TEEN JA KAHVIN POLTTAMINEN

teepalaa

Olisiko teetä tai kahvia mahdollista käyttää savukkeena? Siis tietenkin voisi, mutta minkälaiset olisivat terveyshaitat ja hyödyt (ihan muuten, ja verrattuna tupakan polttoon) ja vaikutukset muutenkin?
Tuli mielään tällainen asia ihan äsken, ja koitin kääriä sätkän, ja kyllä se toimi!:D En tosin savuja ottanut, tutkiskelin vain.

67

22456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursuuuuuuuu

      kahvin puruista ei kannata kyl kääriä sätkää, kerran käärin ja tuli kuumetta ja kurkku kipeeksi, mutta en käyttäny siinä kyl filtteriä.. Tee saattaisi toimiakkin.

      • minuhe

        Mä kyllä uskon että ainakin päänsärky johtu ainoastaan filtterin olemattomuudesta. Koska hengitit häkää liikaa nii se tekee kyllä pään kipeeks ja kai sitten kuumettakin


      • Anonyymi
        minuhe kirjoitti:

        Mä kyllä uskon että ainakin päänsärky johtu ainoastaan filtterin olemattomuudesta. Koska hengitit häkää liikaa nii se tekee kyllä pään kipeeks ja kai sitten kuumettakin

        Ei filtteri estä hengiittämästä häkää, ei sitä kyllä taida pahemmin syntyäkään tuollaisessa kun ympärillä riittää happea.


    • Teen Kukka

      Onko se Vihreää, Oolong vai Mustaa teetä?
      Entä maustetut?
      Oreganossa on samoja huumaavia ainesosia kuin Marissa mutta niin vähän ettei kannata poltella.
      Vai pitäisikö kokeilla.

      • Sieniveikko

        No ei se oregaano kyllä toimi
        Kokemusta on


      • Nimimerkki6969

        Marissa se huumaava aine on THC ja oreganossa on kanssa pieniä määriä THC:tä. Oregaanoo kun polttasit niin paljon että olisit pilvessä ni oisit jo kuollu monestikin häkämyrkytykseen.


      • Anonyymi
        Sieniveikko kirjoitti:

        No ei se oregaano kyllä toimi
        Kokemusta on

        Kaveri ihmetteli mihin niitten oreganot on kadonnu , kunnes selvis että poika oli myynyt ne, eikä se uskaltanu näyttää naamaansa assalla.


    • paskaa:S

      tossa äsken kokeilin liptonin yellow label -teen polttamista.. hyi helkkari mikä maku ja haju :S.. ei tuntunu mitään vaikutusta olevan. tupakan nikotiinistaki menee enemmän sekasin :DDD (suosittelen vihreetä bonusta, nam :P)

      mitenhän sitten aitokissanmintun poltto, se kuulemma vaikuttaa. pitäs varmaan sitä koittaa :D

      tuolta saa >> http://www.exoticgarden.fi/

      • smoker

        Olen tehnyt kahvista sätkän ja maistu ihan samalta ku tupakka eikä siiitä kyllä kurkku kipeeks tullu kuumeesta puhumattakaa niinku joku väitti... voihan se kurkku kipeeks tulla muustakin


      • Anonyymi
        smoker kirjoitti:

        Olen tehnyt kahvista sätkän ja maistu ihan samalta ku tupakka eikä siiitä kyllä kurkku kipeeks tullu kuumeesta puhumattakaa niinku joku väitti... voihan se kurkku kipeeks tulla muustakin

        Jos ottaa tupakkaa henkeen nii sit kurkkuun voi sattuu jos tajusit mitä tarkoti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ottaa tupakkaa henkeen nii sit kurkkuun voi sattuu jos tajusit mitä tarkoti.

        Onko ketään vielä täällä 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ketään vielä täällä 2022

        On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ketään vielä täällä 2022

        Tuleeko siita sama vaikutus ku iha tupakasta ajattelin polttaa kaverin kanssa ku ei saa tupakkaa mistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ketään vielä täällä 2022

        Taidat olla saman kysymyksen äärellä. Terveisiä tulevaisuudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ketään vielä täällä 2022

        2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko siita sama vaikutus ku iha tupakasta ajattelin polttaa kaverin kanssa ku ei saa tupakkaa mistaa

        No ei ku eihä siinä oo nikotiinia


    • ...l.s.

      aiheuttaa päänsärkyä ja huimausta sekä pahoinvointia, joten kannaattaa siirtyä ihan niihin oikeisiin palaviin....

