Olimme kavereita aikaisemmin, ja meillä oli yhdenillan juttu..se oli taivaallista..hän piti minua niin hyvänä, halaili, pussasi, sanoi kauniiksi, halusi nukkua ihan lähellä, kertoi että pitää minusta, kertoi että rakastaa.
mutta olen rapunainen, joka on liian hätähousu..menin liian nopeaa eteenpäin..
Tiedätte sitten että kaurismies säikähti..
en huomannut sitä..meni vain 2kk niin hän oli poissa..olen tyhmä, kun en huomannut.. :(
Edelleen katseemme on kiinni toisissamme, mutta nyt hänellä on toinen..Hän seurustelee minun hyvän ystävän kanssa, hän ei sitä aikaisemmin tiennyt, että tunnen naisen..yllättyi, kun ystävä näytti poikaystävän ja se olikin rakkaudenkohde..
nykyään näen että hän on surullinen samoin minä..en oikein pysty puhumaan mitään
nyt haluan selvittää tilanteen, mutta miten saan hänet kuuntelemaan?Haluaisin hänet takaisin, vaikka ystävyys menisi..En voi tunteille mitään..Rakastan häntä!
voitteko unohtaa toisen hetkessä? Voitteko kauriit vain jatkaa elämää,vaikka rakastitte toista?
Mitä tekisin teidän mielestänne?
Pitäisikö vain yrittää uudesti, vai antaa vain olla?
Entä jos kirjoitan lapun ja annan sen hänelle..
kirjoitan että haluan jutella yhdestä asiasta, joka vaivaa minua?
Mitä mieltä?
voiko teille sanoa tunteensa suoraan vai juoksetteko karkuun?
PAHA OLO kaurismiehestä!!
5
1825
Vastaukset
- Tammikuun Tarzan
Mä en ainakaan pysty unohtamaan toista ihan tuosta vaan. Tasan kerran elämässäni olen ollut rakastunut ja yhä edelleen ajattelen kyseistä naista lähes päivittäin. Muutakin säätöä on ollut, mutta ajatukset palaavat aina tuohon tiettyyn naiseen.
Jos aistit, ettei se kaurismies ole täysin onnellinen siinä nykyisessä suhteessaan, niin ilman muuta kannattaa jotenkin hienovaraisesti tehdä selväksi, että sua kiinnostais vielä yrittää. Mutta toki siinä on aina omat riskinsä, jos päättää puuttua toisten suhteisiin.
Rapu on kyllä hyvä kumppani kauriille, joten mielestäni sinun kannattaisi ottaa riski ja jotenkin yrittää päästä kaurismiehen puheille. Mutta mitä sun sitten kannattaisi sanoa...se onkin jo vaikeampi juttu. Kauris ahdistuu näissä tunnepuolen jutuissa tosi helposti, kuten varmaan olet jo itsekin huomannut. Asiasta ei kannata tehdä mitään valtaisaa numeroa, sillä se on varma tapa karkoittaa kauris.
Kerro hänelle, että olet olemassa häntä varten, jos hänellä vain suinkin on vielä tunteita sua kohtaan. - kauris tuli
herkällä hetkellä kenties käyttäneeksi sanaa rakastaa, en usko, että mistään todellisesta rakkaudesta on voinut olla kysymys. Jos olisi, kauris olisi kyllä pitänyt neljän sorkan voimilla tiukasti sinusta kiinni.
Tosta tuijottelusta. Takuulla olisin minäkin vähintään kiusaantuneen ja onnettoman näköinen, jos minua surullisena tuijoteltaisiin ja tietäisin, että menneitä siinä toinen mietiskelee.
Antaisit asian olla ja palaa asiaan vasta sitten, jos ystävälläsi ja kauriilla menee suhde puihin.
Jk. Kovin muuten vaikuttaa itsekkäältä tuo sinun rakkautesi.- et menetä mitään.
Kerro hänelle tunteesi!
Kaurismies on sitten HIDAS päätöksissään, että älä odota pikaista vastausta. Mutta kun kerrot hänelle tunteesi selkeästi ja suoraan, saat itsellesi paremman olon; olet ainakin tehnyt asialle jotain.
Älä painosta häntä, kerro vain tunteesi häntä kohtaan sekä toiveesi yhdessäolosta. Hän sitten toimii näkemyksensä mukaan.
Kaurismies on ujo ja erittäin arka sisimmässään. Hän tarvitsee turvallisuutta ja vakautta. Hänelle merkitsee paljon se, että pystyt kertomaan tunteesi rehellisesti ja selkeästi.
Vaikka hän ei sitten haluaisikaan yhdessäoloa kanssasi, niin kuitenkin arvostaa sinua enemmän, koska arvostaa rehellisyyttäsi. - alkup.
et menetä mitään. kirjoitti:
Kerro hänelle tunteesi!
Kaurismies on sitten HIDAS päätöksissään, että älä odota pikaista vastausta. Mutta kun kerrot hänelle tunteesi selkeästi ja suoraan, saat itsellesi paremman olon; olet ainakin tehnyt asialle jotain.
Älä painosta häntä, kerro vain tunteesi häntä kohtaan sekä toiveesi yhdessäolosta. Hän sitten toimii näkemyksensä mukaan.
Kaurismies on ujo ja erittäin arka sisimmässään. Hän tarvitsee turvallisuutta ja vakautta. Hänelle merkitsee paljon se, että pystyt kertomaan tunteesi rehellisesti ja selkeästi.
Vaikka hän ei sitten haluaisikaan yhdessäoloa kanssasi, niin kuitenkin arvostaa sinua enemmän, koska arvostaa rehellisyyttäsi.Olen tunteellinen ja herkkä ihminen.
En taida uskaltaa pilata heidän suhdettaan..
Tuntuu että heillä kommunikaatio on hyvä ja toimiva. Hänellä on siis nyt skorppiooni nainen, joka on pomotteleva, mutta reilu. Uskon että he sopivat yhtään..Meillä taas oli sitä hellyyttä ja romantiikkaa, mutta heillä on järkevä suhde, joka perustuu normaaliin seurusteluun..
Katselen heitä vierestä, vaikka se särkee sydäntäni.
Ehkä hän sen huomaa joskus tai sitten ei..
Ystäväni pyysi minua kylään..olin todella ahistunut, mutta yritin hymyillä ja olla oma itseni..
entiseni oli jotenkin myös hiljainen, hän ei ollut oma naurava persoona..Hän katsoi minua surullisena, yleensä silmät paistaa mutta ei nyt..
En taida uskaltaa enää käydä..
Kiitos neuvoista kaikille! - Kakauris
alkup. kirjoitti:
Olen tunteellinen ja herkkä ihminen.
En taida uskaltaa pilata heidän suhdettaan..
Tuntuu että heillä kommunikaatio on hyvä ja toimiva. Hänellä on siis nyt skorppiooni nainen, joka on pomotteleva, mutta reilu. Uskon että he sopivat yhtään..Meillä taas oli sitä hellyyttä ja romantiikkaa, mutta heillä on järkevä suhde, joka perustuu normaaliin seurusteluun..
Katselen heitä vierestä, vaikka se särkee sydäntäni.
Ehkä hän sen huomaa joskus tai sitten ei..
Ystäväni pyysi minua kylään..olin todella ahistunut, mutta yritin hymyillä ja olla oma itseni..
entiseni oli jotenkin myös hiljainen, hän ei ollut oma naurava persoona..Hän katsoi minua surullisena, yleensä silmät paistaa mutta ei nyt..
En taida uskaltaa enää käydä..
Kiitos neuvoista kaikille!Tuo Sinun tarinasi kuulostaa tutulta.Itse olen myös kaurisnainen ja rakastuin kerran kaksosmieheen.Rakkauteni oli luokkatoverini.Siitä sen enempää kertomatta haluan toivottaa Sinulle jaksamista.Muista että olet itse oman elämäsi ohjaaja etkä ole syyllistynyt mihinkään "väärään".Kunhan et kadota tunteita elämästäsi olet vahvoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829