suhteen eteen niin voiko silloin jo ajatella et on oikeesti tosissaan? Eli siis matkustaa ja kuluttaa rahaa ja aikaa toisen takia. Vähän kauhulla oon lukenu näitä juttuja...
Jos kaksonen
4
1541
Vastaukset
- morsian?
jaa a.. vähän samaa mietin minäkin.. Jos ajatellaan järjellä niin eihän kukaan kuluttais sellainen määrä aikaa, rahaa ja vaivaa jos ei olis yhtään tosissaan. Toisaalta kaksonen on kaksonen eli ei koskaan voi olla täysin varma siitä mitä ne meinaa. Selviää vaan ajan kanssa.. :/
- ..varma
ite oon kaksosnainen ja tullut petetyksi oinasmiehen toimesta.joka ei myönnä tehneensä mitään väärää.asiat tulleet tietooni ystäviltä.olen siis ottanut sen ratkaisevan askeleen pois suhteesta.itse en eläissäni pettäis ketään ja alan suhteeseenkin vasta monen vuoden ystävyyden jälkeen.eli kun alan,niin tosissani olen ja ajatuksella "kunnes kuolema meidät erottaa" sekä tyyliin "yhden miehen ainoa nainen"..et semmosta.meitä on joka junaan ja loput jää asemamiehiks..joka merkistä löytyy.
- kolmonen
Musta todella kuulostaa, että voit olla rauhassa, hän ei varmaankaan tuhlaisi rahojaan ja vielä vähemmän aikaansa jos ei olisi tosissaan. Kaksonen tarvitsee virikkeitä ja vaihtelua, ja todennäköisesti viehätät häntä niinpaljon että hän jatkaa "vaivan näkemistä", sillä hän saa myös sinulta.
Itse olen ollut kaukosuhteessa yli 4 vuotta, ja en väsy junalla matkustamiseen ja lippujen ostoon. En todella olisi kuluttanut viikonloppujani miehen kanssa joka ei ole sen "vaivan (lue onnen)" arvoinen !
Jos hän sensijaan lakkaisi yhtäkkiä tämän käyttäytymisen, ja sinä et halua häntä menettää, on sinun todella heti yritettävä ottaa selvää, miksi hän ei haluakaan tulla luoksesi. Jos annat hänen olla, hän todennäköisesti luisuu käsistäsi. Eli pidä yllä hänen kiinnostuksensa, jos häntä rakastat.
Lykkyä tykö - kaksosnainen
joo kyllä kaksonen on varmasti tosissaan!..mutta minkä suhteen, se jää arvoitukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.816667- 1486197
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024034Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252493- 431614
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241504- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341180Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120