Ois kiva kuulla, että miten täällä muut hoitaa ihon puhdistuksen saunan yhteydessä. Puhdistatteko ihon pelkällä vedellä ennen lauteille menoa ja vasta löylyjen jälkeen jollain pesuaineella ? Entäs sitten jos haluaa kuoria, niin tulisiko eka saunoa, sitten puhdistaa iho ja vasta lopuksi kuoria ? Tuntuis, että iho rasittuis liikaa tossa ja itseäni vaivaakin, että minkäläisessa järjestyksessä kaikki ois parasta tehdä. Tarviiko edes välttämättä puhdistaa ihoa millään aineella, jos saunan jälkeen on kuorimassa ?
Ois kiva kuulla muiden rutiineja. Kiitos!
Ihon puhdistus saunassa
2
1000
Vastaukset
- pitkän kaavan
mukaan saunon, järjestys on tällainen:
- ennen saunaa pesu puhdistusaineella
- löylyjen jälkeen kuorinta
- taputtelu pyyhkeellä kuivaksi, naamio ja takaisin saunaan
- suihku, kasvovesi ja kosteusvoide...:) - *yks nuorimies*
Itselläni on saunavuoro kerran viikossa(perjantai-ilta). Ensimmäisenä tietysti suihkutan itseni kokonaisuudessaan, ilman mitään pesuaineita. Sen jälkeen otan reippaat löylyt, jotta ihohuokoset varmasti aukenee. Saunomisen jälkeen suihkuun ja muun kropan pesun yhteydessä myös kasvojen pesu sille kuuluvalla aineella(itse käytän AVO:n cleansing face geeliä). tämän jälkeen kun kotia tulen, niin ajan parransängen pois. Sen jälkeen huuhtelu ja ihon kuivaus. Koska yleensä ainakin itselläni iho pukkaa likaa huokosista pois vielä pesun jälkeenkin, niin viimeistelen puhdistuksen tuollasella widmerin lipo sol lotion-puhdistuslioksella. Lopuksi tietysti kosteutan ihoni kosteusemulsiolla(minä käytän widmerin sebo fluidia). Ja voin sanoa, että aamulla iho tuntuu todella hyvältä. Tässäpä tämmönen minun konstini. PS: Käytän vielä pesusientä kasvojen pesussa kun tulen saunasta, se kuorii samalla ihoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275