Tuoreen gallup tutkimuksen mukaan yhä
useammalle 16-20 pojalle 50 kypsä nainen on
ihanne ja makea nainen. Kyseessä alkaa olemaan käytännössä siis trendi ilmiö.
Tällä palstalla joku nimimerkki aina 50 naisen
kohdalla käyttää vähennän rikasta ilmaisua:
ämmän läyskä! Tuoreen gallup tutkimuksen mukaan,
tämä ilmaisu joutuu tavattoman arveluttavaan
valoon.Nuoret pojat ovat aivan eri mieltä.
Miten voi nuori poika olla näkevä ja
näkemäänsä tyytyväinen,ihaileva? Siinä missä
50 mies sokea? Hämmentävä skenaario kerrassaan.
Onkohan meidän tämän ikäisten miesten
ajatusryppäässä jotain olennaisia vinoutumia
suhteessa oman ikäiseen naiseen?Katsommeko
väärään suuntaan,naarmuuntuneilla silmälaseilla?
Joka tapauksessa tämä herättää tukun kysymyksiä.
Itsetutkiskeluun on monessa torpassa syytä.
Itse katsoisin olevani kuivilla.Olen kantani
ilmaissut aika lailla selko kielellä.
Mielenkiintoista miten asioita julkisuudessa ja julkisesti, retostellaan mennen tullen.Mutta
kun konkretisoidaan ilmiö tutkien,tullaankin
aivan yllättäviin lopputuloksiin.Onneksi on aina yksilöitä, jotka ennalta mieltävä asian oikean laidan.
Makea nainen!
132
3369
Vastaukset
- Vastaus miksi
Kypsä nainen osaa keskustella eikä vaadi koko ajan ylistystä,on itsenäinen eikä odota sinun soittavan 29 kertaa päivässä,hyvä tekniikka sänkyhommissa ja talous kunnossa:)
Pikkukimulit vaativat koko ajan toimintaa,kehumista,lahjoja,huomiota,matkoja eikä heillä ole omia tuloja,sängyssä makaavat kuin kylmät lahnat ja odottavat miehen tyydyttävän hänet:(- Kypsä? -tuskin
Puhumisen taidon osaan, niin hyvin, että keskustelua aikaansaan minä.
Osa-aika.itsenäinen, ehkä luonnehtisin
Puhelinsoitoista tykkään, mutta en häirinnästä.
En halua pelkällä tekniikalla, en.
Taloutta on hoidetteu, välillä hyvin, välillä paremmin.
Kyllä tykkään lahjoista, miksi en tykkäisi
Matkallekin varmaan lähtisin,jos sopiva ajankohta ja kohde löytyy.
Pidän vilpittömistä kohteliaisuuksista.
Sitten tuo viimeinen kohta: -itsenikö pitäisi (tyrskis) - Vastaus miksi
Kypsä? -tuskin kirjoitti:
Puhumisen taidon osaan, niin hyvin, että keskustelua aikaansaan minä.
Osa-aika.itsenäinen, ehkä luonnehtisin
Puhelinsoitoista tykkään, mutta en häirinnästä.
En halua pelkällä tekniikalla, en.
Taloutta on hoidetteu, välillä hyvin, välillä paremmin.
Kyllä tykkään lahjoista, miksi en tykkäisi
Matkallekin varmaan lähtisin,jos sopiva ajankohta ja kohde löytyy.
Pidän vilpittömistä kohteliaisuuksista.
Sitten tuo viimeinen kohta: -itsenikö pitäisi (tyrskis)Siis naisenkin on oltava kuvioissa mukana:)
- Kypsä? -tuskin
Vastaus miksi kirjoitti:
Siis naisenkin on oltava kuvioissa mukana:)
...aivan.... :D
- iamor
Kunpa oppisimme näkemään niin miehet kuin naiset ikään katsomatta yksilöinä, ihanina ja välillä itse kukin vähemmän ihanina!
Makea- sanalla on omat, monet merkityksensä.
Sanan kuvannollisuus "makea" - maukas - miellyttävä -ihastuttava - siis ihana, mutta missä mielessä?
Olen tavannut niin 15-v- kuin 80-v-ikäisiä upeita persoonia, joilla on ollut minulle paljon annettavaa, ajateltavaa ja pohdittavaa, joten ihana/ makea nainen tai mies voit olla juuri Sinäkin...
Raja-aitojen on aika kaatua, on aika nähdä laajemmin. Yksilön/persoonallisuuden viehättävyys on juuri kokemusten muokkaamaa.
Onko siis iällä väliä?- mies-v57
Kyllä näin miehenä on pakko tunnustaa,että aivan
liian usein takerrutaan naisessa yhteen ryppyyn.
Pitäisi nähdä ja havaita kokonaisuus ja sitä
osata arvostaa.
Merkillistä että nuori poika osaa arvostaa,mutta ei aikuinen mies.Nuorella pojalla on luonteessa
ja katsonnassa laajuutta ja laveutta.Mutta joku aikuinen mies näpertelee ryppyjen parissa? - 57wee
mies-v57 kirjoitti:
osata arvostaa.
Merkillistä että nuori poika osaa arvostaa,mutta ei aikuinen mies.Nuorella pojalla on luonteessa
ja katsonnassa laajuutta ja laveutta.Mutta joku aikuinen mies näpertelee ryppyjen parissa?Ehkä kyseessä huono itseluottamus,omat rypyt häiritsevät ja luulee näyttävänsä nuoremmalta rypyttömän naisen seurassa vaikka itse asiassa päinvastoin:)
- rypytön
mies-v57 kirjoitti:
osata arvostaa.
ja katsonnassa laajuutta ja laveutta.Mutta joku aikuinen mies näpertelee ryppyjen parissa?"aivan
liian usein takerrutaan naisessa yhteen ryppyyn."
Siihenpä juuri me nuoret miehet takerrumme, kun se ryppy on vanhemmilla naisilla usein löyhemmässä kuin nuorilla.
- 57wee
Minne tästä hävisi viesti johon olin vastaamassa?
Rypyistä oli puhe- mies-v57
Anteeksi pyydän sinulta!
Tuli kirjoitus virhe ja korjasin sen.
- Ihminen tärkein
Kummallista kyllä ovat 30-50-vuotiaat naiset mielestäni kauniimpia kuin 18-25-vuotiaat,heissä on varmuutta ja hyvä pukeutumismaku
- usko että
ikä kumppanin etsinnässä olisi sivuseikka, kyllähän jokainen haluaa noin, suurinpiirtein edes samalla vuosikymmenellä olevan.
- Puhu vain
usko että kirjoitti:
ikä kumppanin etsinnässä olisi sivuseikka, kyllähän jokainen haluaa noin, suurinpiirtein edes samalla vuosikymmenellä olevan.
itsestäsi,älä kaikien suulla
- jos samalta
usko että kirjoitti:
vuosikymmeneltä oleva onkin ylikypsä?
- ei ikinä
jos samalta kirjoitti:
vuosikymmeneltä oleva onkin ylikypsä?
kehity ihmisenä?
- Kaivanto
On se hyvä, että poijjaat kattelee ihaillen äitiään ja äitinsä ikäisiä, vanhempiakin. Se hävittää heltat leuan alta, kun nostaa nokkaansa riittävästi poikasten kohdalla. Mutta onneksi teitä samanikäisiä, ihania miehiä riittää, ettei tarvitse lapsensa ikäisiin, nuorempiinkin, turvautua (olinpa hilkulla sanoa: sekaantua). Hui kauhistus! - PUSI.
- mies-v57
Kyllä meinasi todella sinulta päästä aikamoinen
irroitus): Onneksi kerkesit vetämään takaisin.
On meitä miehiä joilla silmät on auki ja arvot.
Kokonaisuushan se on tärkeä ja itsekunnioituskin
Nautitaan että saadaan olla täällä ja elää.
Jos liiaksi analyyttisesti koettaa elää,niin
huomaa vanhana kiikkustuolissa:aika
kului ja housut,mutta moni ilo jäi kokematta.
Mee kun aikanaan kiikutaan,se on yhtä hymyä.Jookos? - Kaivanto
mies-v57 kirjoitti:
Kyllä meinasi todella sinulta päästä aikamoinen
irroitus): Onneksi kerkesit vetämään takaisin.
On meitä miehiä joilla silmät on auki ja arvot.
Kokonaisuushan se on tärkeä ja itsekunnioituskin
Nautitaan että saadaan olla täällä ja elää.
Jos liiaksi analyyttisesti koettaa elää,niin
huomaa vanhana kiikkustuolissa:aika
kului ja housut,mutta moni ilo jäi kokematta.
Mee kun aikanaan kiikutaan,se on yhtä hymyä.Jookos?paitsi meitä, myös maailmaa. (Tulkitaankohan tuo runoksi?)
Minä rasvaan keinutuolin, rasvaa sinä kelkan jalakset. Työt tasan tässä tasa-arvon maassa!
- Mies-70-
Nainen on makea kun antaa nuolla makeaa.(.)
- maistuu ja
haisee löysä makea
- Pirre*
mummoja me ollaan jo tuon ikäisille, - turha muuta kuvitellakaan ja esittää.
Mummo on mummo vaikka voissa paistais.- 57wee (nainen)
Imartelevaa kun 30-40-vuotiaat pyytävät illallisille ja tanssimaan,ei se seurustelu iästä ole kiinni,ikäiseni miehet juoksevat pikkutyttöjen perässä joten tasapainohan se tässäkin:)
- Pirre*
57wee (nainen) kirjoitti:
Imartelevaa kun 30-40-vuotiaat pyytävät illallisille ja tanssimaan,ei se seurustelu iästä ole kiinni,ikäiseni miehet juoksevat pikkutyttöjen perässä joten tasapainohan se tässäkin:)
tai olen realisti, inho sellainen..:)
Tuntisin itseni todella vaivautuneeksi lasteni ikäisen "miehen" seurassa..en voisi olla vakava..:)) - 57wee (nainen)
Pirre* kirjoitti:
Tuntisin itseni todella vaivautuneeksi lasteni ikäisen "miehen" seurassa..en voisi olla vakava..:))Paremminkin ikäisteni fossiilisetien seurassa:)
Nykyajan nuoret miehet ovat itsenäisiä ja hauskoja! - on realisti,
hänellä on päässä järkeä. Naurettavia kuvitelmia, nuori mies ja jo vanhuutta lähestyvä nainen.
- eläkeläisukkeli
on realisti, kirjoitti:
hänellä on päässä järkeä. Naurettavia kuvitelmia, nuori mies ja jo vanhuutta lähestyvä nainen.
ja nuori vaimo;D
- Ruma ja rupsahtanut?
Pirre* kirjoitti:
Tuntisin itseni todella vaivautuneeksi lasteni ikäisen "miehen" seurassa..en voisi olla vakava..:))olisinko viihtynyt itseäni paljon, paljon nuoremman seurustelukumppanin kanssa. Viimeksi päätin yrittää vuosi sitten lasteni kannustamana, kun he ensihätkähdyksen ja harkinnan jälkeen alkoivat kysellä ennakkoluulojeni perään sekä ehkä hyvän asian kieltämisestä. Ikäeromme ei herättänyt kai ulkona liikkuessamme sen kummempaa huomiota, ja luulen, että olisin kestänyt sen kanssa elämistä. Mies tuntui vaan välillä olevan mieleltään liian jämähtänyt ja "vanha" minulle.
Ensimmäisellä kerralla lähes pari vuosikymmentä sitten huomasin, että olin ehtinyt elää jo monet sellaiset asiat, joita toisella oli vasta edessä. Kieltämättä nautin miehen komeudesta, urheilullisuudesta ja monenlaisista asioista, joita hänellä oli tarjota. Hän oli monella tapaa upea ihminen, mutta meillä ei ollut riittävästä yhteistä jaettavaa. Ylöspäin katsominen ja ihailu oli mielestäni myös ajoittain hieman rasittavaa. Aika nopeasti asiat minulle selvisivät ja lähetin miehen etsimään äitiä lapsilleen, vaikka hän väitti olevansa valmis niiden hankkimisestakin luopumaan, ja toivon hänen löytäneen hyvän.
Haluan tasa-arvoisen parisuhteen, muuten en enää uutta harkitsekaan. Parhaiten uskon sellaisen mahdollisuuteen ikäisteni /- 10 vuotta, kanssa, mutta tilaisuuden tullen saattaisin olla valmis kokeilemaan nuorempaakin. Mikään yksittäinen ominaisuus tai ulkonäkö ei määrittele oikeaa ihmistä minulle. Kohdatessaan sen tietää, voisiko jotain yhdessä rakennettavaa löytyä. - voi päästä/joutua
eläkeläisukkeli kirjoitti:
ja nuori vaimo;D
jo 18 vuotiaana.
