Kertokaa, mikä siihen on syynä, että

kyselijä-oinas

..että miksi te olette niin epäluotettavia ja häilyväisiä? Voiko teihin luottaa ollenkaan? Yksityiselämässä? Yritysmaaimassa/työpaikoilla?

Mitä teissä on hyvää? Oletteko ahkeria? Vastuuntuntoisia?

Omaksutteko mistään syvällistä tietämystä vai onko totta että tiedätte vain pintatietoa sieltä täältä?

5

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoksi AINA

Kaksosta syytetään epäluotettavuudesta!? Minä olen Kaksonen enkä valehtele sen enempää kuin muutkaan ihmiset!

• oinaista sama käsitys

Olen kaksonen ja totisesti väitän, että kaksonen on rehellisimpiä merkkejä. Ainakin itse olen sitä mieltä, että puheliaana ihmisenä sotkeudun omaan näppäryyteeni, jos yritän valehdella tai pettää toista. Miesystäväni, joka vihaa valehtelemista, sanoi, että olen liiankin rehellinen, koska mielestäni epäselvissä asioissa asiasta pitää puhua ja pähkäillä, ei juosta karkuun tai valehdella.
      Oinasmiehistä itsellä on kokemuksia, että kun olen luottanut ja uskonut, että he ovat yhtä rehellisiä kuin itse olen, olen saanut kiinni valehtelusta ja pettämisestä. On minut lempattukin oinasmiehen toimesta tekstiviestillä, kun sattui löytämään reissusta mielenkiintoisemman naisen. Tosin yritti tulla myöhemmin takaisin vaan sen sanon, että jos kaksosta loukataan, on turha kuvitella enää ystävyyttä. Minulle ainakin tollasia ei ole enää olemassakaan.

• nimetön555

Itse olen kaksosnainen ja ainakin olen äärinmäisen luotettava työelämässä. Ahkera ja tunnollinen, juoruilukin osuu helposti omaan nilkkaan, joten sitäkin vältän. En tiedä olenko poikkeus kaksonen vai mitä. Siviilielämästä en osaa häilyvyydestä sanoa, taidan olla aika häilyväinen tapaus..heh..hyvä päivä..paha päivä..hyvä päivä..mutta kumminkin luotettava esim. avomieheni pettäminen ei ole koskaan tullut edes mieleen.

• kolmonen

Olen kaksosnainen, ravun rajalla, sanoisin olevani 80% kaksonen ja 20% rapu, ja siksi tapaan sanoa että olen kolmonen.

En todellakaan ole epäluotettava missään. Ystäviäni en petä. Minulla on vain kourallinen hyviä ystäviä, jotka ovat minulle aarteita, sillä säästä ym. pinnallisista asioista voin puhua missä vaan , esim junassa tai kaupassa, kenen kanssa vaan.

Yksityselämässä kuten olen kuullut muiden kaksosten sanovan: kun löytää sen oikean, omistautuu sille täysin siemauksin. Ja silloin ei ole olemassa muita.( jos ei itse tule jätetyksi)

Häilyväinen olin nuorempana (nyt 40 ), silloin sisälsi tunne-elämäni todella aurinkoisen visertelyn ja rajuilman kaikki välisävyt.

Työssä olen tunnollinen, sopeutuva ympäristööni, mutta en karta sanoa asiallisesti jos joku asia ei tunnu hyvältä. Ahkera olen myös ja joskus vain ei helli lopettaa vaikka menisi koko ilta työpöydän ääressä...Ja vastuuntuntoinen, kerran yksi työkaveri sanoi että mun pitäisi olla atomivoimalassa töissä kun ikäänkuin puolitan atomeja....

Pintatietoa on useista asioista, mutta omat kiinnostuksen kohteet ovat vienneet tutkimaan joitain asioita todella syvältä, ja silloinhan tieto siltä alueelta on huippuluokkaa!

Hyvää minussa on aitous,vilpittömyys,rehellisyys, iloisuus,empaattisuus, toisten hyvien puolien esiintuominen, erilaisuuksien ymmärtäminen, positiivinen elämänasenne, uskollisuus, hellyys, rakkaitteni hoivaaminen kunnioittaen, ei tukahduttaen.

• kaksosnainen

Älä ikinä, IKINÄ kutsu meitä epäluotettaviksi! se on kaksosille myrkkyä! tai, tietenki voitte tehä sen MUTTA omalla vastuulla. se nimittäin tulee vähintään kaksinkertasena kostona takasin. sillä pääsette jo pitkälle jos luotatte meihin. se on kaikista kamalinta jos ei yksityiselämässä luoteta. kaksonen on kiinnostunu toisista ja haluaa auttaa ja suojella muita. se on kamalaa jos kaksoselle ei kerrota hänelle tärkeiden ihmisten asioista, ei päästetä lähelle ja ennenkaikkea se, että ei saa vastakaikua (riittävästi) rakkailtansa. jos edellämainitut asiat kunnossa, on aika epätodennäköistä, että kaksonen pettää. vastuuntuntoisia ei oikeen olla. ahkeria niissä asioissa mitkä kiinnostaa. ja kyllä enemmälti uskon että pintatietoa sieltä täältä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe