Mä en ole koskaan suudellut

Nolooooo

Siis seurustellut nykyisen mieheni kanssa 5 v,eikä olla suudeltu koskaan, joskus pusu annetaan, mä en oo koskaan suudellu, enkä siis jotenkaan vaan kehtaa tehä sitä jos se vaik nauraa mulle tai jtn. Ikääkin jo on kumminkin 23 v. Vaikka kuinka haluis mut ei pysty oleen rento.

5

2398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hff,

      Miten tuo on edes mahdollista?

      Oot kuitenkin pussannut sitä suulle. Ei siitä pitäs pitkä matka suutelemiseen olla..? Kokeile, ei siihen kuole. Luulisi että tuossa ajassa on oppinut toisen aika hyvin tuntemaan.

    • sama juttu

      paitsi että olen miespuolinen henkilö, mutta kuitenkin saman ikäinen kuin sinä. Enkä myöskään ole koskaan suudellut.
      Olen ajatellut sen jotenkin vastenmielisenä. Ei kaikkia pöpöjä tarvitse jakaa toisen kanssa.

      • ihmiset!

        Suuteluhan on ihanaa! Jaatte kylla paljosta paitsi, varsinkin jos seurustelette! Kuulostaa varmaan aika hitsin kauhealta, mutta entisessa kalenterissani oli kohta,johon piti listata kaikki kenen kanssa oli suudellut.. No siihen aikaan, olinkohan 15 vuotias, niita oli 6 listaan laitettavia ja sitten talla hetkella lista tavoittelee 90.. xD xD Ja olen 20. Mutta ajatelkoon kuka mitakin tykkaa, en ole ollut sangyssa kuin kolmen kanssa, joten en pida itseani huoranakaan. Ja listaan kuuluu myos naisia, vaikka en lesbo olekaan.


      • mmm
        ihmiset! kirjoitti:

        Suuteluhan on ihanaa! Jaatte kylla paljosta paitsi, varsinkin jos seurustelette! Kuulostaa varmaan aika hitsin kauhealta, mutta entisessa kalenterissani oli kohta,johon piti listata kaikki kenen kanssa oli suudellut.. No siihen aikaan, olinkohan 15 vuotias, niita oli 6 listaan laitettavia ja sitten talla hetkella lista tavoittelee 90.. xD xD Ja olen 20. Mutta ajatelkoon kuka mitakin tykkaa, en ole ollut sangyssa kuin kolmen kanssa, joten en pida itseani huoranakaan. Ja listaan kuuluu myos naisia, vaikka en lesbo olekaan.

        sama juttu mulla ku edellisen kanssa.. suuteleminen on ihanaa, ja se sujuu jotenkin luonnostaan.. :) en osaisi itse ainakaan olla kokonaan suutelematta poikaystäväni kanssa.
        14-vuotiaana sain ensimmäisen kunnon kielarin ja sen jälkeen olen suudellut monenmonen ihmisen kanssa, myös naisten vaikken lesbo ole.
        kannattaa kokeilla!:)


    • *etsii lattialle pudonnutta...

      Kuinka olette voineet olla suutelematta niin kauan?
      Uskoisin että kaveriakin hieman häiritsee ajatus (ellei omaa jotakin fobiaa suutelua kohtaan[Mihin en usko])

      Seuraavan kerran kun istutte sohvalla /makaatte sängyssä, tee palvelus kaikille tämän palstan lukijoille ja...

      Ota katsekontakti miehesi kanssa... (Katso suoraan silmiin [Toimii varsin hyvin jos olet hajareisin hänen sylissään]) Kallista hitaasti päätäsi oikealle (omaan oikeaasi) siirrä päätäsi kokoajan lähemmäksi hänen kasvojaan, ja kun etäisyyttä on enää 15-20cm siirrä katseesi hänen huuliinsa. Ja suutele häntä.

      Jos tuntuu siltä ettet kykene tuohon, niin yllätä hänet vain jossakin sopivassa välissä.
      ---------

      Ja nyt uudelleen luettuani tuon koko kommentin ongelma onkin rentous...
      No alkoholiahan en itse käytä, mutta kuullut ihmeellisiä asioita siitä ;-) En SUOSITTELE... mutta pienessä humalatilassa voi olo olla rennompi. Muistakaa kuitenkin että alkoholille maistuva suu ei ole erityisen hyvän makuinen. [Kokemusta niistä on]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe