mikä nainen kelpaa??

leijona miehelle??

siis... en tajua.. ja haluan kuitenkin tietää!!!

aina kun yritän kyselä leijona mieheltä... hän sanoo.. hassu, miksi sellaista kyselet.. sit hän vastaa en tiedä..!!

kyllä pitäisi olla sellainen.. joku... kuka saisi leijona miehen rauhoittumaan.. rakastumaan!!!

14

4581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy meille jokaiselle

      Vaimoni on kaksonen...Puhelias, iloinen, innostuva, jaksaa olla kiinnostunut myös minun asioistani.Loistava kokki, äiti, nainen.Naimisissa 17 vuotta.

      • naisen vuoksi..

        oletko itse sitten puhelias, iloinen, innostuva, jaksaa olla kiinnostunut???

        tai olet se, kuka on keskellä kaikkea...


      • riippuu päivästä
        naisen vuoksi.. kirjoitti:

        oletko itse sitten puhelias, iloinen, innostuva, jaksaa olla kiinnostunut???

        tai olet se, kuka on keskellä kaikkea...

        Kysyttiin vain että minkälainen nainen saa leijonamiehen rakastumaan.No, toi oli taas vaan mun mielipide


    • vaaka.

      Oma leijonamieheni on sitä mieltä, että naisen täytyy olla fiksu ja sidettävän hyvännäköinen. Ja se seksi se seksi..

      • Lionman35

        Jos hommat ei toimi sängyssä niin ei ne toimi muuallakaan! Ja jos hommat toimii sängyssä niin onko sillä muulla niin väliäkään!


      • siksikö mun
        Lionman35 kirjoitti:

        Jos hommat ei toimi sängyssä niin ei ne toimi muuallakaan! Ja jos hommat toimii sängyssä niin onko sillä muulla niin väliäkään!

        leijonani on niin innokkaasti riidan jälkeen siirtymässä sovintoseksiin...ja riita jää "kesken"...mut hänen mielestään se on sitten läpikäyty ja unohdettu :D ei parane jatkaa,tai hermostuu tosissaan...


      • Lionman35
        siksikö mun kirjoitti:

        leijonani on niin innokkaasti riidan jälkeen siirtymässä sovintoseksiin...ja riita jää "kesken"...mut hänen mielestään se on sitten läpikäyty ja unohdettu :D ei parane jatkaa,tai hermostuu tosissaan...

        tilanne! Sen ensimmäisen riidan ja sovintoseksin jälkeen jatkat siitä mihin ensimmäinen riita päättyi ja siitä sitten jatkatte mihin ensimmäinen sovintoseksi päättyi.Eikö se siitä 5-6 kierroksen jälkeen. Siis miten niin hermostuu tosissaan? Et vain päästä tilannetta riidan kanssa niin pitkälle, hö! Voi perhana kun sais riidellä!


      • meillä
        Lionman35 kirjoitti:

        tilanne! Sen ensimmäisen riidan ja sovintoseksin jälkeen jatkat siitä mihin ensimmäinen riita päättyi ja siitä sitten jatkatte mihin ensimmäinen sovintoseksi päättyi.Eikö se siitä 5-6 kierroksen jälkeen. Siis miten niin hermostuu tosissaan? Et vain päästä tilannetta riidan kanssa niin pitkälle, hö! Voi perhana kun sais riidellä!

        humpan juoni! :D viikonlopun teema ja arjen katkaisija :) heh... Ja joidenki mukaa leijonat ei muka osaa ajatella positiivisesti? Vai TUON takiako leijonat on "näennäisesti" hankalin merkki parisuhteessa...ne onki vaan pirun ovelia ;D eipä muuta ku riiteleen ja viikonloppu on pelastettu?!


      • Lionman35
        meillä kirjoitti:

        humpan juoni! :D viikonlopun teema ja arjen katkaisija :) heh... Ja joidenki mukaa leijonat ei muka osaa ajatella positiivisesti? Vai TUON takiako leijonat on "näennäisesti" hankalin merkki parisuhteessa...ne onki vaan pirun ovelia ;D eipä muuta ku riiteleen ja viikonloppu on pelastettu?!

        muka hankalia? Me ollaan vain niin tyhmiä ettei tajuta kun jymäytetään!


      • nousumerkiltäni
        Lionman35 kirjoitti:

        muka hankalia? Me ollaan vain niin tyhmiä ettei tajuta kun jymäytetään!

        leijona...olenko mäkin siis yhtä "tyhmä"? Olipas se sarkastinen, katkeran suloinen kommentti :) siinäpä muuten dilemma...siis jos ei riitaa sais viedä niin pitkälle et hermostuu,mut juuri siitä saa "tarvittavan" adrealiinin sovintoon ;) veteen piirretty viiva...ja taitoa vaativaa lopettaa just ajoissa :D


    • Nimetön

      toinen jellona

    • Leijona12356

      Leijonahan voi olettaa että ymmärrät hänen vastauksensa rakkaudentunnustukseksi? Vai juokseeko hän heti karkuun?

      Kyseessä varmaankin varsin ujo Leijona, joka ei uskalla vielä murahtaa.

    • pablo83

      TUHMA!!!!!KAUNIS JA SEKSIKÄS...EI MIKÄÄN PINNALLINEN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!

    • sipsinen

      En tied miksi mutta olen kirjaimellisesti elävä Jellonamagneetti xD Jostain syystä (vaikka) baarissa juuri Leijonamiehet tulee hääräämään ympärille. SAMA NETISSÄ! Minä olen siis skorpioni. Olen jo tottunut tunnistamaan heidän piirteensä joten arvaan aika nopeasti onko toinen leijona vai ei. Olen tällä hetkellä suhteessa yhden kanssa mut vain koska osoitti oman aitoutensa ja suuren sydämensä. Mut joo menee aika aiheen vierestä mut no jaa x)

      Mut oikeesti ei sitä voi sanoin sanoat et millasen ihminen puolisoksi kelpaa. Muistan kerran tehneeni listan joka sisälsi lähinnä ulkoisia seikkoja, sitten kappas joku aika myöhemmin kaverini alkoi semmosen miehen kanssa seurustelemaan ja oli kyllä suurin p******* mitä maa on nähnyt xD Eli mitä tästä opimme :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe