ROTAN VUOSI

alkaa pian

Olisipa kiva kuulla muilta ruskeilta rotan vuosilapsilta...kohta loppuu kultaisen sian vuosi ja 7.2 alkaa ruskean Rotan arvostettu vuosi, jolle siallekin vielä jatkuu hyvä onni.
Onko muita rottia ja etenkin maarottia...
googlaa year of the rat 2008 horoscope tuleeko hieno vuosi meille? Hyvää Uutta Vuotta!

13

3671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      vesi-rotta ja vuoden vaihdetta odotan kovasti:)

      • rottatuille sama

        Vesirotan aikaa onkin tulevan maa rotan ajan loppuosa ..luonnossakin vesi merkitsee paljon eri tavoin...nyt pitää pukeutua maan ruskeaan jotta tulee onni mukaan, oletko syntynyt 72 tai milloin? Sialle tämä vuosi on edelleen hyvä. Meille rotille erinomainen. The year of the Rat 2008 googlataan taas lisää, uskoa vai ei, no yhtä varmaa kuin että huomenna ehkä sataa. Tuhansien vuosien kiinalainen tarusto. No sieltä selviää sekin miksi kissan kohtaloksi tuli rottien jahtaaminen...rotta on nokkela. On onni olla rotta. Tuleva rotan aika on myös yö aikaa.
        ja kaikki mikä liittyy maahan menestyy, rakentaminen..jne.Ja juuri ihmeitten ihme Pixarin Rottatuille animaatio elokuva osuu juuri tähän oikeaan hetkeen....uskomatonta! Rottatuille on ihana elokuva meistä!!!


      • Puukäärme
        rottatuille sama kirjoitti:

        Vesirotan aikaa onkin tulevan maa rotan ajan loppuosa ..luonnossakin vesi merkitsee paljon eri tavoin...nyt pitää pukeutua maan ruskeaan jotta tulee onni mukaan, oletko syntynyt 72 tai milloin? Sialle tämä vuosi on edelleen hyvä. Meille rotille erinomainen. The year of the Rat 2008 googlataan taas lisää, uskoa vai ei, no yhtä varmaa kuin että huomenna ehkä sataa. Tuhansien vuosien kiinalainen tarusto. No sieltä selviää sekin miksi kissan kohtaloksi tuli rottien jahtaaminen...rotta on nokkela. On onni olla rotta. Tuleva rotan aika on myös yö aikaa.
        ja kaikki mikä liittyy maahan menestyy, rakentaminen..jne.Ja juuri ihmeitten ihme Pixarin Rottatuille animaatio elokuva osuu juuri tähän oikeaan hetkeen....uskomatonta! Rottatuille on ihana elokuva meistä!!!

        Miten siis rotan vuosi vaikuttaa Käärmeisiin, meillä kun koko perhe niitä, lohikäärmeitä ja käärmeitä.


      • Nimetön
        rottatuille sama kirjoitti:

        Vesirotan aikaa onkin tulevan maa rotan ajan loppuosa ..luonnossakin vesi merkitsee paljon eri tavoin...nyt pitää pukeutua maan ruskeaan jotta tulee onni mukaan, oletko syntynyt 72 tai milloin? Sialle tämä vuosi on edelleen hyvä. Meille rotille erinomainen. The year of the Rat 2008 googlataan taas lisää, uskoa vai ei, no yhtä varmaa kuin että huomenna ehkä sataa. Tuhansien vuosien kiinalainen tarusto. No sieltä selviää sekin miksi kissan kohtaloksi tuli rottien jahtaaminen...rotta on nokkela. On onni olla rotta. Tuleva rotan aika on myös yö aikaa.
        ja kaikki mikä liittyy maahan menestyy, rakentaminen..jne.Ja juuri ihmeitten ihme Pixarin Rottatuille animaatio elokuva osuu juuri tähän oikeaan hetkeen....uskomatonta! Rottatuille on ihana elokuva meistä!!!

        -72 olen ja sitä erinomaista vuotta todella odotan, se tulis tarpeeseen...


    • uutta minulle

      yllättäin luin kiinalaista horoskooppia. Mielenkiintoista!..olis kiva tietää enemmän esim. tuosta kissa-jänis asiasta. Olen tavannut yhden miehen joka on jänis...merkillinen suhde. Tunteet leiskuvat huikeasta onnesta syvään masennuksen suohon ja se saattaa vaihtua ihan hetkessä. Silti joku kumma vetää puoleensa. Monesti tunnen jääväni nurkkaan keskusteluissa, olevani väärässä ja tuntuu kuin normaalit keinot saada yliote ei enää toimi??? Tyypillistä ????