- Pirre*
Paremminkin ikäisteni fossiilisetien seurassa:)
Nykyajan nuoret miehet ovat itsenäisiä ja hauskoja!hauskoja, ja kaikkea muutakin, mutku ei vaan meikäläiseltä luonnistuisi..:)
- sitäpaitsi ole
Pirre* kirjoitti:
hauskoja, ja kaikkea muutakin, mutku ei vaan meikäläiseltä luonnistuisi..:)
aviossa joten et voi edes täällä tunnustaa vaikka mielikin tekisi:))
- Pirre*
Ruma ja rupsahtanut? kirjoitti:
olisinko viihtynyt itseäni paljon, paljon nuoremman seurustelukumppanin kanssa. Viimeksi päätin yrittää vuosi sitten lasteni kannustamana, kun he ensihätkähdyksen ja harkinnan jälkeen alkoivat kysellä ennakkoluulojeni perään sekä ehkä hyvän asian kieltämisestä. Ikäeromme ei herättänyt kai ulkona liikkuessamme sen kummempaa huomiota, ja luulen, että olisin kestänyt sen kanssa elämistä. Mies tuntui vaan välillä olevan mieleltään liian jämähtänyt ja "vanha" minulle.
Ensimmäisellä kerralla lähes pari vuosikymmentä sitten huomasin, että olin ehtinyt elää jo monet sellaiset asiat, joita toisella oli vasta edessä. Kieltämättä nautin miehen komeudesta, urheilullisuudesta ja monenlaisista asioista, joita hänellä oli tarjota. Hän oli monella tapaa upea ihminen, mutta meillä ei ollut riittävästä yhteistä jaettavaa. Ylöspäin katsominen ja ihailu oli mielestäni myös ajoittain hieman rasittavaa. Aika nopeasti asiat minulle selvisivät ja lähetin miehen etsimään äitiä lapsilleen, vaikka hän väitti olevansa valmis niiden hankkimisestakin luopumaan, ja toivon hänen löytäneen hyvän.
Haluan tasa-arvoisen parisuhteen, muuten en enää uutta harkitsekaan. Parhaiten uskon sellaisen mahdollisuuteen ikäisteni /- 10 vuotta, kanssa, mutta tilaisuuden tullen saattaisin olla valmis kokeilemaan nuorempaakin. Mikään yksittäinen ominaisuus tai ulkonäkö ei määrittele oikeaa ihmistä minulle. Kohdatessaan sen tietää, voisiko jotain yhdessä rakennettavaa löytyä.valinta (huom.valinta) tilanteessa, katselisin itseni ikäisen tai hieman vanhemman, ja nimenomaan tuon "yhteisen" kokemusmaailman takia; mitä ihmeen yhteistä minulla oisi jonkun nuoren kanssa, ei mittää..
Pirre* kirjoitti:
valinta (huom.valinta) tilanteessa, katselisin itseni ikäisen tai hieman vanhemman, ja nimenomaan tuon "yhteisen" kokemusmaailman takia; mitä ihmeen yhteistä minulla oisi jonkun nuoren kanssa, ei mittää..
Olen Pirre täysin samaa mieltä kanssasi. Olen todella vanhanaikainen asenteiltani, mutta minusta alle kolmekymppinen mies tai nainen on mielestäni lapsi.
- Pirre*
sitäpaitsi ole kirjoitti:
aviossa joten et voi edes täällä tunnustaa vaikka mielikin tekisi:))
mutta sanonkin että JOS..jne..
- No sitten
Pirre* kirjoitti:
mutta sanonkin että JOS..jne..
ymmärrän:))
- Olettepa vanhanaikaisia;D
miljoona kirjoitti:
Olen Pirre täysin samaa mieltä kanssasi. Olen todella vanhanaikainen asenteiltani, mutta minusta alle kolmekymppinen mies tai nainen on mielestäni lapsi.
No otetaan sitten pois äänestysoikeuskin heiltä ja navhemmat saavat elättää 30-vuotiaat "lapsensa" myöskin,eiks;DDD
- tietenkin
Olettepa vanhanaikaisia;D kirjoitti:
No otetaan sitten pois äänestysoikeuskin heiltä ja navhemmat saavat elättää 30-vuotiaat "lapsensa" myöskin,eiks;DDD
VANHEMMAT,en ehtinyt korjaamaan:)
Tehdään niin.
- soppii
mulle. ;DDD
- voi olla
Pirre* kirjoitti:
valinta (huom.valinta) tilanteessa, katselisin itseni ikäisen tai hieman vanhemman, ja nimenomaan tuon "yhteisen" kokemusmaailman takia; mitä ihmeen yhteistä minulla oisi jonkun nuoren kanssa, ei mittää..
Tuo jos olisin valintatilanteessa,et sinä tiedä miten valitsisit,kun et ole ollut siinä tilanteessa.Sen elämä on minulle opettanut että ihminen voi käyttäytyä monesti eri tavalla kun näin yhtäkkiä ajattelee,siihen vaikuttaa sen hetkinen tilanne mitä et voi tietää etukäteen.Monasti kuulee ihmisten sanovan että nuon en tekisi jos olisin hänen tilanteessa,mutta kappas vain kun se on omassa elämässä tekee juuri niin kuin ei olisi uskonut tekevänsä.Vuodet kun ovat vain numeroita ja me kukin ollaan niin erilaisia,tärkeintä on mielestäni se että on hyvä olla.
- Pirre*
voi olla kirjoitti:
Tuo jos olisin valintatilanteessa,et sinä tiedä miten valitsisit,kun et ole ollut siinä tilanteessa.Sen elämä on minulle opettanut että ihminen voi käyttäytyä monesti eri tavalla kun näin yhtäkkiä ajattelee,siihen vaikuttaa sen hetkinen tilanne mitä et voi tietää etukäteen.Monasti kuulee ihmisten sanovan että nuon en tekisi jos olisin hänen tilanteessa,mutta kappas vain kun se on omassa elämässä tekee juuri niin kuin ei olisi uskonut tekevänsä.Vuodet kun ovat vain numeroita ja me kukin ollaan niin erilaisia,tärkeintä on mielestäni se että on hyvä olla.
, siis tuohon loppulauseeseesi.
Mutta oma mielipiteeni ja vakaumukseni on niinku tuolla edellä sanoin, ei pentujen kanssa ruveta millekään.
siinä kunnon ikäero jos toi trendi pitää paikkansa. 50 on jo ton ikäisten poikien äiti mennen tullen...;))) En oikein jaksa uskoa tuohon trendiin...Vähän sama juttu jos minä innostuisin 75- 80 ikäisistä. Ei sitten varmaan onnistuisi.
- tiltamaj
eräältä palstalaiselta se onnistui 23 vuotiaan pojan vamppaaminen yli nelikymppisenä. Hyi hitto.
- mies-v57
Äläs sano seppä.Oletkos kokeillut? Saattaisit kokea yllätyksen.Kani hyppelisi suorastaan ilosta.
