus, liikkuvuus, levottomuus, oveluus = Yang! Rakkaus rajoittaa myös Kaksos-Miehen vapautta (Yang!).

        Kalat & Kaksoset: se mitä ystävyydessä viehättää voi liitossa muuttua huolen aiheeksi!

        En pidä horoskooppikirjoista, mutta kerron kuitenkin, että Rotan vuosi suosii "romansseja", pidä siis silmäsi auki! Sika saattaa kokea elämänsä rakkaudenkin.

        Kiitos Sinulle!

        Niin, olin liian nuori, oli tarve päästä pois kodin ilmapiiristä. Mutta eihän se niin toimi, vaikeudet/kokemukset seuraa läpi elämän.

        Todella, mieheni oli mitä parhain isä ja ulospäinsuuntautunut ihminen muiden ihmisten seurassa. Mutta toisillemme olimme outoja.

        Niin oli myös isäni, tuskin tunsin hänta. Onko tässä joku karman laki, mikä on johdattanut valintoihin, miksi valitsin vanhempani?
        Isäni synt. 7.6.1914(k.1996), äitini 19.7.1910(k.2001)(Suomi molemmat).

        Olisipa viisas jo syntyessään, mutta sitä viisautta on vasta lopputaipaleella.

        Olen kiitollinen Sinulle vastauksistasi, vaivaan vielä tällä, pyydän. Ihanaa, että löysin sinut sattumalta, saan ajateltavaa tyhjiin päiviini.
        KIITOS!


      • Tulisika
        toinen tulisika kirjoitti:

        Kiitos Sinulle!

        Niin, olin liian nuori, oli tarve päästä pois kodin ilmapiiristä. Mutta eihän se niin toimi, vaikeudet/kokemukset seuraa läpi elämän.

        Todella, mieheni oli mitä parhain isä ja ulospäinsuuntautunut ihminen muiden ihmisten seurassa. Mutta toisillemme olimme outoja.

        Niin oli myös isäni, tuskin tunsin hänta. Onko tässä joku karman laki, mikä on johdattanut valintoihin, miksi valitsin vanhempani?
        Isäni synt. 7.6.1914(k.1996), äitini 19.7.1910(k.2001)(Suomi molemmat).

        Olisipa viisas jo syntyessään, mutta sitä viisautta on vasta lopputaipaleella.

        Olen kiitollinen Sinulle vastauksistasi, vaivaan vielä tällä, pyydän. Ihanaa, että löysin sinut sattumalta, saan ajateltavaa tyhjiin päiviini.
        KIITOS!

        Isäsi oli myös Kaksos-mies, Puu-Tiikeri (yang).
        Tiikerin kiinteä elementti on myös Puu.
        Puu ja Tiikeri: Puu-Tiikeri pystyy arvioimaan ihmisiä "oikein" yhdellä silmäyksellä, syvemmälle hän ei halua tunkeutua. Erittäin omaperäinen ihminen, joka on mestari saamaan toiset tekemään työtä.

        Koira on hyvä puoliso Tiikerille, kumpikin puolustaa toisiaan viimeiseen hengenvetoon.

        Äiti Metalli-Koira.
        Metalli-Koira noudattaa tiukkaa henkilökohtaista kuria ja odottaa muilta samaa. Tämän Koiran "kennelissä" ei saa kapinoida! Koira voittaa aina.

        Sikalapsi yrittää parastaan ja osaa pitää suunsa kiinni.

        Kaksos-mies ja Rapu-nainen. Tuttu juttu: ilma ja vesi. Molemmat oikullisia, liitossa ilmeisesti hyvän ja huonon tuulen puuskia. Kaksos-miehellä saattaa olla niin voimakas suhde omaan äitiinsä, että hän etsii äitinsä kaltaista naista tai sitten valitsee päinvastaisen tyypin.

        Rapu: marttyyrin sädekehä sattaa himmentää kodin onnea, tunneperäinen kontrolli perheessä ja kodissa.

        Kysyt: Miksi valitsin vanhempani?

        Viisaat kertovat, että elämän tarkoituksena on oppiminen ja kasvu. "Hankalat" ihmiset ovat todella hyviä opettajia.


      • toinen tulisika
        Tulisika kirjoitti:

        Isäsi oli myös Kaksos-mies, Puu-Tiikeri (yang).
        Tiikerin kiinteä elementti on myös Puu.
        Puu ja Tiikeri: Puu-Tiikeri pystyy arvioimaan ihmisiä "oikein" yhdellä silmäyksellä, syvemmälle hän ei halua tunkeutua. Erittäin omaperäinen ihminen, joka on mestari saamaan toiset tekemään työtä.

        Koira on hyvä puoliso Tiikerille, kumpikin puolustaa toisiaan viimeiseen hengenvetoon.

        Äiti Metalli-Koira.
        Metalli-Koira noudattaa tiukkaa henkilökohtaista kuria ja odottaa muilta samaa. Tämän Koiran "kennelissä" ei saa kapinoida! Koira voittaa aina.

        Sikalapsi yrittää parastaan ja osaa pitää suunsa kiinni.

        Kaksos-mies ja Rapu-nainen. Tuttu juttu: ilma ja vesi. Molemmat oikullisia, liitossa ilmeisesti hyvän ja huonon tuulen puuskia. Kaksos-miehellä saattaa olla niin voimakas suhde omaan äitiinsä, että hän etsii äitinsä kaltaista naista tai sitten valitsee päinvastaisen tyypin.

        Rapu: marttyyrin sädekehä sattaa himmentää kodin onnea, tunneperäinen kontrolli perheessä ja kodissa.

        Kysyt: Miksi valitsin vanhempani?

        Viisaat kertovat, että elämän tarkoituksena on oppiminen ja kasvu. "Hankalat" ihmiset ovat todella hyviä opettajia.

        Voi, kaikki on niin totta!

        Äiti oli marttyyri, isä äkkipikainen/agressiivinen kuin oma äitinsä.
        Ainoastaan isän oma totuus oli "oikea".

        Ja minä "pidän suuni kiinni", ja se sama jatkuu, olen "tuppisuu", vaikka minullakin olisi paljon sanottavaa.
        Mutta pelkään, jos avaan "arkkuni", niin haavoitun, saan vain katua ja kitua.
        Pois itsesääli!

        Kiitän sinua suuresti kaikista tulkinnoistasi minulle, ja toivon myös sinulle hyviä aikoja.
        KIITOS!


      • Tulisika
        toinen tulisika kirjoitti:

        Voi, kaikki on niin totta!

        Äiti oli marttyyri, isä äkkipikainen/agressiivinen kuin oma äitinsä.
        Ainoastaan isän oma totuus oli "oikea".

        Ja minä "pidän suuni kiinni", ja se sama jatkuu, olen "tuppisuu", vaikka minullakin olisi paljon sanottavaa.
        Mutta pelkään, jos avaan "arkkuni", niin haavoitun, saan vain katua ja kitua.
        Pois itsesääli!

        Kiitän sinua suuresti kaikista tulkinnoistasi minulle, ja toivon myös sinulle hyviä aikoja.
        KIITOS!

        Pidät vieläkin suusi kiinni, et uskalla puhua. Kirjoita, tyhjennä itsesi kaikesta! Sinun ei tarvitse olla oman menneisyytesi vanki.


      • toinen tulisika
        Tulisika kirjoitti:

        Pidät vieläkin suusi kiinni, et uskalla puhua. Kirjoita, tyhjennä itsesi kaikesta! Sinun ei tarvitse olla oman menneisyytesi vanki.

        Tiedätkö, olen sitä monasti ajatellut.

        Mutta olen kuin vanha unohdettu, pieni kulunut, vedettävä puuhevonen, kukaan ei enään muista vetää minua liikkeelle.

        Annoit minulle toivoa ja vahvistusta!

        Kiitos Sinulle Tulisika että olet olemassa ja jaksat kiinnostua ja vastailla kysymyksiimme!


      • Tulisika
        toinen tulisika kirjoitti:

        Tiedätkö, olen sitä monasti ajatellut.

        Mutta olen kuin vanha unohdettu, pieni kulunut, vedettävä puuhevonen, kukaan ei enään muista vetää minua liikkeelle.

        Annoit minulle toivoa ja vahvistusta!

        Kiitos Sinulle Tulisika että olet olemassa ja jaksat kiinnostua ja vastailla kysymyksiimme!

        Muista: läsnäoleva hetki on ainoa mitä on.

        Vedä itsesi liikkeelle!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe