eli nyt on tällänen ongelma kun latasin vistaan SP:1 niin tämän jälkeen ei kaapeli laajakaista ole enää toiminut, minulla on soneran kaapeli.
tuttavani latasi myös sen, mutta hänen netti toimii yhä, tosin hän käyttääkin soneran ADSL yhteyttä.
miksi ei missään sitten sanota että service packia ei voi ladata vistaan joka käyttää kaapeli laajakaistaa?
latasin SP:1 vista
pingaus pirkko
2
614
Vastaukset
- Pekka.
Nyt jaossa oleva Vistan SP1 ei ole vielä lopullinen versio:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=32594&tyyppi=1- Olis kannattanut
Tuo sp on vasta kehitysversio ja varmasti täynnä virheitä. Sp:t kannattaa jo oman mielenrauhan takia asentaa vasta, kun virallinen versio ilmestyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919