Olen muutaman kerran ihmetellyt sitä, että kun kylpylän saunassa olen ollut yksin. Saunaan on tullut noin 4-5 naisen ryhmiä. Joka kerta alkaa outo lapsellinen hihitys. Eikö aikuiset naiset ole nähneet koskaan alastonta miestä?
Kylpylässä!!
21
6913
Vastaukset
- ballix
Älä unta nää. Missä kylpylässä olet ollut ainoa mies mies viiden naisen kanssa. Taidat kuvitella liikoja itsestäsi. Seisoitko saunassa kulli tanassa vai istuitko prinssinakki jalkojenvälissä piilossa?
Mistä näitä uneksijoita riittää.- embarassed
..Katinkullassa. Nimittäin saunassa ja juuri silloin yksin (alasti)ja sinne saapui 3 teini-ikäistä - uimapuvuissa. Silloin olin huomaavinani jos ei nyt hihitystä niin ainakin huvittuneita ilmeitä. Tunsin itseni idiootiksi, varsinkin kun kullini ei ole niitä isoimpia.
- kari.
Ihmetellä täytyy kun 40-50 v naiset. jos todella olisi nuoria tyttöjä. Joskus on ollut tuollaisia 16-18v. Silloin ymmärtää saattavat olla vähän hämmentyneitä kun näkevät alastoman miehen.
- kari.
embarassed kirjoitti:
..Katinkullassa. Nimittäin saunassa ja juuri silloin yksin (alasti)ja sinne saapui 3 teini-ikäistä - uimapuvuissa. Silloin olin huomaavinani jos ei nyt hihitystä niin ainakin huvittuneita ilmeitä. Tunsin itseni idiootiksi, varsinkin kun kullini ei ole niitä isoimpia.
joitakin vuosia sitten oli tapaus kun kaksi vanhempaa naista tulivat uimapuvut päällä saunaan suoraan tuijottamaan eteeni. Arvaatkos kun siinä alkoi seistä. Ilmeisesti ilmeestä päätellen tykkäsivät katsoa.
- kari.
Tosin en ole käynyt vuosiin kylpylöissä koska siellä on saunat vaarallisen pimeitä. Silloin kun ne tulivat ns höyry saunat kävin useinkin.
- kallee14
kari. kirjoitti:
Tosin en ole käynyt vuosiin kylpylöissä koska siellä on saunat vaarallisen pimeitä. Silloin kun ne tulivat ns höyry saunat kävin useinkin.
No ei toi vielä mitään ekakx saunaan tuli 7alastonta teinityttöö ja ei mitään reaktioo mussa nyyyh mut sit ne lähti pois niin tilalle tuli 4rouvvaa 70-80v ja BAAAAAAAM molooo
- Vapaus
embarassed kirjoitti:
Kaikkien peittelyn puolustajien kannattaa lukea tuo.
"Tunsin itseni idiootiksi,"
Se on se yleinen tunne siitä jos joutuu olemaan alasti siellä missä on myös peitteleviä ihmisiä.
Vaikka tietysti sen pitäis olla toisinpäin. Peittelijän pitäis tuntea itsensä idiootiksi ja sitähän he ovatkin mitä suurimassa määrin. - Kukahan se idiootti onkaan?
Vapaus kirjoitti:
Kaikkien peittelyn puolustajien kannattaa lukea tuo.
"Tunsin itseni idiootiksi,"
Se on se yleinen tunne siitä jos joutuu olemaan alasti siellä missä on myös peitteleviä ihmisiä.
Vaikka tietysti sen pitäis olla toisinpäin. Peittelijän pitäis tuntea itsensä idiootiksi ja sitähän he ovatkin mitä suurimassa määrin.Kukahan se idiootti onkaan?
10 pisteen vihje, yli 4500 viestiä parissa vuodessa yhdelle keskustelupalstalle? - Vapaus
Kukahan se idiootti onkaan? kirjoitti:
Kukahan se idiootti onkaan?
10 pisteen vihje, yli 4500 viestiä parissa vuodessa yhdelle keskustelupalstalle?Kyllä jäi nyt pisteet saamatta.
- pisteet saamatta.
Vapaus kirjoitti:
Kyllä jäi nyt pisteet saamatta.
Hyvä kun tunnustit. Kyllä Sinulta jäi nyt pisteet saamatta.
Jälleen osoitit selkeästi, kuka se todellinen idiootti on. - Vapaus
pisteet saamatta. kirjoitti:
Hyvä kun tunnustit. Kyllä Sinulta jäi nyt pisteet saamatta.
Jälleen osoitit selkeästi, kuka se todellinen idiootti on.Minua ei sellaista pisteet edes kiinnosta.
- oinas koiras
Vapaus kirjoitti:
Minua ei sellaista pisteet edes kiinnosta.
edes yhden pisteen, kun sun aivosi on kärpäsen paskan kokoiset.
- Vapaus
oinas koiras kirjoitti:
edes yhden pisteen, kun sun aivosi on kärpäsen paskan kokoiset.
Edelleen. Mitä mä TEEN sellaisilla pisteillä?
- oinas koiras
Vapaus kirjoitti:
Edelleen. Mitä mä TEEN sellaisilla pisteillä?
yksi kirjoituksessa, käytetty, piste. ON KYMMENEN KERTAA SUUREMPI. KUIN SINUN JÄRJEN JUOKSUSI. Voi kun tän vois kertoa sullekkin rautalangalla. ETTÄ SINÄ OLET KÖPSÄ ETKÄ SIITÄ MUUKSI MUUTU.
- oinas koiras
Vapaus kirjoitti:
Minua ei sellaista pisteet edes kiinnosta.
ja munasikin on niin pieni. Että muut ei voi olla pyyhkeessä saunassa, kun sulla ottaa eteen muita katsellessa. Tee itsellesi selväksi kumpi olet.Tehdään sen jälkeen sauna vuorot uusiksi. Elikkä katsotko miesten pyyhkeen alle, vai ymmärrätköhän mitään naisista."EPÄILEN". KERTAAN VIELÄ MENE HOITOON.
- Vapaus
oinas koiras kirjoitti:
yksi kirjoituksessa, käytetty, piste. ON KYMMENEN KERTAA SUUREMPI. KUIN SINUN JÄRJEN JUOKSUSI. Voi kun tän vois kertoa sullekkin rautalangalla. ETTÄ SINÄ OLET KÖPSÄ ETKÄ SIITÄ MUUKSI MUUTU.
Järkeni ei ehkä tosiaankaan juokse vaan LENTÄÄ.
ps. Mikä on "köpsä"? - Vapaus
oinas koiras kirjoitti:
ja munasikin on niin pieni. Että muut ei voi olla pyyhkeessä saunassa, kun sulla ottaa eteen muita katsellessa. Tee itsellesi selväksi kumpi olet.Tehdään sen jälkeen sauna vuorot uusiksi. Elikkä katsotko miesten pyyhkeen alle, vai ymmärrätköhän mitään naisista."EPÄILEN". KERTAAN VIELÄ MENE HOITOON.
Olen heteroseksuaalinen normaalimunainen mies mutta silti ei ota eteen vaikka samaan aikaan saunassa olis kuika paljon kauniita neitokaisia ALASTI.
Minä osaa nimittäin erottaa seksin ja alastomuuden toisistaan.
Silti pidän itsestäänselvänä että kukaan ei saa käyttää saunassa pyyhettä koska se EI KUULU saunaan ja on suorastaan PERVOA. - valehteluun kyllästynyt
Vapaus kirjoitti:
Olen heteroseksuaalinen normaalimunainen mies mutta silti ei ota eteen vaikka samaan aikaan saunassa olis kuika paljon kauniita neitokaisia ALASTI.
Silti pidän itsestäänselvänä että kukaan ei saa käyttää saunassa pyyhettä koska se EI KUULU saunaan ja on suorastaan PERVOA." Silti pidän itsestäänselvänä että kukaan ei saa käyttää saunassa pyyhettä koska se EI KUULU saunaan ja on suorastaan PERVOA."
Puhut edelleen IHAN TÄYTTÄ PASKAA, MITÄ PYYHKEESEEN TULEE.
Ainoa mikä on pervoa, on kaltaistesi kyttääjien oleminen yhteissaunoissa. Siinä menee kaikkien normaalisaunojien saunanautinto tyystin pilalle.
Minä pidän itsestäänselvänä, että nämä pervot kyttääjät pitää saada pysymään saunoista pois, jos ei muuten, niin elinikäisillä porttikielloilla. He ovat käytöksellään tuhonneet jo riittävän monta kylpylän yhteissaunaa. - Mielikuvituksesi lentää,
Vapaus kirjoitti:
Järkeni ei ehkä tosiaankaan juokse vaan LENTÄÄ.
ps. Mikä on "köpsä"?HALOO; hei, järki ei ole MIELIKUVITUKSEN synonyymi!
Mielikuvituksesi lentää, mutta järkesi on kyllä totaalisesti jäässä. - pervoa,
Vapaus kirjoitti:
Silti pidän itsestäänselvänä että kukaan ei saa käyttää saunassa pyyhettä koska se EI KUULU saunaan ja on suorastaan PERVOA.Pyyhettä voi pitää uumallaan saunassa. Se ei ole yhtään pervoa, mutta toisten ihmisten saunatavoista valittaminen sen sijaan on pyyhepervoa ja perverssiä toisten asioihin puuttumista.
Anna Vapaus ihmisten saunoa VAPAASTI ja RAUHASSA. - Riippa Ruttu
Kukahan se idiootti onkaan? kirjoitti:
Kukahan se idiootti onkaan?
10 pisteen vihje, yli 4500 viestiä parissa vuodessa yhdelle keskustelupalstalle?En ole päässyt tämän palstan kirjoitusten perusteella selvyyteen, ovatko tuohon "seurakuntaan" kuuluvat kilahtaneita vai kajahtaneita, mutta suurta vastenmielisyyttä heikäläisten kirjoitukset ja esiintymistapa tällä palstalla ovat minussa joka tapauksessa herättäneet!
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783