Clubit vs. omatoiminen treidaus

utelias................

Jonkinverran demotileillä puuhasteltuani ja materiaalia luekeltuani / muutoinkin tähän puoleen kaupanteosta tutustuttuani ajattelin testata mikrotilillä toimintaa. Mutta nyt sitten mietityttää että onko sittenkin kannattavampaa liittyö esimerkiksi wincapitaan kuin "harjoitella itse". Kaikki kommentit tervetulleita! Samoin kuin kokemukset eri alustoista..

5

1578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuusvaje

Halvemmaksi taitaa tulla kun kokeilet ensin itse. Klubin jäsenmaksu on aikamoinen kertakustannus ja lisäksi sponsori vie tiettävästi 20 % tuloista. Eikä klubin perimmäisestä luonteestakaan ole varmuutta, eli rahat saattavat lopulta jäädä sille tielleen.

Nämä sijoitushommat sujuvat yleensäkin parhaiten mahdollisimman omatoimisesti. Ulkopuolisten osaajien, rehellistenkin, käyttäminen maksaa. Itse tekemällä oppii ja saa tulokset kokonaan itselleen. Eikä vastoinkäymisiäkään voi panna toisten syyksi. Aloitat vain varovasti, niin väistämättömät virheet eivät tule kovin kalliiksi.

• treidaa

Winclubilla/capitalla ei kyllä ole mitään tekemistä valuuttakaupan kanssa. Tyypillinen pyramidi/ponzi kusetus, jossa uudet tulijat maksaa vanhojen "tuotot".

• Jokainen rahansiirto..

Jos siirrät rahaa valuuttakauppaan clubin kautta tai treidaat itse AINA siinä on RISKINSÄ, että rahat MENETTÄÄ.Näin on myös osake kaupassa, kokemusta on.

• riskien hallintaa
        Jokainen rahansiirto.. kirjoitti:

Jos siirrät rahaa valuuttakauppaan clubin kautta tai treidaat itse AINA siinä on RISKINSÄ, että rahat MENETTÄÄ.Näin on myös osake kaupassa, kokemusta on.

No on juu, mutta wincapitassa saattaa olla riskinä että joku "vetäsee töpselin", eli etusivu tulee näyttämään tältä:
        http://www.vnforexclub.com/
        Eikä muuten oo ainoa "clubi", joka on "päivityksessä". Kokeile googlea hakusanoilla forex club

• Suosittelen että "itse harjoittelet" ja opettelet treidaamaan. Mikä saa sinut luulemaan että joku toinen osaisi asian paremmin kuin sinä? Kaikki aloittavat nollasta, älä unohda sitä. En mene sanomaan että tämä sopii jokaiselle mutta et tiedä ennen kuin kokeilet. On hyvin todennäköistä että menetät rahasi, tämä on hyvä tiedostaa etukäteen. Treidaaminen on taito, menee oma aikansa ennen kuin sen oppii. Suosittelen että aloitat daily chartilla. Parempi opetella itse treidaamaan kuin olla riippuvainen toisen taidoista, oletko kenties eri mieltä. En toivota sinulle onnea koska sitä et tarvitse mutta ole kärsivällinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe