korvakuumemittari

lämpö nousee

onko kellään kokemusta tai tietoa korvakuumemittareiden laadusta?onko ne luotettavia ja onko ne minkä hintaisia?

7

4780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H. P.

Hyväksi ja päteväksi havaitsevamme lääkäri, Marianna Puuska, Ympyrätalon Mehiläisestä ei suositellut meille korvakuumemittaria. Hänen mielestään ne eivät antaneet luotettavaa tulosta, oli siis tutkinutkin asiaa. Perinteinen lämpömittari on siis lääkärimme mielestä varmin ja paras keino mitata lapsen lämpö.

• kmaa

Omakohtaisella kokemuksella en totea hyväksi.. Kaksi kertaa kun olen ollut kipeänä ja jo ulkonäostä huomaa että on kuumeessa .. 38astetta..niin kotoa lähteässä sairaalaan on mitattu ihan perusmittarilla, elohopea ja digitaali ja ovat näyttäneet korkea kuumeen,niin sairaallalla ovat ottaneet korvamittarilla ja sanoneet että ei sulla ole edes lämpöä, tämä on tapahtunut kaksi kertaa!
      Sen jälkeen mitanneet normimittarilla, niin johan on kuumetta...

Eli ei vissiin toimi sitten kaikilla ihmisillä..

• ......

meillä on korvakuumemittari toiminut moitteettomasti ja näyttää saman tuloksen kun mittaisi elohopea mittarilla, on testattu luotettavuus.... Sairaalan mittari usein huonoissa pattereissa, todettu monta kertaa (sairaalassa työskennellyt)

• kmaa
        ...... kirjoitti:

meillä on korvakuumemittari toiminut moitteettomasti ja näyttää saman tuloksen kun mittaisi elohopea mittarilla, on testattu luotettavuus.... Sairaalan mittari usein huonoissa pattereissa, todettu monta kertaa (sairaalassa työskennellyt)

ei sitten näytä oikeita lukemia, kyllä on aina keljuttanut kun ovat väittäneet vastaan ettei olisi kuumetta :D

toinen sattui ihan suomessa ja toinen ulkomailla..

• Korvamittari on

Ostettiin korvamittari.Ei olla tyytyväisiä:Lapsi liikkuu, saa pelätä,että tökkää korvaan pahasti.Korvaa pitää hieman venyttää ja joka kerran kun mittaa niin tulee eri lukema.Jatkuvasti on ne korvasuppilot lopussa,kun ovat kertakäyttöisiä. Sitten ei tiedä mistä niitä aina saa ostaa uusia.Kuumeasteikkokin on erilainen kuin muilla mittareilla.

Suosittelen: Ostakaa otsalta mitattava mittari.On nopea ja mikä parasta: Lapselta voi mitata kuumeen tämän nukkuessa huomaamatta.

• tiedättekö niistä

Onko ne luotettavia?

• mapee

korvakuumemittarin ongelmana on se, että se on todella hankala saada lapsen korvaan oikein. Jos sen sinne saa niin se on luotettava kyllä. Meillä ko laitteen visio oli se, että jos se näyttää kuumeen niin siihen uskon.

Monessa mallissa on vielä huomioitava sekin, että asteikko ei ole sama kuin kainalomittarilla.

Niin ja suojia menee kyllä paljon ja aika kalliita ovat. Plussaa on se että lapsi ei herää kun mittaa. Muuten kyllä olen ehdottomasti tavallisen mittarin kannalla ja pestävänä mallina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe