T.Kansa Mansikkapaikka-ohjelmassa 31.1

OK.

Tapani Kansa on torstaina 31.1 Mansikkapaikka-ohjelmassa TV2 21.00 !

Ohjelman juontaja Mikko Kuustonen haastattelee Tapania . Luvassa myös pieniä arkistomateriaali pätkiä, joissa Tapsa laulaa sekä näytteleekin.

50

4541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotellaan innolla.tänään iltavuorossa ja huomenna onneksi kotona. täytyypä valmistautua että saa rauhassa sitten katsoa. kyllä mä kuulumiset porista laitan ystävänpäivän jälkeen

    • siis edelliseen otsikkoon korjaus. ei saisi kirjoitella ilman laseja

    • Huomenna täytyykin asettua jo hyvissä ajoin valmiusasemiin telkkarin ääreen, etten vaan vahingossa missaa sitä ohjelmaa.

      • sieluni syövereissä...

        ...kuinka Justiinax on valmiusasennossa kuin juoksukilpailuun valmistautuvat juoksijat, ensiksi pukeudutaan asianmukaisesti (mm. angorasukat)sitten pieni lämmittelykierros (kuunnellaan vanhoja älppäreitä), sitten pieni douping (juodaan teräviä Tapsan kuvalla varustetusta lasista) ja lopulta asetutaan paikoilleen "lähtötelineeseen" ja kutsutaan yläkerran kukkahattuinen naapurinmuijax lähettäjäksi: "paikoillenne-valmiina-NYT" ja Justiinax singahtaa television kimppuun ja asettuu mukavaan asentoon naamataulu kiinni TV-ruudussa. Silmät vaan pyörivät tuhatta ja sataa noin 360 astetta päässä koko ohjelman ajan ja olo on masokistisen tuskainen. Ei ihme, että sen jälkeen olo on kuin maailmanennätyksen tehneellä ammattiurheilijalla: hiki valuu ja sydän lyö 500 kertaa minuutissa ja Justiinax makaa onnellisena mutta väsyneenä ketarat ojossa olohuoneen lattialla...


      • sieluni syövereissä... kirjoitti:

        ...kuinka Justiinax on valmiusasennossa kuin juoksukilpailuun valmistautuvat juoksijat, ensiksi pukeudutaan asianmukaisesti (mm. angorasukat)sitten pieni lämmittelykierros (kuunnellaan vanhoja älppäreitä), sitten pieni douping (juodaan teräviä Tapsan kuvalla varustetusta lasista) ja lopulta asetutaan paikoilleen "lähtötelineeseen" ja kutsutaan yläkerran kukkahattuinen naapurinmuijax lähettäjäksi: "paikoillenne-valmiina-NYT" ja Justiinax singahtaa television kimppuun ja asettuu mukavaan asentoon naamataulu kiinni TV-ruudussa. Silmät vaan pyörivät tuhatta ja sataa noin 360 astetta päässä koko ohjelman ajan ja olo on masokistisen tuskainen. Ei ihme, että sen jälkeen olo on kuin maailmanennätyksen tehneellä ammattiurheilijalla: hiki valuu ja sydän lyö 500 kertaa minuutissa ja Justiinax makaa onnellisena mutta väsyneenä ketarat ojossa olohuoneen lattialla...

        Meneppäs nyt satusetä nukkumaan jo, kun alkaa jutut olemaan taas sitä luokkaa.


      • Zaizai
        sieluni syövereissä... kirjoitti:

        ...kuinka Justiinax on valmiusasennossa kuin juoksukilpailuun valmistautuvat juoksijat, ensiksi pukeudutaan asianmukaisesti (mm. angorasukat)sitten pieni lämmittelykierros (kuunnellaan vanhoja älppäreitä), sitten pieni douping (juodaan teräviä Tapsan kuvalla varustetusta lasista) ja lopulta asetutaan paikoilleen "lähtötelineeseen" ja kutsutaan yläkerran kukkahattuinen naapurinmuijax lähettäjäksi: "paikoillenne-valmiina-NYT" ja Justiinax singahtaa television kimppuun ja asettuu mukavaan asentoon naamataulu kiinni TV-ruudussa. Silmät vaan pyörivät tuhatta ja sataa noin 360 astetta päässä koko ohjelman ajan ja olo on masokistisen tuskainen. Ei ihme, että sen jälkeen olo on kuin maailmanennätyksen tehneellä ammattiurheilijalla: hiki valuu ja sydän lyö 500 kertaa minuutissa ja Justiinax makaa onnellisena mutta väsyneenä ketarat ojossa olohuoneen lattialla...

        Jestas, tuota mielikuvitusta!


    • Zaizai

      Iltasanomien TV-sivuilla on ohjelma on valittu "päivän valinnaksi". Lainaan pienen pätkän, että mitä siitä kirjoitetaan:

      "Tapani Kansa on ollut niin kauan mukana julkisuuden kuvioissa, että häntä pitää itsestäänselvyytenä, tai melkein vanhana tuttuna.
      Sehän nyt on se Kansan Tapani: komealla tenorilla kevyttä ja vaativampaa ohjelmistoa laulava ammattilainen, joka ajelee välillä ylinopeutta ja saa joskus konserttikiertueilla kohtauksia.

      Mikko Kuustosen vieraana Mansikkapaikalla laulaja puhuu ihanteistaan, kuten Tauno Palosta ja Georg Malmstenista, italialaisista tenoreista ja klassisista säveltäjistä. Hän kertoo myös paineista joita esiintyjän työ ja julkinen ura tuo herkälle, helposti tulistuvalle ihmiselle.
      Mikään tunnustuksia vuotava avoimuuden airut Kansa ei ole. Hän on paremminkin yksityisyytensä tiettyjä alueita tarkkaan vartioiva artisti, joka tietää missä raja kulkee...."

      ps. Tapsan naapuri Jukka Puotila on ohjelmassa Tapsan kutsumana vieraana.

    • Safira~

      Tapani oli hyvin edukseen Kuustosen vieraana studiossa. Upea laulaja, charmantti mies ja KARISMAATTINEN! Vaikuttaa vähän vakavaluoteiselta mieheltä. Hymyilisipä hän vaan vielä enemmän. On niin söde hymyillessään,kivat hymykuopatkin.

    • r.moore

      Olipa taas sympaattinen Mansikkapaikka. Kyllä Kuustonen osaa olla hyvä juontaja myös. Tapani oli kerrassaan sympaattinen hänkin. Aito. Sydämellinen. Oikea Ihminen. Oltaisiinpa me muutkin yhtä fiksuja, pohtivia ja vastoinkäymisistä huolimatta positiivisia kuin Tapani! Nostan hattua miehille!

      • ************

        Katselin ohjelman. Luulen , että Tapani on selväjärkisin laulajamme näistä meidän pitkänlinjan artisteistamme. Tämä haastattelu vahvisti vaan sitä ajatusta. Tapsa on jämpti ja aito, eikä lainkaan lipevä.


      • m53
        ************ kirjoitti:

        Katselin ohjelman. Luulen , että Tapani on selväjärkisin laulajamme näistä meidän pitkänlinjan artisteistamme. Tämä haastattelu vahvisti vaan sitä ajatusta. Tapsa on jämpti ja aito, eikä lainkaan lipevä.

        komentoi, Justiinan mielipirettä oottelen sekun puhuu aina täyttä asiaa tai ainaki melekeen :)


      • hetki vielä
        m53 kirjoitti:

        komentoi, Justiinan mielipirettä oottelen sekun puhuu aina täyttä asiaa tai ainaki melekeen :)

        sillä: Justiinax on tällä hetkellä muissa maailmoissa. Hän on jossain maan ja taivaan välillä - jossain Sukkulassa Marsiin, jossain Tapsalandissa, jossain mitä me muut emme voi ymmärtää. Eikä tokene siitä ennenkuin yläkerran kukkahattuinen naapurimuijax tuo tapanintuoksuista hajusuolaa jolla Justiinax yritetään saada takaisin ihmisten ilmoile transsistaan... Sen jälkeen täytyy odotella, että puhekyky vähitelleen palautuu ja vasta sitten muutaman terästetyn kaakaopaukun jälkeen hän on jälleen kykenevä osallistumaan suomi24-keskusteluun. Mutta älä murehdi: SHE WILL BE BACK!


      • särkynyt sydän

        Todellakin ihminen suurella sydämellä ja herkkä mies.
        Ei mikään turha lässyttäjä.


    • pinsio

      Tapsahan oli itseironinen (toivottavasti löytyy silmälasit, millä lukea vielä vanhana), itsekriittinen (piti nuorempana ottaa joka asiaan kantaa), dementikko ( sanoi, että A ja E häävalssi olis sanoitettu -80 luvun alussa, äänitti itse kyllä sen -82, mutta elokuvassa -70-luvun alussa), mutta myös mielestäni rehellinen.
      Nuo näytteet -70 ja -80 luvun nauhoituksista kuitenkin olivat mielestäni kaikkea muuta kuin epävireistä, määkivää laulantaa, kuten täällä niin moneen kertaan on väitetty.
      Ja moni tais yllättyä, että Puotila oli vieraana ja kehui Tapsaa yllättävistäkin ominaisuuksista. Analysoiva, asioista perillä oleva, pohtiva estraditaiteilija.
      Kuitenkin, jotenkin se Tapsan ulosanti on vaan katkonaista, paranee yleensä lämmetessään.
      Tuo esittämänsä kappale oli toisaalta sellaista musiikkia ja laulantaa, mistä pidän. Kunhan sitä ei taas tule liikaa kerralla. Edelmanniahan hää ilmeisesti tulee lähitulevaisuudessa levyttämään.

      • Joku vaan

        Minä tykkään sen tyylisistä lauluista kuin se Tapsan viimeisenä laulama laulu oli. Sehän oli sellainen vähän kansanlaulu tyylinen.
        Upeasti Tapsan ääni siinä soi. Ei tietoakaan mistään särkyneestä äänestä tms.


    • Tapsa oli kyllä NIIIN ihanan lutunen taas. Tuli oikein hyvälle tuulelle tuosta ohjelmasta. Ja kyllä se Mikko Kuustonenkin on tosi symppis haastattelija. Asiallinen ja ei häsläile turhia ja yrtä itse päästä esille, vaan antaa vieraidensa kertoa juttunsa.
      Tapsa jutteli fiksusti asioista ja ne videopätkät oli ihan kivoja. Siitä Rokkivaari Hotasesta en van niin kovin paljon tykännyt, kun siinä videossa Tapsalla oli vähän turhan paljon semmosta yliampuvaa hosumista ja huitomista.

      Tapsan humoristinen puoli ei nyt vaan tässä haastattelussa päässyt juurikaan esiin.Vähän vaikutti jännittyneeltä , ei ollut niin rento kuin laulaessaan. Tapsallahan on yleensä aina tälläsissä haastatteluohjelmissa se just, että se tuntuu aika tarkkaan harkitsevan aina niitä sanoja millä asiansa ilmaisisi. Eli se suullinen ulosanti tälläsissä tilanteissa ei ole niin sujuvaa , mutta se laulaminen, se on sitten sitäkin sujuvampaa. Lopussa kuultu lauluesitys oli nätti ja upea, mutta turhan lyhyt oli vaan se laulu.

      • ei fani

        oli vetänyt nappia naamaan ja laulu loppu jos ei muistanut sanoja


      • Oli hyvä ohjelma katsoin torstaina ja toisen kerran tänään DVD:ltä.

        Jos olisi tullut jossain toisessa ohjelmassa se vuoden 1969 koekuvaus niin, ja jos kukaan ei olisi sanonut, että siinä on Tapani Kansa nuorena niin en olisi tunnistanut Tapsaa vasta siitä kuljen taas kotiinpäin laulusta aloin tunnistamaan.

        En ole koskaan nähnyt tuota ohjelmassa esitettyä tv näytelmää Anu ja Mikko, onkohan se miten pitkä näytelmä?

        Haluaisin nähdä koko Tapsan esiintymisen ohjelmassa esitetystä Rokkivaari Hotanen laulusta, olen nähnyt ohjelman silloin vuonna 1979. Tapsalla oli kova meininki siinä lavalla, se olisi hyvä nähdä kokonaan minä kyllä tykkäsin siitä, jospa se tulisi joskus Ylen elävään arkistoon.

        Tykkäsin myös siitä laulusta jonka Tapsa esitti lopussa Onnellinen vaeltaja.

        Mukavia ja mielenkiintoisia asioita Tapsa puhui ohjelmassa. Huomasin, että haastattelut päättyi joissain kohti kesken, oli leikattu pois varmaan sen takia, että mahtuu paljon eri puheenaiheita ohjelmaan.

        Jos ei joku nähnyt ohjelmaa niin tulee uusintana keskiviikkona kello 11.40


      • uralin kirjoitti:

        Oli hyvä ohjelma katsoin torstaina ja toisen kerran tänään DVD:ltä.

        Jos olisi tullut jossain toisessa ohjelmassa se vuoden 1969 koekuvaus niin, ja jos kukaan ei olisi sanonut, että siinä on Tapani Kansa nuorena niin en olisi tunnistanut Tapsaa vasta siitä kuljen taas kotiinpäin laulusta aloin tunnistamaan.

        En ole koskaan nähnyt tuota ohjelmassa esitettyä tv näytelmää Anu ja Mikko, onkohan se miten pitkä näytelmä?

        Haluaisin nähdä koko Tapsan esiintymisen ohjelmassa esitetystä Rokkivaari Hotanen laulusta, olen nähnyt ohjelman silloin vuonna 1979. Tapsalla oli kova meininki siinä lavalla, se olisi hyvä nähdä kokonaan minä kyllä tykkäsin siitä, jospa se tulisi joskus Ylen elävään arkistoon.