      • Googlaa

        ei tarvitse kuin laittaa hakuun jotain suunnilleen
        Chinese Horoscope'The year of the Rat
        tai muu eläin
        Earth Rat year
        Chinese new year 2008

        tätä matskua riittää tuntitolkulla katsella
        siltä löytyy yhteensopivuus jne.


      • vesi-koira
        Googlaa kirjoitti:

        ei tarvitse kuin laittaa hakuun jotain suunnilleen
        Chinese Horoscope'The year of the Rat
        tai muu eläin
        Earth Rat year
        Chinese new year 2008

        tätä matskua riittää tuntitolkulla katsella
        siltä löytyy yhteensopivuus jne.

        kiinalainen astrologinen vuosi ei ole sama kuin kiinalainen uusi vuosi. Vaan kiinalainen astrologinen vuosi vaihtuu aina helmikuun 4. päivän tienoilla.

        Kiinalainen uusi vuosi on tänä vuonna 7.2. mutta astrologisesti tänään alkaa Maa-Rotan vuosi.

        Elikkä hyvää Maa-Rotan vuotta kiinalaisen astrologian harrastajat.

        Netistä tosiaan löytyy horoskooppeja tälle vuodelle vaikka kuinka paljon. :O


      • vesi-koira
        vesi-koira kirjoitti:

        kiinalainen astrologinen vuosi ei ole sama kuin kiinalainen uusi vuosi. Vaan kiinalainen astrologinen vuosi vaihtuu aina helmikuun 4. päivän tienoilla.

        Kiinalainen uusi vuosi on tänä vuonna 7.2. mutta astrologisesti tänään alkaa Maa-Rotan vuosi.

        Elikkä hyvää Maa-Rotan vuotta kiinalaisen astrologian harrastajat.

        Netistä tosiaan löytyy horoskooppeja tälle vuodelle vaikka kuinka paljon. :O

        Joku kuitenkin kysyy mistä olen tietoni saanut, joten käykää siinä tapauksessa lukemassa tämä linkki. Siellä on muutakin mielenkiintoista, voi tehdä oman kiinalaisen karttansa jne.

        Tuo oli minulle ihan uusi tieto, että astrologinen vuosi ei ala uuden vuoden mukaan, joka perustuu kuun liikkeisiin vaan alkaa aina helmikuun alussa.

        http://www.chinesefortunecalendar.com/2008.htm


      • nadjat

    • gemini/puurotta

      Ei vedessä, maassa ei ilmassa, vaan sillä välillä.. puussa.

      Ja hieman tossa asioista lueskeltuani, vaikuttais tulevan hyvä vuosi.. tosin sian vuosi oli miulle tähän astisista hyvin antoisa. mutta hyvältä näyttää edellee.

    • vuosi kuusinolla

      Kyllä rotta löytyy, metallinen tässä tapauksessa.
      En tiedä paljonko arvostusta vuosi tuo tullessaan.
      Ihan mielenkiintoista seurata kiinalaista horoskooppia, ja lukea sitä, vähän kieli poskessa kuitenkin. Aloitin kylläkin juuri äskettäin, joten olen aika noviisi.
      Rotan luonnekuvaukseen olen tutustunut ja monelta osin se pitää paikkansa, jopa ärsyttävässä määrin.
      Maallista mammonaa en tosin ole ylenmäärin kerännyt, hyvin tulen toimeen ja olen ajatellut, että raha on elämistä varten. Vähän on tietysti hyvä olla sukanvarressa.
      Vuosi ei ole alkanut kovin seesteisissä merkeissä. Olen tehnyt aika suuria elämäntapamuutoksia ja ne vaativat vielä ponnistelua. Tahtoi elämä aikaisemmin mennä liikaa huvittelun puolelle. Myös ihmissuhteissa vuosi on alkanut kitkaisissa merkeissä. Pitkäaikaisessa suhteessa säröjä, myönnettäköön, osin kyllä itseaiheutettuja. Aina sitä ilmeisesti pitää hankkia ikävyyksiä, tutustumalla liian läheisesti muihin ihmisiin. Muutamassa vuosikymmenessä ei ole oppinut edes itseään tuntemaan. Katsotaan mitä tuleman pitää.

    • rotta48

      Joo, täältä löytyy tosi maarotta vuosimallia 48.
      Ostin kirjan kiinalaisista horoskoopeista yli 20 vuotta sitten ja sen jälkeeen olen sitä seurannut ja hyvin mielenkiintoista ja hauskaa on ollut on vieläkin.

      • maarotta

        häkellyttävän hyvin kyl sopii rotan piirteet meikään
        ..aina mä oon selvinny ja aina kääntänyt tilanteet lopulta edukseni..joo maarotta on viisas ja kärsivällinen.jaksaa odottaa . vähänniinkuin käärme.
        Brando oli rotta. sentakia näytteli niin hyvin kummisetää.joo rotta on viehättävä eläin..painakaa mieleen..kjeh


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe