Clubit vs. omatoiminen treidaus

utelias................

Jonkinverran demotileillä puuhasteltuani ja materiaalia luekeltuani / muutoinkin tähän puoleen kaupanteosta tutustuttuani ajattelin testata mikrotilillä toimintaa. Mutta nyt sitten mietityttää että onko sittenkin kannattavampaa liittyö esimerkiksi wincapitaan kuin "harjoitella itse". Kaikki kommentit tervetulleita! Samoin kuin kokemukset eri alustoista..

5

1592

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuusvaje

Halvemmaksi taitaa tulla kun kokeilet ensin itse. Klubin jäsenmaksu on aikamoinen kertakustannus ja lisäksi sponsori vie tiettävästi 20 % tuloista. Eikä klubin perimmäisestä luonteestakaan ole varmuutta, eli rahat saattavat lopulta jäädä sille tielleen.

Nämä sijoitushommat sujuvat yleensäkin parhaiten mahdollisimman omatoimisesti. Ulkopuolisten osaajien, rehellistenkin, käyttäminen maksaa. Itse tekemällä oppii ja saa tulokset kokonaan itselleen. Eikä vastoinkäymisiäkään voi panna toisten syyksi. Aloitat vain varovasti, niin väistämättömät virheet eivät tule kovin kalliiksi.

• treidaa

Winclubilla/capitalla ei kyllä ole mitään tekemistä valuuttakaupan kanssa. Tyypillinen pyramidi/ponzi kusetus, jossa uudet tulijat maksaa vanhojen "tuotot".

• Jokainen rahansiirto..

Jos siirrät rahaa valuuttakauppaan clubin kautta tai treidaat itse AINA siinä on RISKINSÄ, että rahat MENETTÄÄ.Näin on myös osake kaupassa, kokemusta on.

• riskien hallintaa
        Jokainen rahansiirto.. kirjoitti:

Jos siirrät rahaa valuuttakauppaan clubin kautta tai treidaat itse AINA siinä on RISKINSÄ, että rahat MENETTÄÄ.Näin on myös osake kaupassa, kokemusta on.

No on juu, mutta wincapitassa saattaa olla riskinä että joku "vetäsee töpselin", eli etusivu tulee näyttämään tältä:
        http://www.vnforexclub.com/
        Eikä muuten oo ainoa "clubi", joka on "päivityksessä". Kokeile googlea hakusanoilla forex club

• Suosittelen että "itse harjoittelet" ja opettelet treidaamaan. Mikä saa sinut luulemaan että joku toinen osaisi asian paremmin kuin sinä? Kaikki aloittavat nollasta, älä unohda sitä. En mene sanomaan että tämä sopii jokaiselle mutta et tiedä ennen kuin kokeilet. On hyvin todennäköistä että menetät rahasi, tämä on hyvä tiedostaa etukäteen. Treidaaminen on taito, menee oma aikansa ennen kuin sen oppii. Suosittelen että aloitat daily chartilla. Parempi opetella itse treidaamaan kuin olla riippuvainen toisen taidoista, oletko kenties eri mieltä. En toivota sinulle onnea koska sitä et tarvitse mutta ole kärsivällinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      150
      1088
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      109
      967
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      691
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      679
    5. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      601
    6. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      571
    7. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      64
      551
    8. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      48
      549
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      531
    10. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      59
      518
    Aihe