Onko kenelläkään käytännön kokemuksia jääpala,
-murska ja -vesi laitteella olevasta jääkaappi-pakastin yhdistelmästä? Kauanko em. laitteisto mahtaa kestää normaalikäytössä vai kestääkö sen mitä pakastinkin. Olen päätynyt moisen "luxus" kaapin hankintaan, mutta pieni epäilyksen häivä kävi mielessä.
Kokemuksia "jääpala pakastimista"
5
1906
Vastaukset
- Sami
Itsellä on kokemusta vasta puolivuotta, joten kestävyydestä en osaa sanoa mitään. Onhan se kyllä mahtavaa, kun kylmää juotavaa saa helposti. Itsellä on LG-merkkinen kone ja se pystyy tekemään 80 palaa vuorokaudessa ja jäitä on suunnilleen ämpärillinen kaukalossa... Eli riittää melko suureen käyttöön. Kylässä oli oman 5 henkisen perheen lisäksi 6 henkinen perhe ja ulkona oli helle kelit, tuolloin jääpalojen tuotto oli riittävyyden rajoilla. Tuttavaperheen osalta kulutus oli varmaan uutuuden viehätyksen vuoksi melko suurta.
Jääpala/kylmävesi-automaatin lisäksi jääkaappipakastin on muutenkin melko pätevän oloinen peli digitaali näyttöineen ja erittäin toimivan jääkaapin osalta (normaalia syvempi). Pakastin tosin on 300mm leveä ja jääpalautomaatti haukkaa siitäkin osan. Eli jos tapana on pakastaa paljon marjoja tms. niin lisäksi täytyy varmaan hankkia toinen pakastin. Normaalit jäätelöt ja jauhelihat sinne mahtuu hienosti.- kiinnostunut
Olen myös katsellut näitä vehkeitä, millainen vesikytkentä niissä tarvitaan ?
- Sami
kiinnostunut kirjoitti:
Olen myös katsellut näitä vehkeitä, millainen vesikytkentä niissä tarvitaan ?
Koneen mukana tuli 10m ohut muovinen vesijohto, sekä sulkuhan, joka liitettiin keittiön vesihanalle menevään vesiputkeen.
- Tinde
Sami kirjoitti:
Koneen mukana tuli 10m ohut muovinen vesijohto, sekä sulkuhan, joka liitettiin keittiön vesihanalle menevään vesiputkeen.
Siis voiko kyseisen vesiletkun liittää keittiönhanaan, vaikka siitä lähtee liitäntä astianpesukoneelle jo? Kerropa tyhmälle...
Täytynee muutenkin miettiä ko. hankintaa, tosin letkun vieminen hanalle, joka toisessa päässä keittiötä arveluttaa...
Kiitos vastauksista, olen kovasti miettinyt tuota jääkaappia, kyllästynyt väkertämään ainaista murskaa, kun meillä ei juoda kuin caipiroskaa... :D
Ja kun muutenkin oma jääkaappi hajosi... - Sukar
Tinde kirjoitti:
Siis voiko kyseisen vesiletkun liittää keittiönhanaan, vaikka siitä lähtee liitäntä astianpesukoneelle jo? Kerropa tyhmälle...
Täytynee muutenkin miettiä ko. hankintaa, tosin letkun vieminen hanalle, joka toisessa päässä keittiötä arveluttaa...
Kiitos vastauksista, olen kovasti miettinyt tuota jääkaappia, kyllästynyt väkertämään ainaista murskaa, kun meillä ei juoda kuin caipiroskaa... :D
Ja kun muutenkin oma jääkaappi hajosi...Minuakin kiinnostaa tuo veden kytkentä jos astianpesu kone on jo käytössä.
Sekä se pitääkö kaappi enemmän ääntä kuin tavallinen kaappi jäitä tehdessään?
Miltä kaikilta valmistajilta löytyy ja millaisiin hintahaarukoihin olette törmänneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864