Jonkinverran demotileillä puuhasteltuani ja materiaalia luekeltuani / muutoinkin tähän puoleen kaupanteosta tutustuttuani ajattelin testata mikrotilillä toimintaa. Mutta nyt sitten mietityttää että onko sittenkin kannattavampaa liittyö esimerkiksi wincapitaan kuin "harjoitella itse". Kaikki kommentit tervetulleita! Samoin kuin kokemukset eri alustoista..
Clubit vs. omatoiminen treidaus
5
1577
Vastaukset
- Vakuusvaje
Halvemmaksi taitaa tulla kun kokeilet ensin itse. Klubin jäsenmaksu on aikamoinen kertakustannus ja lisäksi sponsori vie tiettävästi 20 % tuloista. Eikä klubin perimmäisestä luonteestakaan ole varmuutta, eli rahat saattavat lopulta jäädä sille tielleen.
Nämä sijoitushommat sujuvat yleensäkin parhaiten mahdollisimman omatoimisesti. Ulkopuolisten osaajien, rehellistenkin, käyttäminen maksaa. Itse tekemällä oppii ja saa tulokset kokonaan itselleen. Eikä vastoinkäymisiäkään voi panna toisten syyksi. Aloitat vain varovasti, niin väistämättömät virheet eivät tule kovin kalliiksi. - treidaa
Winclubilla/capitalla ei kyllä ole mitään tekemistä valuuttakaupan kanssa. Tyypillinen pyramidi/ponzi kusetus, jossa uudet tulijat maksaa vanhojen "tuotot".
- Jokainen rahansiirto..
Jos siirrät rahaa valuuttakauppaan clubin kautta tai treidaat itse AINA siinä on RISKINSÄ, että rahat MENETTÄÄ.Näin on myös osake kaupassa, kokemusta on.
- riskien hallintaa
Jokainen rahansiirto.. kirjoitti:
Jos siirrät rahaa valuuttakauppaan clubin kautta tai treidaat itse AINA siinä on RISKINSÄ, että rahat MENETTÄÄ.Näin on myös osake kaupassa, kokemusta on.
No on juu, mutta wincapitassa saattaa olla riskinä että joku "vetäsee töpselin", eli etusivu tulee näyttämään tältä:
http://www.vnforexclub.com/
Eikä muuten oo ainoa "clubi", joka on "päivityksessä". Kokeile googlea hakusanoilla forex club
Suosittelen että "itse harjoittelet" ja opettelet treidaamaan. Mikä saa sinut luulemaan että joku toinen osaisi asian paremmin kuin sinä? Kaikki aloittavat nollasta, älä unohda sitä. En mene sanomaan että tämä sopii jokaiselle mutta et tiedä ennen kuin kokeilet. On hyvin todennäköistä että menetät rahasi, tämä on hyvä tiedostaa etukäteen. Treidaaminen on taito, menee oma aikansa ennen kuin sen oppii. Suosittelen että aloitat daily chartilla. Parempi opetella itse treidaamaan kuin olla riippuvainen toisen taidoista, oletko kenties eri mieltä. En toivota sinulle onnea koska sitä et tarvitse mutta ole kärsivällinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2974520Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1114062Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942435Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891961Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11259- 201254
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71219Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii491194entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä142950