Ideapark päätetty jo ajat sitten!

Ajatelkaa!

Eiköhän tuon Ideaparkin paikka ole jo päätetty ajat sitten, että rakennetaan Pieksämäelle.

Ajatelkaahan vähän:

Sukari on puhunut Parkin tulosta mm. Kotkassa, Kuopiossa, Pieksämällä, Mikkelissä...missä lie muualla vielä?

Miksi Sukarille ei kelvannut muu paikka mikkelistä kuin jätevesilaitoksen tontti? No siksi, että tiesi tasan tarkkaan, ettei sitä ehditä 2 vuodessa siirtämään. Miksi ei kelvannut muut paikat vaikka Lempäälässä se sijaitsee pellolla (tosin moottiritien varressa), ei missään keskustassa siis. Pieksämäelle se tulee kaupungin laitamille, ei mihinkään keskustaan! Miksi siis mikkelissä olisi pitänyt olla vain keskustan välittömässä läheisyydessä?

Kyllä juttu vaan on niin, että Sukari kaikessa neroudessaan valjasti lehdet ja muut tiedotusvälineet omaan hihnaansa ja hoiti homman niin, että toreilla, kouluissa ja työpaikoilla puhutaan Pieksämäelle tulevasta Ideaparkista, siis ilmaista mainontaa!!!

Hesarin mukaan tosin Pieksämäen johto oli ollut aika agressiivinen Sukaria kohtaan, olisi voinut mikkelikin olla mutta...

10

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just joo

      ...Einstein...

      Sukarin menestyminenhän perustuu juuri siihen, että hän yrittää perustaa liikkeensä mahdollisimman kauas ihmisistä, vaikeiden kulkuyhteyksien päähän, pois potentiaalisilta kauppapaikoilta! Sukarin toiveenahan on se, ettei kukaan vahingossakaan löytäisi Ideaparkia, saati sitten toisi rahaa sen liikkeisiin!

      Luepas uudelleen tuo kirjoituksesi: uskotko siihen itsekään?

      • miten niin

        onko sun mielestä sitten Pieksänmäki kuvailemassasi paikassa?


    • näkemys....

      ...voihan tuossa jotain perää ollakin. Itsekin ihmetellyt, miksi Sukarille ei kelvannut mikään muu tontti kuin jätevesilaitoksen paikka, oishan täällä muitakin vaihtoehtoja ollut.

      • Just joo

        Kun ei Sukarille ehdotettu muita paikkoja! Hän oli kiinnostunut paskalaitoksen tontista, mutta kun aikataulu ei natsannut, kaupunginjohto huokaisi helpotuksesta ja vetäytyi koko jutusta.


      • tiedät
        Just joo kirjoitti:

        Kun ei Sukarille ehdotettu muita paikkoja! Hän oli kiinnostunut paskalaitoksen tontista, mutta kun aikataulu ei natsannut, kaupunginjohto huokaisi helpotuksesta ja vetäytyi koko jutusta.

        ettei ehdotettu mitään muuta?


      • sitten niistä

        "oishan täällä muitakin vaihtoehtoja ollut."

        vaihtoehdoista! Jospa joku vihdoinkin kertoisi niistä vaihtoehdoista, joita niin moni on väittänyt Mikkelissä olevan! Kertokaa samalla, milloin sinne pääsisi rakentamaan.

        Ainakin Visulahden ympäristön liikennevaihtoehdot ovat edelleen auki, kun on tehty niitä ympäristövaikutusvalituksia. On löytynyt ties mitä harvinaisia eläviä - silloin on peli seis vuosikausia eikä varmasti kukaan rakenna mitään vuosikausiin.


      • selvitetty
        sitten niistä kirjoitti:

        "oishan täällä muitakin vaihtoehtoja ollut."

        vaihtoehdoista! Jospa joku vihdoinkin kertoisi niistä vaihtoehdoista, joita niin moni on väittänyt Mikkelissä olevan! Kertokaa samalla, milloin sinne pääsisi rakentamaan.

        Ainakin Visulahden ympäristön liikennevaihtoehdot ovat edelleen auki, kun on tehty niitä ympäristövaikutusvalituksia. On löytynyt ties mitä harvinaisia eläviä - silloin on peli seis vuosikausia eikä varmasti kukaan rakenna mitään vuosikausiin.

        kaikki alueet välillä Otava-Kokkosenlahdentien risteys? Varmasti olisi löytynyt tontti siltä väliltä jos tahtoa olisi löytynyt!


      • selvitetty kirjoitti:

        kaikki alueet välillä Otava-Kokkosenlahdentien risteys? Varmasti olisi löytynyt tontti siltä väliltä jos tahtoa olisi löytynyt!

        ei kuulema kelvannut.


      • Nimimerkki
        purje kirjoitti:

        ei kuulema kelvannut.

        Nämä "kuulemat" ovat niitä parhaita. Jonkun besserwisserin alkuun laittamia lausahduksia, jotka sitten kulkevat suusta suuhun ja kaikki uskovat.


      • Nimimerkki kirjoitti:

        Nämä "kuulemat" ovat niitä parhaita. Jonkun besserwisserin alkuun laittamia lausahduksia, jotka sitten kulkevat suusta suuhun ja kaikki uskovat.

        kaupunginjohtaja Kimmo Mikanderin suusta, jos ei dementia iskenyt. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe