Siis seurustellut nykyisen mieheni kanssa 5 v,eikä olla suudeltu koskaan, joskus pusu annetaan, mä en oo koskaan suudellu, enkä siis jotenkaan vaan kehtaa tehä sitä jos se vaik nauraa mulle tai jtn. Ikääkin jo on kumminkin 23 v. Vaikka kuinka haluis mut ei pysty oleen rento.
Mä en ole koskaan suudellut
5
2409
Vastaukset
- hff,
Miten tuo on edes mahdollista?
Oot kuitenkin pussannut sitä suulle. Ei siitä pitäs pitkä matka suutelemiseen olla..? Kokeile, ei siihen kuole. Luulisi että tuossa ajassa on oppinut toisen aika hyvin tuntemaan. - sama juttu
paitsi että olen miespuolinen henkilö, mutta kuitenkin saman ikäinen kuin sinä. Enkä myöskään ole koskaan suudellut.
Olen ajatellut sen jotenkin vastenmielisenä. Ei kaikkia pöpöjä tarvitse jakaa toisen kanssa.- ihmiset!
Suuteluhan on ihanaa! Jaatte kylla paljosta paitsi, varsinkin jos seurustelette! Kuulostaa varmaan aika hitsin kauhealta, mutta entisessa kalenterissani oli kohta,johon piti listata kaikki kenen kanssa oli suudellut.. No siihen aikaan, olinkohan 15 vuotias, niita oli 6 listaan laitettavia ja sitten talla hetkella lista tavoittelee 90.. xD xD Ja olen 20. Mutta ajatelkoon kuka mitakin tykkaa, en ole ollut sangyssa kuin kolmen kanssa, joten en pida itseani huoranakaan. Ja listaan kuuluu myos naisia, vaikka en lesbo olekaan.
- mmm
ihmiset! kirjoitti:
Suuteluhan on ihanaa! Jaatte kylla paljosta paitsi, varsinkin jos seurustelette! Kuulostaa varmaan aika hitsin kauhealta, mutta entisessa kalenterissani oli kohta,johon piti listata kaikki kenen kanssa oli suudellut.. No siihen aikaan, olinkohan 15 vuotias, niita oli 6 listaan laitettavia ja sitten talla hetkella lista tavoittelee 90.. xD xD Ja olen 20. Mutta ajatelkoon kuka mitakin tykkaa, en ole ollut sangyssa kuin kolmen kanssa, joten en pida itseani huoranakaan. Ja listaan kuuluu myos naisia, vaikka en lesbo olekaan.
sama juttu mulla ku edellisen kanssa.. suuteleminen on ihanaa, ja se sujuu jotenkin luonnostaan.. :) en osaisi itse ainakaan olla kokonaan suutelematta poikaystäväni kanssa.
14-vuotiaana sain ensimmäisen kunnon kielarin ja sen jälkeen olen suudellut monenmonen ihmisen kanssa, myös naisten vaikken lesbo ole.
kannattaa kokeilla!:)
- *etsii lattialle pudonnutta...
Kuinka olette voineet olla suutelematta niin kauan?
Uskoisin että kaveriakin hieman häiritsee ajatus (ellei omaa jotakin fobiaa suutelua kohtaan[Mihin en usko])
Seuraavan kerran kun istutte sohvalla /makaatte sängyssä, tee palvelus kaikille tämän palstan lukijoille ja...
Ota katsekontakti miehesi kanssa... (Katso suoraan silmiin [Toimii varsin hyvin jos olet hajareisin hänen sylissään]) Kallista hitaasti päätäsi oikealle (omaan oikeaasi) siirrä päätäsi kokoajan lähemmäksi hänen kasvojaan, ja kun etäisyyttä on enää 15-20cm siirrä katseesi hänen huuliinsa. Ja suutele häntä.
Jos tuntuu siltä ettet kykene tuohon, niin yllätä hänet vain jossakin sopivassa välissä.
---------
Ja nyt uudelleen luettuani tuon koko kommentin ongelma onkin rentous...
No alkoholiahan en itse käytä, mutta kuullut ihmeellisiä asioita siitä ;-) En SUOSITTELE... mutta pienessä humalatilassa voi olo olla rennompi. Muistakaa kuitenkin että alkoholille maistuva suu ei ole erityisen hyvän makuinen. [Kokemusta niistä on]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332317Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751204