        Tykkäsin myös siitä laulusta jonka Tapsa esitti lopussa Onnellinen vaeltaja.

        Mukavia ja mielenkiintoisia asioita Tapsa puhui ohjelmassa. Huomasin, että haastattelut päättyi joissain kohti kesken, oli leikattu pois varmaan sen takia, että mahtuu paljon eri puheenaiheita ohjelmaan.

        Jos ei joku nähnyt ohjelmaa niin tulee uusintana keskiviikkona kello 11.40

        Mä en kans olis Tapsaa siitä 1969 vuoden koekuvaus taltioinnista tunnistanut muuta , kuin laulusta. Oli jotenkin niin oudon näköinen siinä.

        Mä en ole myöskään tuota "Anua ja Mikkoa" nähnyt koskaan kokonaan, joten en osaa sanoa miten pitkä näytelmä se on. Mä olen yrittänyt kirjastostakin katsoa jos siellä olis se videokasettina, kun siellä on paljon erillaisia suomalaisia elokuvia, mutta en ole löytänyt.

        Tuo "Rokkivaari Hotanen" saattaa hyvinkin tulla kokonaisuudessaan Ylen elävään arkistoon. Sähän voit toivoo sitä siellä Elävän arkiston sivuilla kun sinne palautteeseenhan voi lähettää just toivomuksia ,että mitä siellä haluais nähdä.

        Mä ihastuin ensikuulemalta tuohon "Onnelliseen vaeltajaan" . Oon kuunnellut sen jo useampaan kertaan kun tallensin tuon ohjelman kans .


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Mä en kans olis Tapsaa siitä 1969 vuoden koekuvaus taltioinnista tunnistanut muuta , kuin laulusta. Oli jotenkin niin oudon näköinen siinä.

        Mä en ole myöskään tuota "Anua ja Mikkoa" nähnyt koskaan kokonaan, joten en osaa sanoa miten pitkä näytelmä se on. Mä olen yrittänyt kirjastostakin katsoa jos siellä olis se videokasettina, kun siellä on paljon erillaisia suomalaisia elokuvia, mutta en ole löytänyt.

        Tuo "Rokkivaari Hotanen" saattaa hyvinkin tulla kokonaisuudessaan Ylen elävään arkistoon. Sähän voit toivoo sitä siellä Elävän arkiston sivuilla kun sinne palautteeseenhan voi lähettää just toivomuksia ,että mitä siellä haluais nähdä.

        Mä ihastuin ensikuulemalta tuohon "Onnelliseen vaeltajaan" . Oon kuunnellut sen jo useampaan kertaan kun tallensin tuon ohjelman kans .

        Näytelmä on kestoltaan n. 1½ h.

        Olen nähnyt monta eri versiota näytelmästä, olen myös ollut itse Anun roolissa ja vaikka kuinka pillastuisit, niin minun on pakko sanoa, ettet ole hävinnyt mitään vaikket ole TK:n "tähdittämää" versiota nähnytkään.
        Se versio tosin vesitti koko näytelmän muutenkin. Vakavasta asiasta oli tehty puolivillainen kyhäelmä.


      • wanharouwa kirjoitti:

        Näytelmä on kestoltaan n. 1½ h.

        Olen nähnyt monta eri versiota näytelmästä, olen myös ollut itse Anun roolissa ja vaikka kuinka pillastuisit, niin minun on pakko sanoa, ettet ole hävinnyt mitään vaikket ole TK:n "tähdittämää" versiota nähnytkään.
        Se versio tosin vesitti koko näytelmän muutenkin. Vakavasta asiasta oli tehty puolivillainen kyhäelmä.

        Jaaha... ja tietysti sitten se versio siitä näytelmästä jossa sä olet ollut Anun roolissa on mielestäsi joku extrahieno taidepläjäys.


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Jaaha... ja tietysti sitten se versio siitä näytelmästä jossa sä olet ollut Anun roolissa on mielestäsi joku extrahieno taidepläjäys.

        En todellakaan väitä sellaista.
        Minä olen näyttelijänä amatööri.

        Tarkoitin sanomallani vain sitä, että kyseinen näytelmä on minulle hyvin tuttu. Näytelmän juoni sopisi hyvin tähän päiväänkin, eli on tavallaan ajaton juttu. Siinä käsitellään hyvin kipeitä asioita.

        Minun mielipiteeni asiasta nyt vaan on, että TK:n hilpeä rallattelu riukuaidan päällä ei todellakaan tee oikeutta näytelmälle. Ja hänen elehtimisensä on lähinnä koomista katseltavaa :D


    • Zori

      Ihan hyvä haastattelu, vaikka alussa selvästi pientä alkukankeutta Tapsalla esiintyikin. Tapani on vähän verkkaisen oloinen puheissaan, ( lavalla esiintyessään on ihan erillaisen oloinen... sellainen itsevarmempi ja rennompi ) mutta karismaa miehellä on kuitenkin melkoisesti. On ehkä yksi kaikista karismaattisemmista miesjulkkiksista Suomessa.
      Lauluääntä myös piisaa. Hienoja musiikkinäytteitä, ja kermana kakun päällä oli se Tapanin lopuksi laulama, Toni Edelmanin säveltämä Onnellinen vaeltaja. Se oli sykähdyttävän komea esitys.

      • ja hieno ihminen

        Tapani vaikutti minusta jännittyneeltä (ääni värisi, hengästytti) niin kuin varmaan moni muunkin on samassa tilanteessa. Tapanista sen aina vaan huomaa niin selvästi. Sama se on yleensä konserteissa (ei keikoilla niinkään), pari ekaa laulua ääni värisee ja käsi tärisee kunnes hän rentoutuu. Jännittäessä ei ulosanti ole paras mahdollinen.

        Vaikutti myös hiukan väsyneeltä, mikä ei ihme tälläisen keikka/konserttirumban jälkeen.

        Muuten hän on todella fiksu, hänellä on hyviä mielipiteitä ja huomaa todella että hän on pohtinut asioita. Vanhemmiten hän on alkanut myös ääneen myöntää omat heikkoutensa ja osaa jopa nauraa niille. Hyvä niin.


    • YÖK

      tv:ssä ei tuo kuvottavuus vikise!!

    • OK.

      Kyllä Tapsaa jännitti tosi paljon tuossa haastattelussa. Sen näki kyllä selvästi.
      Se on jännä juttu, että hän jännittää aina niin paljon etenkin noita haastattelutilanteita televisiossa.
      Edelliskerralla, kun Mansikkapaikan vieraana oli Erkki Liikanen, niin hän ei jännittänyt ollenkaan, vaan oli sellainen rennompi ja vapautuneempi.

    • Zaizai

      Kyllä meni ei fanitkin hiljaiseksi nyt, kun Tapsa oli tuossa haastattelussa niin hyvin edukseen.

      • Edukseen?

        Puupökkelö haastattelu, tekotaiteellinen esitys, epävarma ja silti rivien välistä paistoi läpi äärettömän itserakas ihminen. Ajatusten Suomenlahti - totta tosiaan! Ja tuo julkkisnaapurin mukaan kehumaan jo tarpeeksi suurta egoaan! Kiitos mutta ei kiitos!


      • Edukseen? kirjoitti:

        Puupökkelö haastattelu, tekotaiteellinen esitys, epävarma ja silti rivien välistä paistoi läpi äärettömän itserakas ihminen. Ajatusten Suomenlahti - totta tosiaan! Ja tuo julkkisnaapurin mukaan kehumaan jo tarpeeksi suurta egoaan! Kiitos mutta ei kiitos!

        Se "puupökkelömäisyys" nyt vaan johtui siitä , että Tapsaa jännitti. Lauluesitys oli ihana, ja siinä laulaessa Tapsa tuntui olevan paljon vapautuneempi, kuin itse haastattelussa.
        Te Tapsan inhoajat nyt olette osaavinanne lukea rivienvälistä aina jotain negatiivista sanoipa Tapsa mitä tahansa.
        Kyllä Jukka Puotila ihan oma-alotteisesti kehui Tapsaa. Ei tapsa sitä sinen mitään itseään kehumaan ollut palkannut. Nih!


      • juu...
        Justiinax kirjoitti:

        Se "puupökkelömäisyys" nyt vaan johtui siitä , että Tapsaa jännitti. Lauluesitys oli ihana, ja siinä laulaessa Tapsa tuntui olevan paljon vapautuneempi, kuin itse haastattelussa.
        Te Tapsan inhoajat nyt olette osaavinanne lukea rivienvälistä aina jotain negatiivista sanoipa Tapsa mitä tahansa.
        Kyllä Jukka Puotila ihan oma-alotteisesti kehui Tapsaa. Ei tapsa sitä sinen mitään itseään kehumaan ollut palkannut. Nih!

        Mistäs sä tiedät vaikka oliskin palkannut? Vai ootko ihan Tapsukalta kysynyt.


      • juu... kirjoitti:

        Mistäs sä tiedät vaikka oliskin palkannut? Vai ootko ihan Tapsukalta kysynyt.

        Kyllä tuossa ohjemlmassa muutkin vieraat ovat sitä kulloisenkin jakson päävierasta kehuneet. Miksette sillon ole touhunneet, että ne on palkattuja kehujia ? Vaikka, teistä jotkut ei Tapsasta tykkääkään, niin kyllä teidän täytyy ymmärtää sekin, että jotkut toiset taas tykkää.


      • kobras
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä tuossa ohjemlmassa muutkin vieraat ovat sitä kulloisenkin jakson päävierasta kehuneet. Miksette sillon ole touhunneet, että ne on palkattuja kehujia ? Vaikka, teistä jotkut ei Tapsasta tykkääkään, niin kyllä teidän täytyy ymmärtää sekin, että jotkut toiset taas tykkää.

        osaat selittää, et mikä siinä, eltaantuneessa pökkelössä vetää puoleensa ja mistä siinä pitäis tykätä?


      • kielo54
        kobras kirjoitti:

        osaat selittää, et mikä siinä, eltaantuneessa pökkelössä vetää puoleensa ja mistä siinä pitäis tykätä?

        Miten ihmeessä eltaantunut?? Tapsa on kuusikymmppinen ja hyvässä kunnossa. Oletkos käynyt hänen 40-vuotis taiteilija konsertissaan??
        Kyllä siinä sydämessä läikähti kun tämä stara tuli lavalle energiaa uhkuen ja linjat ovat niin kohdallaan. Valitettavasti on niin että Tapsa peittoaa kunnollaan ja miehekkäällä olemuksellaan
        puolta nuoremman kolmekymppisen. Hän on mies isolla M:llä niin tekemisineen kuin mielipiteineen.


      • fani?!?
        kielo54 kirjoitti:

        Miten ihmeessä eltaantunut?? Tapsa on kuusikymmppinen ja hyvässä kunnossa. Oletkos käynyt hänen 40-vuotis taiteilija konsertissaan??
        Kyllä siinä sydämessä läikähti kun tämä stara tuli lavalle energiaa uhkuen ja linjat ovat niin kohdallaan. Valitettavasti on niin että Tapsa peittoaa kunnollaan ja miehekkäällä olemuksellaan
        puolta nuoremman kolmekymppisen. Hän on mies isolla M:llä niin tekemisineen kuin mielipiteineen.

        Tottakai fanit ovat tuota mieltä mutta se ei tarkoita että väite olisi faktaa. Mielestäni tämä mies näyttää ikäistään vanhemmalta ja väite että pärjäisi yhtikäs kenellekään kolmekymppiselle on omituinen. Kuinka voi verrata tuon ikäisiä keskenään ja millä mittapuulla? Mikä sen tekemisissä ja sanomisissa on muka niin ylivertaisen hienoa, kunhan aukoo päätään ilman syytä vain päänaukomisen vuoksi, se ei ole ihailtavaa käytöstä. Kuten sanottu, fanit eivät näe hänessä kuin hyviä puolia joten jätettäköön ne värittyneet mielipiteet omaan arvoonsa.


      • Poppana1
        fani?!? kirjoitti:

        Tottakai fanit ovat tuota mieltä mutta se ei tarkoita että väite olisi faktaa. Mielestäni tämä mies näyttää ikäistään vanhemmalta ja väite että pärjäisi yhtikäs kenellekään kolmekymppiselle on omituinen. Kuinka voi verrata tuon ikäisiä keskenään ja millä mittapuulla? Mikä sen tekemisissä ja sanomisissa on muka niin ylivertaisen hienoa, kunhan aukoo päätään ilman syytä vain päänaukomisen vuoksi, se ei ole ihailtavaa käytöstä. Kuten sanottu, fanit eivät näe hänessä kuin hyviä puolia joten jätettäköön ne värittyneet mielipiteet omaan arvoonsa.

        Tapsa on melkein kuuskymppinen, eikä uskoisi. On ikäisekseen komea ja hyvin säilynyt mies ( karismaa on tullut iän myötä vaan lisää) ja kunto ON kova.
        Kyllä sellainen meno ja meininki, jota Tapsa juhlakonserttikiertueellaankin syksyllä esitti olisi pistänyt monen nuoremmankin jo puuskuttamaan hengästyneenä ( itseni mukaanlukien, vaikka olen "vasta" vähän yli kolmekymppinen ). Tapsa ei tuntunut olevan moinaaskaan, vain muutama hikikarpalo kimmalsi otsalla.


      • kielo54
        fani?!? kirjoitti:

        Tottakai fanit ovat tuota mieltä mutta se ei tarkoita että väite olisi faktaa. Mielestäni tämä mies näyttää ikäistään vanhemmalta ja väite että pärjäisi yhtikäs kenellekään kolmekymppiselle on omituinen. Kuinka voi verrata tuon ikäisiä keskenään ja millä mittapuulla? Mikä sen tekemisissä ja sanomisissa on muka niin ylivertaisen hienoa, kunhan aukoo päätään ilman syytä vain päänaukomisen vuoksi, se ei ole ihailtavaa käytöstä. Kuten sanottu, fanit eivät näe hänessä kuin hyviä puolia joten jätettäköön ne värittyneet mielipiteet omaan arvoonsa.

        Edelleenkin painotan sitä että pitää käydä itse
        paikan päällä kuulemassa ja näkemässä mitä lavalla tapahtuu ja miten stara esiintyy ?
        Sieltä löytyy vastaukset eikä tarvitse joidenkin
        kuulopuheiden tai arvailujen varaan jäädä kohdaltasi tämäkään asia. Ole ennakkoluuloton ja ennenkaikkea avoin.


      • kielo54

        Kyllä olen samaa mieltä. Hän oli edukseen.
        Tapsa on herkkä ja viisas mies. Odotankin että
        tämä olisi yksi julkinen avaus sille keskustelulle mitä suomalaisuus on? Onko se todellakin sitä että puukkojen ja puntareiden kanssa pitää lähimmäisensä kohdata. Muuten ei asiat selviä!!! vai selviääkö keskustelemalla suvaitsevasti? Oataanko me?


      • kielo54 kirjoitti:

        Edelleenkin painotan sitä että pitää käydä itse
        paikan päällä kuulemassa ja näkemässä mitä lavalla tapahtuu ja miten stara esiintyy ?
        Sieltä löytyy vastaukset eikä tarvitse joidenkin
        kuulopuheiden tai arvailujen varaan jäädä kohdaltasi tämäkään asia. Ole ennakkoluuloton ja ennenkaikkea avoin.

        Tapsa nimenomaan on ns.live-esiintyjä. Eli on parhainmillaan livenä nähtynä ja kuultuna.
        Mikään TV-esiintyminen ei esimerkiksi vastaa lähellekkään sitä, kun on Tapsan keikalla ja/tai konsertissa itse oikein paikanpäällä, näkemässä, kokemassa ja kuulemassa sen tunnelman, kun Tapsa laulaa ja esiintyy ja miten hänestä huokuu sellaista karismaa ja valovoimaa, jota ei monessa muussa nykyajan artistissa olekkaan.


      • kobras kirjoitti:

        osaat selittää, et mikä siinä, eltaantuneessa pökkelössä vetää puoleensa ja mistä siinä pitäis tykätä?

        Sulla se on eltaantunut pökkelö housuissas.
        Tapsa on upea! On maskuliininen, karismaattinen, loistava, upeaääninen laulaja. Tapsassa on myös sopivasti särmää ja sellaista tempperamenttia (ei ole mikään Reino-tossu nyhjäke).
        Tapsa huolehtii kunnostaan ja se näkyy ja kuuluu. Hänen olemuksensa on ryhdikäs ( ryhtikin on sellainen asia, että se joko nuorentaa tai vanhentaa ihmistä ja kertoo muutenkin ihmisestä paljon.
        Jos on kovin huonoryhtinen ja seisoo selkä köyryssä, niska kyssässä ja hartiat lytyssä, niin kyllä silloin vaikuttaa paljon ikäistään vanhemmalta, mutta kun on hyväryhtinen, kuten Tapsa, niin kyllä silloin vaikutelma on ihan toisenlainen.


      • kielo54 kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä. Hän oli edukseen.
        Tapsa on herkkä ja viisas mies. Odotankin että
        tämä olisi yksi julkinen avaus sille keskustelulle mitä suomalaisuus on? Onko se todellakin sitä että puukkojen ja puntareiden kanssa pitää lähimmäisensä kohdata. Muuten ei asiat selviä!!! vai selviääkö keskustelemalla suvaitsevasti? Oataanko me?

        Jossain uumoiltiin, että Tapsa saattaa joutua myöhemmin vielä selittelemään tuota, kun se arvosteli siinä haastattelussa suomalaisia sisäsiittoisiksi ja umpimielisiksi, mutta kyllähän siinä mun mielestä on ihan perääkin mitä Tapsa sanoi. Ei esim. Ruotsissa tartuta niin helposti heti puukkoon tai pyssyyn, kun jotain vaikeuksia ja vastoinkäymisiä ilmenee.


      • kielo54
        Justiinax kirjoitti:

        Jossain uumoiltiin, että Tapsa saattaa joutua myöhemmin vielä selittelemään tuota, kun se arvosteli siinä haastattelussa suomalaisia sisäsiittoisiksi ja umpimielisiksi, mutta kyllähän siinä mun mielestä on ihan perääkin mitä Tapsa sanoi. Ei esim. Ruotsissa tartuta niin helposti heti puukkoon tai pyssyyn, kun jotain vaikeuksia ja vastoinkäymisiä ilmenee.

        Niin taisi tapahtua Tapani taas kerran puhuu ihan
        asiaa. Turha tästä nokkiinsa kenenkään on ottaa.
        Parasta vain avata joka päivä jokin iltapäivälehti ja sieltä löytyy tämän päivän tosiasiat. Missä mennään.? Kyllä tämän yhteiskunnan pitäisi alkaa hereätä todellisuuteen? Jokainen päivä tulee toinen toistaan karmeampia uutisia joissa kerrotaan henkilöön kohdistuneesta väkivallan teosta.


      • Justiinax kirjoitti:

        Tapsa nimenomaan on ns.live-esiintyjä. Eli on parhainmillaan livenä nähtynä ja kuultuna.
        Mikään TV-esiintyminen ei esimerkiksi vastaa lähellekkään sitä, kun on Tapsan keikalla ja/tai konsertissa itse oikein paikanpäällä, näkemässä, kokemassa ja kuulemassa sen tunnelman, kun Tapsa laulaa ja esiintyy ja miten hänestä huokuu sellaista karismaa ja valovoimaa, jota ei monessa muussa nykyajan artistissa olekkaan.

        allekirjoitan myös tämän viestin ,sillä tapsa on todellakin parhaimmillaan silloin kun tekee omaa työtänsä.


      • OK.
        melina2 kirjoitti:

        allekirjoitan myös tämän viestin ,sillä tapsa on todellakin parhaimmillaan silloin kun tekee omaa työtänsä.

        Näinhän se on. Kyllä Tapani on ominmillaan ja elementissään laulunlavoilla ja estradeilla. Ei hän tuollaisissa puheohjelmissa ole oikein parhainmillaan ja luonnollisimmillaan, vaikka ihan hyviä ajatuksia hänellä kyllä tässäkin haastattelussa oli.


      • Yhtä tärkeää pointtia:
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsa nimenomaan on ns.live-esiintyjä. Eli on parhainmillaan livenä nähtynä ja kuultuna.
        Mikään TV-esiintyminen ei esimerkiksi vastaa lähellekkään sitä, kun on Tapsan keikalla ja/tai konsertissa itse oikein paikanpäällä, näkemässä, kokemassa ja kuulemassa sen tunnelman, kun Tapsa laulaa ja esiintyy ja miten hänestä huokuu sellaista karismaa ja valovoimaa, jota ei monessa muussa nykyajan artistissa olekkaan.

        Konsertissa pääsee myös haistelemaan idolia. Ja kyllä siellä onkin haistelemista - ihan yli 100 kilon verran!


    • papu1

      Onko kellään nauhalla tuota jaksoa?

      • Gilla*

        Mulla on se taltioituna jollekkin VHS-kasetilel, mutta en osaa kopioida sitä DVD:lle enkä Youtubeenkaan osaa laittaa pätkiä siitä.


      • papu1
        Gilla* kirjoitti:

        Mulla on se taltioituna jollekkin VHS-kasetilel, mutta en osaa kopioida sitä DVD:lle enkä Youtubeenkaan osaa laittaa pätkiä siitä.

        Oih.. Asutko missäpäin?


      • Gilla*
        papu1 kirjoitti:

        Oih.. Asutko missäpäin?

        Pirkanmaan- alueeksi tämä vielä katsotaan, mutten viitsi tarkempaa osoitetta sanoa. Mun pitää joskus oikein ajankanssa tarkistaa onko mulla tuo haastattelu vielä tallessa nauhalla. Niitä VHS- taltiointeja kun on kertynyt on niin mahottoman paljon mulle . Enkä pölhöytäni ole merkinnyt ,että mitä missäkin kasetissa on , että menee iäisyys että löydän sen haastattelun.... jos löydän.


    • papu1

      Joo, ois kiva jos sais jotenkin itsellekin vaikka pientä korvausta vastaan tai muuten katsottua... Jos löydät joskus ja mahdollista jotain, niin ota yhteyttä [email protected]

      Tai jos jollain on jotain muuta videomateriaalia Tapsasta tarjolla, mitä ei löydy youtubesta, niin saa myös ottaa yhteyttä ;)

      • papu1

        Mulla on siis itselläkin mahdollisuus kopioida kasetteja tai levyjä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe