Kertokaa, mikä siihen on syynä, että

kyselijä-oinas

..että miksi te olette niin epäluotettavia ja häilyväisiä? Voiko teihin luottaa ollenkaan? Yksityiselämässä? Yritysmaaimassa/työpaikoilla?

Mitä teissä on hyvää? Oletteko ahkeria? Vastuuntuntoisia?

Omaksutteko mistään syvällistä tietämystä vai onko totta että tiedätte vain pintatietoa sieltä täältä?

5

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoksi AINA

      Kaksosta syytetään epäluotettavuudesta!? Minä olen Kaksonen enkä valehtele sen enempää kuin muutkaan ihmiset!

    • oinaista sama käsitys

      Olen kaksonen ja totisesti väitän, että kaksonen on rehellisimpiä merkkejä. Ainakin itse olen sitä mieltä, että puheliaana ihmisenä sotkeudun omaan näppäryyteeni, jos yritän valehdella tai pettää toista. Miesystäväni, joka vihaa valehtelemista, sanoi, että olen liiankin rehellinen, koska mielestäni epäselvissä asioissa asiasta pitää puhua ja pähkäillä, ei juosta karkuun tai valehdella.
      Oinasmiehistä itsellä on kokemuksia, että kun olen luottanut ja uskonut, että he ovat yhtä rehellisiä kuin itse olen, olen saanut kiinni valehtelusta ja pettämisestä. On minut lempattukin oinasmiehen toimesta tekstiviestillä, kun sattui löytämään reissusta mielenkiintoisemman naisen. Tosin yritti tulla myöhemmin takaisin vaan sen sanon, että jos kaksosta loukataan, on turha kuvitella enää ystävyyttä. Minulle ainakin tollasia ei ole enää olemassakaan.

    • nimetön555

      Itse olen kaksosnainen ja ainakin olen äärinmäisen luotettava työelämässä. Ahkera ja tunnollinen, juoruilukin osuu helposti omaan nilkkaan, joten sitäkin vältän. En tiedä olenko poikkeus kaksonen vai mitä. Siviilielämästä en osaa häilyvyydestä sanoa, taidan olla aika häilyväinen tapaus..heh..hyvä päivä..paha päivä..hyvä päivä..mutta kumminkin luotettava esim. avomieheni pettäminen ei ole koskaan tullut edes mieleen.

    • kolmonen

      Olen kaksosnainen, ravun rajalla, sanoisin olevani 80% kaksonen ja 20% rapu, ja siksi tapaan sanoa että olen kolmonen.

      En todellakaan ole epäluotettava missään. Ystäviäni en petä. Minulla on vain kourallinen hyviä ystäviä, jotka ovat minulle aarteita, sillä säästä ym. pinnallisista asioista voin puhua missä vaan , esim junassa tai kaupassa, kenen kanssa vaan.

      Yksityselämässä kuten olen kuullut muiden kaksosten sanovan: kun löytää sen oikean, omistautuu sille täysin siemauksin. Ja silloin ei ole olemassa muita.( jos ei itse tule jätetyksi)

      Häilyväinen olin nuorempana (nyt 40 ), silloin sisälsi tunne-elämäni todella aurinkoisen visertelyn ja rajuilman kaikki välisävyt.

      Työssä olen tunnollinen, sopeutuva ympäristööni, mutta en karta sanoa asiallisesti jos joku asia ei tunnu hyvältä. Ahkera olen myös ja joskus vain ei helli lopettaa vaikka menisi koko ilta työpöydän ääressä...Ja vastuuntuntoinen, kerran yksi työkaveri sanoi että mun pitäisi olla atomivoimalassa töissä kun ikäänkuin puolitan atomeja....

      Pintatietoa on useista asioista, mutta omat kiinnostuksen kohteet ovat vienneet tutkimaan joitain asioita todella syvältä, ja silloinhan tieto siltä alueelta on huippuluokkaa!

      Hyvää minussa on aitous,vilpittömyys,rehellisyys, iloisuus,empaattisuus, toisten hyvien puolien esiintuominen, erilaisuuksien ymmärtäminen, positiivinen elämänasenne, uskollisuus, hellyys, rakkaitteni hoivaaminen kunnioittaen, ei tukahduttaen.

      • kaksosnainen

        Älä ikinä, IKINÄ kutsu meitä epäluotettaviksi! se on kaksosille myrkkyä! tai, tietenki voitte tehä sen MUTTA omalla vastuulla. se nimittäin tulee vähintään kaksinkertasena kostona takasin. sillä pääsette jo pitkälle jos luotatte meihin. se on kaikista kamalinta jos ei yksityiselämässä luoteta. kaksonen on kiinnostunu toisista ja haluaa auttaa ja suojella muita. se on kamalaa jos kaksoselle ei kerrota hänelle tärkeiden ihmisten asioista, ei päästetä lähelle ja ennenkaikkea se, että ei saa vastakaikua (riittävästi) rakkailtansa. jos edellämainitut asiat kunnossa, on aika epätodennäköistä, että kaksonen pettää. vastuuntuntoisia ei oikeen olla. ahkeria niissä asioissa mitkä kiinnostaa. ja kyllä enemmälti uskon että pintatietoa sieltä täältä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe