PAHA OLO kaurismiehestä!!

...........Rapuliini..........

Olimme kavereita aikaisemmin, ja meillä oli yhdenillan juttu..se oli taivaallista..hän piti minua niin hyvänä, halaili, pussasi, sanoi kauniiksi, halusi nukkua ihan lähellä, kertoi että pitää minusta, kertoi että rakastaa.
mutta olen rapunainen, joka on liian hätähousu..menin liian nopeaa eteenpäin..
Tiedätte sitten että kaurismies säikähti..
en huomannut sitä..meni vain 2kk niin hän oli poissa..olen tyhmä, kun en huomannut.. :(
Edelleen katseemme on kiinni toisissamme, mutta nyt hänellä on toinen..Hän seurustelee minun hyvän ystävän kanssa, hän ei sitä aikaisemmin tiennyt, että tunnen naisen..yllättyi, kun ystävä näytti poikaystävän ja se olikin rakkaudenkohde..
nykyään näen että hän on surullinen samoin minä..en oikein pysty puhumaan mitään
nyt haluan selvittää tilanteen, mutta miten saan hänet kuuntelemaan?Haluaisin hänet takaisin, vaikka ystävyys menisi..En voi tunteille mitään..Rakastan häntä!

voitteko unohtaa toisen hetkessä? Voitteko kauriit vain jatkaa elämää,vaikka rakastitte toista?

Mitä tekisin teidän mielestänne?
Pitäisikö vain yrittää uudesti, vai antaa vain olla?

Entä jos kirjoitan lapun ja annan sen hänelle..
kirjoitan että haluan jutella yhdestä asiasta, joka vaivaa minua?
Mitä mieltä?

voiko teille sanoa tunteensa suoraan vai juoksetteko karkuun?

5

1775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuun Tarzan

      Mä en ainakaan pysty unohtamaan toista ihan tuosta vaan. Tasan kerran elämässäni olen ollut rakastunut ja yhä edelleen ajattelen kyseistä naista lähes päivittäin. Muutakin säätöä on ollut, mutta ajatukset palaavat aina tuohon tiettyyn naiseen.

      Jos aistit, ettei se kaurismies ole täysin onnellinen siinä nykyisessä suhteessaan, niin ilman muuta kannattaa jotenkin hienovaraisesti tehdä selväksi, että sua kiinnostais vielä yrittää. Mutta toki siinä on aina omat riskinsä, jos päättää puuttua toisten suhteisiin.

      Rapu on kyllä hyvä kumppani kauriille, joten mielestäni sinun kannattaisi ottaa riski ja jotenkin yrittää päästä kaurismiehen puheille. Mutta mitä sun sitten kannattaisi sanoa...se onkin jo vaikeampi juttu. Kauris ahdistuu näissä tunnepuolen jutuissa tosi helposti, kuten varmaan olet jo itsekin huomannut. Asiasta ei kannata tehdä mitään valtaisaa numeroa, sillä se on varma tapa karkoittaa kauris.

      Kerro hänelle, että olet olemassa häntä varten, jos hänellä vain suinkin on vielä tunteita sua kohtaan.

    • kauris tuli

      herkällä hetkellä kenties käyttäneeksi sanaa rakastaa, en usko, että mistään todellisesta rakkaudesta on voinut olla kysymys. Jos olisi, kauris olisi kyllä pitänyt neljän sorkan voimilla tiukasti sinusta kiinni.

      Tosta tuijottelusta. Takuulla olisin minäkin vähintään kiusaantuneen ja onnettoman näköinen, jos minua surullisena tuijoteltaisiin ja tietäisin, että menneitä siinä toinen mietiskelee.
      Antaisit asian olla ja palaa asiaan vasta sitten, jos ystävälläsi ja kauriilla menee suhde puihin.

      Jk. Kovin muuten vaikuttaa itsekkäältä tuo sinun rakkautesi.

      • et menetä mitään.

        Kerro hänelle tunteesi!

        Kaurismies on sitten HIDAS päätöksissään, että älä odota pikaista vastausta. Mutta kun kerrot hänelle tunteesi selkeästi ja suoraan, saat itsellesi paremman olon; olet ainakin tehnyt asialle jotain.

        Älä painosta häntä, kerro vain tunteesi häntä kohtaan sekä toiveesi yhdessäolosta. Hän sitten toimii näkemyksensä mukaan.

        Kaurismies on ujo ja erittäin arka sisimmässään. Hän tarvitsee turvallisuutta ja vakautta. Hänelle merkitsee paljon se, että pystyt kertomaan tunteesi rehellisesti ja selkeästi.

        Vaikka hän ei sitten haluaisikaan yhdessäoloa kanssasi, niin kuitenkin arvostaa sinua enemmän, koska arvostaa rehellisyyttäsi.


      • alkup.
        et menetä mitään. kirjoitti:

        Kerro hänelle tunteesi!

        Kaurismies on sitten HIDAS päätöksissään, että älä odota pikaista vastausta. Mutta kun kerrot hänelle tunteesi selkeästi ja suoraan, saat itsellesi paremman olon; olet ainakin tehnyt asialle jotain.

        Älä painosta häntä, kerro vain tunteesi häntä kohtaan sekä toiveesi yhdessäolosta. Hän sitten toimii näkemyksensä mukaan.

        Kaurismies on ujo ja erittäin arka sisimmässään. Hän tarvitsee turvallisuutta ja vakautta. Hänelle merkitsee paljon se, että pystyt kertomaan tunteesi rehellisesti ja selkeästi.

        Vaikka hän ei sitten haluaisikaan yhdessäoloa kanssasi, niin kuitenkin arvostaa sinua enemmän, koska arvostaa rehellisyyttäsi.

        Olen tunteellinen ja herkkä ihminen.
        En taida uskaltaa pilata heidän suhdettaan..
        Tuntuu että heillä kommunikaatio on hyvä ja toimiva. Hänellä on siis nyt skorppiooni nainen, joka on pomotteleva, mutta reilu. Uskon että he sopivat yhtään..Meillä taas oli sitä hellyyttä ja romantiikkaa, mutta heillä on järkevä suhde, joka perustuu normaaliin seurusteluun..

        Katselen heitä vierestä, vaikka se särkee sydäntäni.
        Ehkä hän sen huomaa joskus tai sitten ei..

        Ystäväni pyysi minua kylään..olin todella ahistunut, mutta yritin hymyillä ja olla oma itseni..
        entiseni oli jotenkin myös hiljainen, hän ei ollut oma naurava persoona..Hän katsoi minua surullisena, yleensä silmät paistaa mutta ei nyt..
        En taida uskaltaa enää käydä..

        Kiitos neuvoista kaikille!


      • Kakauris
        alkup. kirjoitti:

        Olen tunteellinen ja herkkä ihminen.
        En taida uskaltaa pilata heidän suhdettaan..
        Tuntuu että heillä kommunikaatio on hyvä ja toimiva. Hänellä on siis nyt skorppiooni nainen, joka on pomotteleva, mutta reilu. Uskon että he sopivat yhtään..Meillä taas oli sitä hellyyttä ja romantiikkaa, mutta heillä on järkevä suhde, joka perustuu normaaliin seurusteluun..

        Katselen heitä vierestä, vaikka se särkee sydäntäni.
        Ehkä hän sen huomaa joskus tai sitten ei..

        Ystäväni pyysi minua kylään..olin todella ahistunut, mutta yritin hymyillä ja olla oma itseni..
        entiseni oli jotenkin myös hiljainen, hän ei ollut oma naurava persoona..Hän katsoi minua surullisena, yleensä silmät paistaa mutta ei nyt..
        En taida uskaltaa enää käydä..

        Kiitos neuvoista kaikille!

        Tuo Sinun tarinasi kuulostaa tutulta.Itse olen myös kaurisnainen ja rakastuin kerran kaksosmieheen.Rakkauteni oli luokkatoverini.Siitä sen enempää kertomatta haluan toivottaa Sinulle jaksamista.Muista että olet itse oman elämäsi ohjaaja etkä ole syyllistynyt mihinkään "väärään".Kunhan et kadota tunteita elämästäsi olet vahvoilla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe