eli nyt on tällänen ongelma kun latasin vistaan SP:1 niin tämän jälkeen ei kaapeli laajakaista ole enää toiminut, minulla on soneran kaapeli.
tuttavani latasi myös sen, mutta hänen netti toimii yhä, tosin hän käyttääkin soneran ADSL yhteyttä.
miksi ei missään sitten sanota että service packia ei voi ladata vistaan joka käyttää kaapeli laajakaistaa?
latasin SP:1 vista
pingaus pirkko
2
647
Vastaukset 2
- Pekka.
Nyt jaossa oleva Vistan SP1 ei ole vielä lopullinen versio:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=32594&tyyppi=1- Olis kannattanut
Tuo sp on vasta kehitysversio ja varmasti täynnä virheitä. Sp:t kannattaa jo oman mielenrauhan takia asentaa vasta, kun virallinen versio ilmestyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469