Pitäisikö radion antennin lähteä ihan vaan "ruuvailemalla" irti? Ei lähtenyt aukeamaan, kun kokeilin, lienee jumissa tai sit en vaan osannut.
Onko pissapojan pumppu (tuulilasin) helppo vaihtaa itse? Paineet näyttää kadonneen jonnekin, joten vaihto lienee edessä.
Jarruissa vikaa? Joskus painaessa jarrupoljinta, tuntuu, että ottaa ensin toimii normaalisti, sitten menee hieman "tyhjää" alaspäin, kunnes ottaa taas aika alhaalla jämäkämmin kiinni. Ennen en ole moista huomannut. Ovatko palat kulahtaneet tai säädöissä jotain pielessä? Myös käkkäri tuntuu löysemmältä kuin ennen.
Saxo -99, muutama kysymys
3
468
Vastaukset
- vaimollakin
vm-2002. Se antenni on voinnut jämähtää korroosion takia.Käytä kunnon jakoavainta ja laita öljyä sen jälkeen.En usko että pissapojanpumppu on viallinen.Ne suuttimet ovat menneet tukkoon.Eli konepellinnin päällä oleveat suuttimet. Itse joudun vuosittain ne vaihtamaan.Eivät ole kalliit ja voi vaihtaa itse.
Jarrujen suhteen niin palat voi olla lopussa mutta kun auto on aika vanha niin voi olla että jarrunestettä tarvitaan lisää.- saxofoni
Kiitokset vastauksista, pitääpä koettaa ruuvailla antenni irti. Epäilin tuota pumppua, kun aika huonolla paineella tuli nestettä silloin kun sitä tuli. Jospa tuolla suuttimien vaihdolla selviäisikin. Ja samalla voi tarkastaa ne jarrunesteet. Eikös siitä jonkinlainen merkkivalo pitäisi olla, jos on jarrunesteet lopussa vai muistanko väärin?
Tuota samaa jarruongelmaa on esiintynyt myös AX:ssä joka on Saxon suora edeltäjä. Ja syyllinen on jarrujen pääsylinteri. Ei auta muu kuin vaihto. Kallis se onneksi ei ole mutta vaihto vaatii samalla koko jarrujärjestelmän ilmauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354280- 1242184
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151811Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641784- 1791634
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601262
- 1191161