Elokuva perustuu naiseen, joka näki ennalta kylän palon, kukaan ei uskonut häntä, ja hän tappoi itsensä.
Elokuvan lopussa päähenkilö nainen istuu autossa(vai oliko bussi), ja hän näkee ennalta sumuisten hahmojen kävelevän pois liikenneruuhkasta, ja tajuaa että kohta tapahtuu onnettomuus, ja mitä tapahtuukaan, kukaan ei kuuntele häntä ja tämä onnettomuus tapahtuu (joku nestesäiliö-rekka räjähti?)
En muista elokuvasta oikein mitään paremmin, mikä selventäisi/täydentäisi tätä huonoa selitystäni. (muistan vain lopun) heh.
Mikä leffa? Auttakaa.
badlaarallagii
3
693
Vastaukset
- .....
nää final destination leffat, joissa joku aina "ennustaa" jonkun onnettomuuden ja samalla pelastaa ihmisiä kuolemalta mutta koska niiden oli tarkotus kuolla niin ne alkaa lahtaantumaan oudoilla tavoilla ja yrittää paeta kuolemaa :P
- kjlsfdjöls
The Eye.
- ghjkhgkghkgjk
en tarkota niitä leffoja missä joku näkee jonkun onnettomuuden (niiku se missä tapahtuu se auto-onnettomuus tai lentokone-onnettomuus), vaan just toista mistä selitin ekanakin! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214