Pitäisikö radion antennin lähteä ihan vaan "ruuvailemalla" irti? Ei lähtenyt aukeamaan, kun kokeilin, lienee jumissa tai sit en vaan osannut.
Onko pissapojan pumppu (tuulilasin) helppo vaihtaa itse? Paineet näyttää kadonneen jonnekin, joten vaihto lienee edessä.
Jarruissa vikaa? Joskus painaessa jarrupoljinta, tuntuu, että ottaa ensin toimii normaalisti, sitten menee hieman "tyhjää" alaspäin, kunnes ottaa taas aika alhaalla jämäkämmin kiinni. Ennen en ole moista huomannut. Ovatko palat kulahtaneet tai säädöissä jotain pielessä? Myös käkkäri tuntuu löysemmältä kuin ennen.
Saxo -99, muutama kysymys
3
520
Vastaukset 3
- vaimollakin
vm-2002. Se antenni on voinnut jämähtää korroosion takia.Käytä kunnon jakoavainta ja laita öljyä sen jälkeen.En usko että pissapojanpumppu on viallinen.Ne suuttimet ovat menneet tukkoon.Eli konepellinnin päällä oleveat suuttimet. Itse joudun vuosittain ne vaihtamaan.Eivät ole kalliit ja voi vaihtaa itse.
Jarrujen suhteen niin palat voi olla lopussa mutta kun auto on aika vanha niin voi olla että jarrunestettä tarvitaan lisää.- saxofoni
Kiitokset vastauksista, pitääpä koettaa ruuvailla antenni irti. Epäilin tuota pumppua, kun aika huonolla paineella tuli nestettä silloin kun sitä tuli. Jospa tuolla suuttimien vaihdolla selviäisikin. Ja samalla voi tarkastaa ne jarrunesteet. Eikös siitä jonkinlainen merkkivalo pitäisi olla, jos on jarrunesteet lopussa vai muistanko väärin?
Tuota samaa jarruongelmaa on esiintynyt myös AX:ssä joka on Saxon suora edeltäjä. Ja syyllinen on jarrujen pääsylinteri. Ei auta muu kuin vaihto. Kallis se onneksi ei ole mutta vaihto vaatii samalla koko jarrujärjestelmän ilmauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651722- 931048
- 591000
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45834Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41800Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus284789Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,257707- 55687
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied92642Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114593