Mutta faktana en tosin tätä asiaa esitä,enkä julkituo. - Nuori nainen
tiltamaj kirjoitti:
eräältä palstalaiselta se onnistui 23 vuotiaan pojan vamppaaminen yli nelikymppisenä. Hyi hitto.
siis;D
- Sepä se
Sinulla ei olisi mitään vastaan 20 vuotta nuorempaa naista itsellesi tietenkään;D
- Ihmettelen vaan
Jos sensijaan miehellä on tyttärensä ikäinen nainen ei se häiritse sinua?
- eri asia
Nuori nainen kirjoitti:
siis;D
kuin 33 vuotias mies ja yli viisikymppinen mies. Kymmenessä vuodessa pojasta on ehtinyt tulla aikuinen kypsä mies. 23 vuotias nuorukainen on vielämärkäkorva ja manipuloitavissa.
- Älä ole varma
eri asia kirjoitti:
kuin 33 vuotias mies ja yli viisikymppinen mies. Kymmenessä vuodessa pojasta on ehtinyt tulla aikuinen kypsä mies. 23 vuotias nuorukainen on vielämärkäkorva ja manipuloitavissa.
Kyllä moni 23-vuotias on aikuinen ja vastuuntuntoinen,emme me voi mitään sille että oma poikasi on räkänokka;D
- ei ole
Älä ole varma kirjoitti:
Kyllä moni 23-vuotias on aikuinen ja vastuuntuntoinen,emme me voi mitään sille että oma poikasi on räkänokka;D
pojan vastuuntunnosta vaan siitä, että kukaan terve nuorimies ei aidosti tähyile yli kolmekymppisiä. Jos niin on silloin on jotain todella pahasti vialla.
Vain sellaiset jotka eivät muuten saa naista sortuvat vanhempiin naisiin alle kolmekymppisinä.
Jokainen mies sen tietää. - teidän suku
Älä ole varma kirjoitti:
on varmasti sitä mieltä
- Voi sua
ei ole kirjoitti:
pojan vastuuntunnosta vaan siitä, että kukaan terve nuorimies ei aidosti tähyile yli kolmekymppisiä. Jos niin on silloin on jotain todella pahasti vialla.
Vain sellaiset jotka eivät muuten saa naista sortuvat vanhempiin naisiin alle kolmekymppisinä.
Jokainen mies sen tietää.Ei "aidosti tähyile yli kolmikymppisiä";D
Kuules nykyään on moni yli kuusikymppinenkin nainen vielä upea,esimerkiksi Lenita ja Aira Samulin ym:))) - kelkkaanhan
Voi sua kirjoitti:
Ei "aidosti tähyile yli kolmikymppisiä";D
Kuules nykyään on moni yli kuusikymppinenkin nainen vielä upea,esimerkiksi Lenita ja Aira Samulin ym:)))jokainen mies haluaa jo tuttipullo suussa :D ja tennissukat jalassa
- nikitön mummeli
50 nainen olla makea myös 70 miehen mielestä.
Ainakin minusta.
Ei se makeus ja haluttavuus ole iästä kiinni.
Eikä rypyistä, se on korvien välissä.
- 53 v.
Enemmänkin olisin huolissani nuorten poikien
ihanteesta ,kansahan häviää tuolla menolla suku-
puuttoon. En ymmärrä, miksi itsekkin yleistät ja
yksilöit itsesi ryhmän ulkopuolelle.Onko tehty
gallup-kyselyä ,mitä me 50 miehet ajattelemme
ikäisistämme naisista, vai perustuuko havaintosi
muutaman humalaisen huuteluun tällä palstalla.
Meistä viisikymppisistä miehistä luotu kuva ei niin
mairitteleva ole, eikä tuo Sinun aloituksesi sitä
juuri kohenna.- Perustele,
KIITOS!
- 53 v
Perustele, kirjoitti:
KIITOS!
Aloituksessa ollut ilmaus ,ämmän läyskä, tai jotain
sinneppäin, ei kuulu tuttavapiirini kielenkäyttöön
selvinpäin eikä edes alkoholia nauttineena. Eikä
tuttavapiirini ole todennäköisesti keskimääräistä
fiksumpaa. Jos muualla on kyseinen ilmaus laajemmin
käytössä, voin sanoa olevani hyvässä seurassa.
En voi perustella sen paremmin,mutta ajattelin,
että jos tämä ilmaus on miehen, niin hän on silloin konttauskunnossa.
- ja milloin
ko. gallup on julkaistu?
Omituiselta, joko 16-vuotiaan kossin, tai 50 täti-ihmisen päiväunelta moinen tulos kyllä vaikuttaa, naurettavaa hih.
Soisi avausten olevan enimmäkseen omia ajatuksia, ei toisten aikaansaannoksia.- kaljamahainen ukkeli
joka itse himokkaana tirkistelee pikkutyttöjä;DDD
- minä kyllä
kaljamahainen ukkeli kirjoitti:
joka itse himokkaana tirkistelee pikkutyttöjä;DDD
olen hentoinen nainen, joka ei haaveile pikkupojista.
- kateellinen ja kurttuinen
minä kyllä kirjoitti:
olen hentoinen nainen, joka ei haaveile pikkupojista.
ennen aikojaan vanhentunut mummeli jonka saman ikäisellä kanssasisarella on nuori ja komea mies;D
- silmä käteen,
kateellinen ja kurttuinen kirjoitti:
ennen aikojaan vanhentunut mummeli jonka saman ikäisellä kanssasisarella on nuori ja komea mies;D
ja lue. Missä muualla on kateutta, kuin sinun sielussasi? Minun mieheni on minua nuorempi, jos se asia edes sinulle kuuluu.
Aloituksessa ei puhuttu nuorista miehistä, vaan pojista. - Tätiparka
silmä käteen, kirjoitti:
ja lue. Missä muualla on kateutta, kuin sinun sielussasi? Minun mieheni on minua nuorempi, jos se asia edes sinulle kuuluu.
Aloituksessa ei puhuttu nuorista miehistä, vaan pojista.23-vuotias on MIES,ei POIKA;D
- vainko oot
Tätiparka kirjoitti:
23-vuotias on MIES,ei POIKA;D
mun?
Hyvää päivänjatkoa tätiparalle. - oli tuo
vainko oot kirjoitti:
mun?
Hyvää päivänjatkoa tätiparalle.edellinen,minä olen setä;DD
- mies-v57
Teksti on alusta loppuun omaa käsialaa.
Mistään en mitään lainannut.
Nuorten mielipiteitä oli kysytty tyttärelleni ilmestyvässä nuorten omassa lehdessä.Josta myös ne tulokset kuin.
Mainostaminen on tällä palstalla kiellettyä,
joten en voi lehden nimeä kertoa.
Samantyylistä tietoa on kyllä muissakin lähteissä.Eli mikään yllätys tämä tulos ei ollut. - minä,
oli tuo kirjoitti:
edellinen,minä olen setä;DD
minun peilistäni ei parka kurki, yritä jo se sisäistää!
- kannnattaisi
mies-v57 kirjoitti:
Teksti on alusta loppuun omaa käsialaa.
Mistään en mitään lainannut.
Nuorten mielipiteitä oli kysytty tyttärelleni ilmestyvässä nuorten omassa lehdessä.Josta myös ne tulokset kuin.
Mainostaminen on tällä palstalla kiellettyä,
joten en voi lehden nimeä kertoa.
Samantyylistä tietoa on kyllä muissakin lähteissä.Eli mikään yllätys tämä tulos ei ollut.lukea aikuistenkin lehtiä.
- Menepäs nyt
minä, kirjoitti:
minun peilistäni ei parka kurki, yritä jo se sisäistää!
takaisin kutimesi pariin,mummu;D
- Ihmettelen vaan
kannnattaisi kirjoitti:
lukea aikuistenkin lehtiä.
Nythän oli kysymys juuri nuorten miesten mielipiteistä:)
- mies-v57
kannnattaisi kirjoitti:
lukea aikuistenkin lehtiä.
Älä minua syyllistä,jos jonkun tutkimuksen tulos
on sinun ajatusmalleja tai uskomuksia vastaan.
Informatiiviseen palautteeseen kautta linjan on hyvä tutustua.Jas ilman ennakko asenteita.
- Jäbä24
,,,
juttu..Nyt ei sitten tarvi pelätä niitä pyöreitä,kun alkaa nuoret kossit juoksemaan meikäläisenkin perässä..:D
- miksi ei nainen?
Mietin miksi suurikin ikäero "hyväksytään"jos mies vain on vanhempi,kauhistus jos olisi nainen vanhempi..
- Pirre*
en kauhistele toisten ihmisten parivalintoja, - ei ne ole minulta pois.
- puspuspus
ihastuttavalle ja filmaattiselle köriläälle voisin laittaa ihailukirjeen.
Tarkennan vielä, ihastuttavalle ja vihastuttavalle:) - namisuku
...että jos jollekkin 50 Naiselle tämänikäiset tulevat ehdottelemaan...
Laittakaa Kasvamaan kolmeksi vuodeksi=D
23 vastaapi jo Teoistaan;)- hahahahahaha
painostuksen alla kun ämmä on paksuna
- namisuku
hahahahahaha kirjoitti:
painostuksen alla kun ämmä on paksuna
...että ai dount taaskaan kedit?
Gallupit näyttää mitä niiden halutaan näyttävän.
Tieteellinen tutkimus antaa hieman enenpi väitteille perusteluja.
Tuli semmoinen vanha juttu gallupista mieleen.
Paavo Väyrynen oli aikeissa osallistua presidentin vaalissa ehdolle.
No, hänen puoluetoverit julkaisi gallupin, joka osoitti, että Paavo tulisi helposti valituksi ja jopa,ensimmäisellä kierroksella.
Hänen kannatus näytti lähes 80% lukemaa.
Tulos oli aivan fakta!
Mutta galluppi oli tehty Paavon vaalitilaisuuden osallistuvien ilmeisesti; kannattajien mielipiteistä!!
Elikkä; ei kaikki kirjoitettu teksti ole sama. kuin totuus tai edes lähes totuus.
Sama koskee myös palstan kirjoittajia.
Mainitsemasi "ämmän läyskä", jonka satuin myös lukemaan, oli sellaisessa asiayhteydessä, ettei se, ja varsinkaan hänen, kirjoittajan huumorin tietäen, ollut loukkaukseksi tai edes vähättelyksi tarkoiteetu, ainoastaan sanonta, tokaisu, ilman osoitetta.
Vrt."ukkoparka", "ämmänlänget", "tukkijätkä" ym.ym.
Aina pitää,pitäisi huomioida asiayhteys, eikä erottaa jotain tiettyä osaa, eikä ainakaan tarkoitushakuisesti.
Se ei ole relevanttia, eikä edistä sitä ko. asiaa, mistä keskustelu käydään.
Asioista pitää ja saa keskustella, mutta mieluiten esittää kohtuulliset perusteet, jotka yleisellä tasolla on mahdollista tarkastaa.
Mieluumin vielä useasta eri lähteestä, jos mahdollista.- HTZA
Ämmänläyskän ihanuus perustuu synnytyksien aikaansaamaan, poikien kiinnostuksen kohteen, turpoamiseen synnytyksissä ja sitten romahtamiseen johon tarvitaan vahvasti nostavia ja tukevia telineitä.
Ne yleensä painavat myös vatsan seudun luttuun.Rouvat myös ovat sen verran vanhoja että käyttävät telttamaista t-paitaa tai tunikaa joka korostaa edelleen ylösnostettuja unelmia.
Aikuinen mies tietää mitä siellä alla on, poika ei.
Ja nuo ämmänläyskäthän joutuvat luomaan kutsuvia katseita jokapuolelle ja joka paikkaan että edes joskus tärppäisi.
Ja syy ei ole poikien, heidäthän on opetettu noiden perään jo vauvana.- Oletpa ennakkoluuloinen
Nykyään on moni 50-vuotias nainen paremmassa ruumiillisessa kunnossa kuin useat 20-30-vuotiaat "lähiövalaat",se on jokaisen oma valinta:))
- Hehheh....
Miksi he sitten lihovat,eivät ole edes synnyttäneet;DDD
tekee tehtävänsä oli kyse miehestä tahi naisesta.
Voin vakuuttaa, että 52-v nainen pelittää aivan viimeisen päälle.
Lihaskunto on eräs kaikein helpoimmin hoidettavia asioita kehossamme. Myös sunnytyksen koettelemat lihakset.
No, vaimon hormoonitoiminta toimii 'normaallilla kierrolla' ja kertoo hänen olevan edelleen sukukypsä nainen.
Myös uuma/naisellinen vartalo hänestä löytyy ja muut avut ja mieltymykset/ vietit, kuin ennenkin.
Totta hänenkin kohdalla on, että tanssilavoilla, häntä eniten hakee 'parketille' häntä nuoremmat hyvän tanssitaidon omaavat miehet.
Mutta on niitä iäkkäitäkin miehiä,a'baut60-70 vee, jotka hakevat, jos kerkiävät riittävän nopeasti pokkaamaan!:))
Ps. Seuraava peressamme ei ollut riittävän nopea juuri väh.aika sitten?;)- Naisia kunnioittava mies
Noinko arvostelet lastesi äitiäkin?
- HTZA
Oletpa ennakkoluuloinen kirjoitti:
Nykyään on moni 50-vuotias nainen paremmassa ruumiillisessa kunnossa kuin useat 20-30-vuotiaat "lähiövalaat",se on jokaisen oma valinta:))
kirjoittanut vaan poikien unelmasta ja todellisuudesta.
Mieti nyt mikä ero on "tukevilla" liiveillä ja urheiluliiveillä. - HTZA
Hehheh.... kirjoitti:
Miksi he sitten lihovat,eivät ole edes synnyttäneet;DDD
Hyväkuntoinen mies on aina naisten mieleen, hyvä metsästäjä ei ole koskaan laiha.
Ja tämä johtuu vuosituhansien takaisesta geeniperimästä.
Ajasta jolloin meillä oli vielä nopeammat nuolet :) - mikä ero on
HTZA kirjoitti:
kirjoittanut vaan poikien unelmasta ja todellisuudesta.
Mieti nyt mikä ero on "tukevilla" liiveillä ja urheiluliiveillä.paksulla ja laihalla lompakolla,se on se ero miksi nuoremmat naiset sietävät vanhoja,ryppyisiä ja lihavia äijiä;DDD
- Olet TAAS väärässä,
HTZA kirjoitti:
Hyväkuntoinen mies on aina naisten mieleen, hyvä metsästäjä ei ole koskaan laiha.
Ja tämä johtuu vuosituhansien takaisesta geeniperimästä.
Ajasta jolloin meillä oli vielä nopeammat nuolet :)hyvä metsästäjä on NOPEA ja HYVÄKUNTOINEN,ei kaljamaha huohottaja kuten sinä;D
- HTZA
emw34 kirjoitti:
tekee tehtävänsä oli kyse miehestä tahi naisesta.
Voin vakuuttaa, että 52-v nainen pelittää aivan viimeisen päälle.
Lihaskunto on eräs kaikein helpoimmin hoidettavia asioita kehossamme. Myös sunnytyksen koettelemat lihakset.
No, vaimon hormoonitoiminta toimii 'normaallilla kierrolla' ja kertoo hänen olevan edelleen sukukypsä nainen.
Myös uuma/naisellinen vartalo hänestä löytyy ja muut avut ja mieltymykset/ vietit, kuin ennenkin.
Totta hänenkin kohdalla on, että tanssilavoilla, häntä eniten hakee 'parketille' häntä nuoremmat hyvän tanssitaidon omaavat miehet.
Mutta on niitä iäkkäitäkin miehiä,a'baut60-70 vee, jotka hakevat, jos kerkiävät riittävän nopeasti pokkaamaan!:))
Ps. Seuraava peressamme ei ollut riittävän nopea juuri väh.aika sitten?;)yrität kertoa vanhoista naisista. Enhän minä juuri muuta saakaan. Eli asiantuntija olen.
Olin sitä myös nuorissa naisissa, jokunen vuosi sitten.
Minulle eksyi kerran sellainen treenannut, nuoruuttaan hakenut. En enää tapaile häntä niiden kävelylenkkien jälkeen. Huohottaessa on paha suudella romanttisesti kun toisen naama valuu treenijuomista johtuvaa kummallisen makuista hikeä. - Taisi maistua
HTZA kirjoitti:
yrität kertoa vanhoista naisista. Enhän minä juuri muuta saakaan. Eli asiantuntija olen.
Minulle eksyi kerran sellainen treenannut, nuoruuttaan hakenut. En enää tapaile häntä niiden kävelylenkkien jälkeen. Huohottaessa on paha suudella romanttisesti kun toisen naama valuu treenijuomista johtuvaa kummallisen makuista hikeä.vanhalle kaljalle ja röökille;DDD
- HTZA
Naisia kunnioittava mies kirjoitti:
Noinko arvostelet lastesi äitiäkin?
Nuo rouvat minä tunnen läpikotaisin.
Eivät he eroa muista. HTZA kirjoitti:
yrität kertoa vanhoista naisista. Enhän minä juuri muuta saakaan. Eli asiantuntija olen.
Minulle eksyi kerran sellainen treenannut, nuoruuttaan hakenut. En enää tapaile häntä niiden kävelylenkkien jälkeen. Huohottaessa on paha suudella romanttisesti kun toisen naama valuu treenijuomista johtuvaa kummallisen makuista hikeä.tuta!
Aamulla piti pelokas nainen 'pelastaa' ja siitä sitten joudun ltapäivän ottamaan kiitollisuudenvelkaa vastan, vai mitä lie!;)
Kävi hän kyllä uimahallissa tunnin vesikävelyllä, mutta aivan juuri kotiutui. Saapas nähdä vieläkö hän kuvittelee olevansa 'velkaa'.;)
Koetan olla koneella tärkeän oloisena, jospa ei tänään enää tarttis!!"- HTZA
mikä ero on kirjoitti:
paksulla ja laihalla lompakolla,se on se ero miksi nuoremmat naiset sietävät vanhoja,ryppyisiä ja lihavia äijiä;DDD
heitto!
Tuohan on ollut tiedossa jo niin kauan kun jotain vaihdettavaa on ollut, Foiniikkialaisten jälkeen se on ollut raha.
Minäkin tuon tiedän ja tyttäreni, veljeni, isäni ja äitini tiesi... jne. - vanha? lihava rouva
HTZA kirjoitti:
Eivät he eroa muista....kun ihan läpikotaisin....
- juoksee vanhojen rikkaiden
HTZA kirjoitti:
heitto!
Tuohan on ollut tiedossa jo niin kauan kun jotain vaihdettavaa on ollut, Foiniikkialaisten jälkeen se on ollut raha.
Minäkin tuon tiedän ja tyttäreni, veljeni, isäni ja äitini tiesi... jne.äijien perässä;DD
- jos muijasi on
HTZA kirjoitti:
Eivät he eroa muista.lihava ja tyttärelläsi vanha läski rikas äijä;DDD
- HTZA
Olet TAAS väärässä, kirjoitti:
hyvä metsästäjä on NOPEA ja HYVÄKUNTOINEN,ei kaljamaha huohottaja kuten sinä;D
Huono on laiha.
Sehän on se nykyaikaisten naisten iänikuinen vika.
He hakevat laihaa hyväkuntoista miestä.
Ymmärtämättä että niistä harvat ovat hyviä elättäjiä. Kun kunto loppuu niin saalista/rahaa/ruokaa riittää vain fiksuilla metsästäjillä.
En laita vielä numeroani. - Hyvä metsästäjä
HTZA kirjoitti:
Huono on laiha.
Sehän on se nykyaikaisten naisten iänikuinen vika.
He hakevat laihaa hyväkuntoista miestä.
Ymmärtämättä että niistä harvat ovat hyviä elättäjiä. Kun kunto loppuu niin saalista/rahaa/ruokaa riittää vain fiksuilla metsästäjillä.
En laita vielä numeroani.on hoikka,nopea ja reaktiokykyinen,ei vanha lihava ja viinan sumuttama kuten sinä;DDD
- HTZA
Taisi maistua kirjoitti:
vanhalle kaljalle ja röökille;DDD
taskumatti.
Ja sen sisältämä Whisky ei ole ihan halpaa.
Kaljaa juon sitten poikien kanssa ja silloin en lähde lenkille, juoksulenkille, ei kun urheilulenkille ei kun... Siis me mennään kyllä lenkille mutta..miten sen kuvaisin, siinäkin on kyllä tavoite. - HTZA
emw34 kirjoitti:
tuta!
Aamulla piti pelokas nainen 'pelastaa' ja siitä sitten joudun ltapäivän ottamaan kiitollisuudenvelkaa vastan, vai mitä lie!;)
Kävi hän kyllä uimahallissa tunnin vesikävelyllä, mutta aivan juuri kotiutui. Saapas nähdä vieläkö hän kuvittelee olevansa 'velkaa'.;)
Koetan olla koneella tärkeän oloisena, jospa ei tänään enää tarttis!!"kerro että kloorinhaju sotkettuna Tummeliin ei oikein houkuttele.
Vie hänet saunaan, pese hellästi yrteillä ja sano että menet nyt nukkumaan, sano että et voi koska nenä meni tukkoon liioista tuoksuista.
Ilma loppuisi kuitenkin, alta puolen tunnin. - HTZA
vanha? lihava rouva kirjoitti:
...kun ihan läpikotaisin....
Kuvittele että näppärät sormeni juuri aukaisevat ensimmäisen, kolmestakymmenestäkahdesta, hakasesta. Hipaisten sen yläpuolella olevaa "makkaraa".
Hellästi.
Vaikka se ei tunnekaan mitään, verenkierto kun on estynyt puristuksessa. - HTZA
juoksee vanhojen rikkaiden kirjoitti:
äijien perässä;DD
hän vaan tietää milloin aika on aikuistua.
Pahaa kyllä pelkään että hänkin, kaikesta koulutuksesta huolimatta, sortuu johonkin komeaan, romanttiseen huithapeliin.
Minä sitten saan kerätä kyyneleet uuden, Italialaisen muotipaitani rinnuksille. - HTZA
jos muijasi on kirjoitti:
lihava ja tyttärelläsi vanha läski rikas äijä;DDD
sanani ovat vain varoittavia ja kouluttavia.
- Kiitos makeista
HTZA kirjoitti:
hän vaan tietää milloin aika on aikuistua.
Pahaa kyllä pelkään että hänkin, kaikesta koulutuksesta huolimatta, sortuu johonkin komeaan, romanttiseen huithapeliin.
Minä sitten saan kerätä kyyneleet uuden, Italialaisen muotipaitani rinnuksille.NAURUISTA,ei se merkkipaita sinusta miestä tee;DDD
- Ei ihme että
HTZA kirjoitti:
taskumatti.
Ja sen sisältämä Whisky ei ole ihan halpaa.
Kaljaa juon sitten poikien kanssa ja silloin en lähde lenkille, juoksulenkille, ei kun urheilulenkille ei kun... Siis me mennään kyllä lenkille mutta..miten sen kuvaisin, siinäkin on kyllä tavoite.olet läski ja huonokuntoinen äijänkuvatus;DD
- HTZA
Hyvä metsästäjä kirjoitti:
on hoikka,nopea ja reaktiokykyinen,ei vanha lihava ja viinan sumuttama kuten sinä;DDD
henkilökohtaisesta viestistä.
Kivaa, en pane pahakseni.
Mutta luulenpa että olet nainen. Ja vielä sellainen joka ei ole lukenut läpi, ajatuksella, kaikkia viestejäni. - Olet tosi huono
HTZA kirjoitti:
henkilökohtaisesta viestistä.
Kivaa, en pane pahakseni.
Mutta luulenpa että olet nainen. Ja vielä sellainen joka ei ole lukenut läpi, ajatuksella, kaikkia viestejäni.miessuvun edustaja,häpeän sinua!!!
- makkaroistasi
HTZA kirjoitti:
Kuvittele että näppärät sormeni juuri aukaisevat ensimmäisen, kolmestakymmenestäkahdesta, hakasesta. Hipaisten sen yläpuolella olevaa "makkaraa".
Hellästi.
Vaikka se ei tunnekaan mitään, verenkierto kun on estynyt puristuksessa.kun noin tarkasti osaat kuvata;DDD
HTZA kirjoitti:
kerro että kloorinhaju sotkettuna Tummeliin ei oikein houkuttele.
Vie hänet saunaan, pese hellästi yrteillä ja sano että menet nyt nukkumaan, sano että et voi koska nenä meni tukkoon liioista tuoksuista.
Ilma loppuisi kuitenkin, alta puolen tunnin.sellaista pitänee tehdä, ettei totuus 'tehtävän' toteutuksen suhteen käy itsestään selvyytenä ilmi!
Meinaa tulla mieleen; Mitähän vaimo ajattelee musta ja mun kestävyydestä?
Kyllä mä muuten, mutta kun on selkä niin notkea että aristaa!!;)- HTZA
Kiitos makeista kirjoitti:
NAURUISTA,ei se merkkipaita sinusta miestä tee;DDD
Oletko huumorintajuinen vai et vain ymmärtänyt?
Kaikki Italialaiset kamat hajoavat alta aikayksikön. Niitä en ostaisi muuten kuin sen vuoksi että ne tekevät vaikutuksen köyhiin rouviin.
Mutta se mikä oli pääpointti oli se että tuntuu pahalta saada pettyneen lapsen kyyneleet rinnuksilleen.
Sitä en toivoisi, oli sitten paita päällä tai ei. - vanha? lihava rouva
HTZA kirjoitti:
Hellästi.
Vaikka se ei tunnekaan mitään, verenkierto kun on estynyt puristuksessa.vaikkakaan tää ei ollut vastaus/ jatkoa laisinkaan sille läpikotaisin väittämällesi ;)
- HTZA
Ei ihme että kirjoitti:
olet läski ja huonokuntoinen äijänkuvatus;DD
150 grammaa.
Jotain 220 Kcal. Ja kestää koko Lauantain, ainoan päivän jolloin lenkkeilen.
"Konttorirottana" kulutukseni on 2800 Kcal.
Läski en ole, mutta huonokuntoinen kyllä. - HTZA
Olet tosi huono kirjoitti:
miessuvun edustaja,häpeän sinua!!!
kun rassattin poikien kanssa mopoja, tulimme siihen tulokseen että muijat ei tajua meitä.
Edelleenkään ei ole syntynyt tarvetta muuttaa tuota vanhaa mielipidettä. Ja luultavasti tuo ajatus kestää kuolemaani saakka.
Kaksi "muijaa" kaksi lasta, ei paha näin huonolle miehelle.
Miten ne naiset kehtasivat? - HTZA
makkaroistasi kirjoitti:
kun noin tarkasti osaat kuvata;DDD
Vaihdoin t-paidat kokoon xxl.
Veri ei kiertänyt enää.
Opin sen omien muijieni ponnisteluista. - HTZA
emw34 kirjoitti:
sellaista pitänee tehdä, ettei totuus 'tehtävän' toteutuksen suhteen käy itsestään selvyytenä ilmi!
Meinaa tulla mieleen; Mitähän vaimo ajattelee musta ja mun kestävyydestä?
Kyllä mä muuten, mutta kun on selkä niin notkea että aristaa!!;)lelujen pattereiden kulutus nousee hälyyttävästi, ja vaimo on useammin poissa näkyvistä voit alkaa ajatella.
Samoin, jos jalkapallomatsin jälkeen vaimo on jo unessa. - HTZA
vaikkakaan tää ei ollut vastaus/ jatkoa laisinkaan sille läpikotaisin väittämällesi ;)
eihän se pala tunne mitään.
Eli, unelmoi... - vanha? lihava rouva
HTZA kirjoitti:
Vaihdoin t-paidat kokoon xxl.
Veri ei kiertänyt enää.
Opin sen omien muijieni ponnisteluista.Puhuthan monikossa (ymmärrykseni mukaan ; naisista)
- vanha? lihava rouva
HTZA kirjoitti:
eihän se pala tunne mitään.
Eli, unelmoi.....tunto-aistikin tallessa :DDDD
HTZA kirjoitti:
lelujen pattereiden kulutus nousee hälyyttävästi, ja vaimo on useammin poissa näkyvistä voit alkaa ajatella.
Samoin, jos jalkapallomatsin jälkeen vaimo on jo unessa.skenaario on jo totta!
Ladattavia pristoja riittää omix tarpeiks huusholissa, mutta olen ehkä sinisilmäisesti kuvitellut jotain muuta.
Niin toden totta, eihän enää mitään kannettavia cd- soittimia ole ollut miesmuistiin.
Niille kelpasi patteri poikineen.- HTZA
Puhuthan monikossa (ymmärrykseni mukaan ; naisista)
yksi avo yksi avio...
Ja sitten ne sadat leikkikalut. - vanha? lihava rouva
HTZA kirjoitti:
yksi avo yksi avio...
Ja sitten ne sadat leikkikalut.leikkikaluilla harrastat
- HTZA
leikkikaluilla harrastat
kävisi.
Ihan välttämätön.
Saas nähdä kumpiko tarve loppuu ensin...
58v.
Taitaa kallistua maratonin puolelle.
Sinänsä tylsää, vaikka kuinka askeltaa ei mitään uutta enää koe, ainoa uudistus on hommata uusi tossu joka kisaan.
Onneksi lääkkeillä voi estää hiertymät eikä sukkia enää tarvita.
Ja nilkan saa suoraksi. - vanha? lihava rouva
HTZA kirjoitti:
kävisi.
Ihan välttämätön.
Saas nähdä kumpiko tarve loppuu ensin...
58v.
Taitaa kallistua maratonin puolelle.
Sinänsä tylsää, vaikka kuinka askeltaa ei mitään uutta enää koe, ainoa uudistus on hommata uusi tossu joka kisaan.
Onneksi lääkkeillä voi estää hiertymät eikä sukkia enää tarvita.
Ja nilkan saa suoraksi.Mikäli minä oikein ymmärsin. Uskoakseni ymmärsin.
Kunhan et käytä mobilatia :D
- ehkä siinä
että nuoret katsovat tulevaisuuteen tyylillä
"voi kun olisin vähän vanhempi" ja me 50 "voi kun saisimme nuoruutemme takaisin"
Ihannoidaan sellaista mitä ei vielä ole ja ei saada koskaan takaisin.
Koskaan ei olla kuitenkaan tyytyväsiä siihen nykytilaan.
Voi kun oppisimme elämään tässä ja nyt, joskus onnistuu ja toisinaan taas ei.
Tulevaisuudessa eläminen on kuin söisi ruokalistan sitä paistia odotellessa. - Otto-Vaan
Minä tapasin tänään makean naisen.
Tarjosi minulle Runebergin torttua.
Tosi on. - sättäilen
puolenyön aikaan niin kyllä kimppuusi hyökkää jos jonninmoista nuorta kaveria, kun50 ei nipota turhia ja voi jutella kunnon asioista, eikä vain pintaliidosta ja trendeistä.
- anders viksu
vanhat ukot pitivät heikkokarvaisia nuorukaisia vaimojen rinnalla, nykysuuntaus on se että vanhat naiset hekumoivat nuorukaisten nuoruuden ja mehut
- anders viksu
ja aikuisen miehen malli kasvatuksesta saa aikaan tälläistä vääristymää nuorten poikasten mielessä. Äitit hemmoittelevat heidät piloille ja pelkäävät mokomat ikäisiään tyttöjä.
- maijapuska
Kyllä minusta yli 30 vuoden ikäero on todellakin liikaa. Silloin saattaa kysymys olla jostain emotyypin hakemisesta.
- Aika outoa muuten
maijapuska kirjoitti:
Kyllä minusta yli 30 vuoden ikäero on todellakin liikaa. Silloin saattaa kysymys olla jostain emotyypin hakemisesta.
jos vanha ukko nai 30 vuotta nuoremman vaimon;D
- EsaJuhaniS
Nuori mies kuvittelee vanhemman naisen kokeneeksi ja riettaaksi seksikoneeksi joka osaa kaikki temput ja jos rehellisiä ollaan niin monia nuoria miehiä kiihottavat myös vanhempien naisten useasti hieman muodokkaammat,rehevämäät vartalot.
Siinä kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen mies taas huomaa katselevansa nuorten naisten perään koska kliseiden mukaan näillä on kimmoisa iho, litteä vatsa ja pystyt rinnat. Lisäksi miestä kuvittelee nuoret naiset jotenkin viattomiksi ja kokemattomiksi ja tietenkin itse olisi kivaa päästä opettajan paikalle.- itsestäsi vai;D
Kyllä kimmoisia "vanhempiakin" naisia on nykyään kuten myös "läskitlöllyy" kaksikymppisiä;D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082655
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521866Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1521447Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3671418Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe611213Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141146- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928