      • Minä tiedän

        Kokoeilin yhdistelmää 3 osaa kahvia 1 osa oreganoa, palaa hitaasti mutta varmasti ja on melkein oikean sätkän makuista (kahvi: Juhlamokka) Filtterinä käytin superlonia, lopetin hyvissä ajoin ennen filtteriä, ettei myrkyllistä savua pääse tulemaan... Ei oireita! Noraalia muistilappua (tarrapina pitää filtteriä) pidin kääreenä ja teipillä pysyi kasassa


      • Anonyymi
        Minä tiedän kirjoitti:

        Kokoeilin yhdistelmää 3 osaa kahvia 1 osa oreganoa, palaa hitaasti mutta varmasti ja on melkein oikean sätkän makuista (kahvi: Juhlamokka) Filtterinä käytin superlonia, lopetin hyvissä ajoin ennen filtteriä, ettei myrkyllistä savua pääse tulemaan... Ei oireita! Noraalia muistilappua (tarrapina pitää filtteriä) pidin kääreenä ja teipillä pysyi kasassa

        Teepussissa paperi valmiina, mutta helpompi poltaa purut piipussa jos välttämättä haluaa jotain kokeilla. Siinäkin voi käyttää filtteriä.


    • eazy-muthapukin-e

      Vihreää teetä olen poltellut parin viikon ajan, pari kertaa päivässä aina käärinyt spliffin siitä ja polttanut. En itse kyllä usko mutta jostain foorumilta luin että siitä voisi tulla sokeaksi. (Älkää nyt teenpolttajat pelästykö, tuo oli vain yhden tai kahden ihmisen suusta kuultu "huhu")

      • masaali

        aiheuttaahan tupakkaki sokeutumista että :D:D


    • asd

      ääki polttelen kerran viikossa normaalin teen puruja ;D on hyvää ;D !

      • pseikk

        Sinä provoilet mutta minä olen nähnyt monia kertoja kun ukot laittoivat kuivuneesta teepussista purut sätkätupakan sekaan.


    • orpo lapsi

      vittu mikä threadi. :D poltelkaa te vaan sitä kahvianne ja teetä. itellä on parempaa onneksi tarjolla niin ei tarvitse myrkyttä itseänsä niin pahasti ;) ja onhan tällä todistetusti lääketieteellisesti positiiivisia vaikutuksia.

      • Nuuskamuikkunen

        Niinpä. Miksei aleta vaikka käyttämämään teepusseja nuuskana?


      • En tiedä miksi luen
        Nuuskamuikkunen kirjoitti:

        Niinpä. Miksei aleta vaikka käyttämämään teepusseja nuuskana?

        Toi teki mun päivän :D


      • smokeyy
        Nuuskamuikkunen kirjoitti:

        Niinpä. Miksei aleta vaikka käyttämämään teepusseja nuuskana?

        kokeeltu on kerran näin jtn jonnei käyttämäs teetä nuuskan -.-


    • yo

      karkas..

    • muumipeikkkomyy

      kahvia polttelen ja maistuu samalle kuin tupakka , haittavaikutuksia ei ole tullut käytän filtteriä

      • Anonyymi

        Mä kokeilin myös kahvin polttamista piipulla ja ihan hyvän tupakan makuista oli


    • gtr3
    • es poika

      poltin halkoa kaverin kanssa ja maistu tervalta että kunnon terva keuhkoja ollaa

    • TESTAAJA5

      PISTÄKÄÄ TEEPUSI PERSEESEEN TULEE HYVÄT FIBAT

    • bongimies lol

      Tein muovipullo bongin käytän siinä teetä aika paskan makusta ja haissoo ihan hirveelle pitäa katella jotai muuta

    • karewall

      Kiraffi rooibos tee! HYVÄÄ kermainen kuin sikari ja se pussi maksaa n 5e n150g

    • Tervakeuhko

      Teininä vedeltiin poskisavuja jostain kuivuneista luonnon lehdistä. Teetäkin kokeiltiin sekaan mutta ei innostuttu siitä vaan pysyttiin alkuperäisessä valinnassamme. Luonnossa on kaikenlaista myrkyllistä ja palamistuotteet vielä erikseen mystisiä joten en nyt lähde nimeämään tai suosittelemaan mitään. En kyllä voi suositella kaupan tupakkaakaan, you know.

    • paskapää

      ite mielummin juon teeni.rauhoittaa mukavasti,eikä oo tullu haittavaikutuksia ;)

    • Wickedmind

      Olenko tosiaan kaikki nämä vuodet raadellut itseäni näinkin pahasti. Tilanne on se, että tunsin jo yläasteella erittäin suurta myötähäpeää pelkästään kahvin ja teen polttamisen puhumisesta tupakkapaikan keskustelunaiheena. Erittäin noloa. Olen nyt 19-vuotias ja mietin että vieläkö kaikkien näiden vuosien jälkeen jollekin juolahtaa häpeämättä mieleen tuollainen? Olin niin loaded kun joku porukassa kehtasi puhua siitä kuinka joku polttaisi kahvipuruja tai teepuruja, Mikä järki?

      Ihanko huviksi es wannabe jonne ottaa sätkäänsä kahvipuruja ja vääntää sen raamatusta tai neonpinkistä muistilapusta, Whatever mutta häkää sä siitä saat aika pahasti keuhkoihisi ja ihmisten myötähäpeät.

      Miksi tekisit niin jos on tupakkakin mitä voi vetää omalla idiotismilla. Ketä se palvelee? Vain yksi randomi järjetön arvonsyöjien tekemä juttu tässäkin oudossa maailman kolkassa.

      • Tupakkaapoika

        Itse laitoin rizlan väliin kahvinporoja.Poltin puoleenväliin ja maistuu mun mielestä itseasiassa tupakalle ja palaa kuin tupakka mutta vähän hitaammin.Ei mitään vaivoja ei päänsärkyä tai mitään!


    • kas näin

      Näin teet savukkeen 1.ota pannu ja laita siihen vettä 2.laita veteen yhtä paljon VIHREÄÄ TEETÄ ja muskottipähkinää(väärin tehtynä kuumetta ja nuha!)3. Keitä vedet pois. 4. Jäljelle jää ruohon näköistä sekoitusta, paista sen verran 1 teholla että tulee kuivaa.5. Valmista, OMALLA VASTUULLA, VÄÄRIN TEHTYNÄ HAITALLISTA EIKÄ TOIMI

    • ASDIiii

      kui ironista että täällä kysellään jonkun teen polttamisen TERVEYSVAIKUTUKSISTA tupakanpolttoon verrattuna :_________D voi pyhä perse oikeesti

      • Lesbo boyyy

        Vittu te ihmiset ootte tyhmiii mut jooo voisitsekki kokeilla polttaa teetä mut onneks on vaa kukkaa mitä poltella


    • oonsekasi

      Hyvin voi polttaa ite poltan joka päivä ainaki neljä. Kaverit polttaa kans eikä oo ollu mitää haittapuolii oon sit 11.v

      • Wnbpolttaja

        Testasin tota kahvii maistuu iha tupakalta ja filtterinä oli vessapaperii mut haisin iha röökilt sen jälkee. Otin vaa pari hatsii.


    • toinesekopää

      Kahvinpurit pillil nenää ja on hauskaa!

    • MageZj

      Teetä ja kahvia juodaan ei polteta ...

    • Sossuhoitaa

      Ei voi muuta sanoo kun että ihmiset on tosiaan aika helvetin tyhmiä...jos ette mitään muuta elämällenne keksi kun tupakan-, teen- tai kahvinpoltto, niin ette edes ansaitsisi olla elossa! Elämän kova koulu, joo tosiaan...

    • VuoDenOuto2015

      Joo itekkin oon poltellu teetä iha hyvän makuista ja kokeilen tän blogin takii sitä kahviakin mutta tupakkaa en rupee polttaa ja muovipullobongi sattaa jopa toimia

    • Hyvintoimii

      Leikkasin A4 palan liimasin siihe Karvian purut iha puikkoliimal ja sitte käärin rullaks liimasin niin et se pysyy rullana sitte vessapaperii filtteriks maistuu röökilt

    • Pööse

      Kokeiltu on joskus kölvinä kaverin kanssa.
      Kahvia ei kannata koittaa edes, mutta teestä tulee ihan hyvää polteltavaa.
      Koivunlehtiä myös tuli kuivatettua ja poltettiin niitä sitten piipussa.
      Se koivun polttelu oli ainakin mun suosikki, vaikka ei varmaan ole terveellistä sen enempää kuin tupakkakaan.
      Koivun savut oli aikas vahvat ja pehmeät kuitenkin, eikä siitä tullut millään tavoin huono olo.
      Ainakin muutama vuosi sitten jullkismaailmassa(kin) oli oikein muotia poltella eri yrteistä tehtyjä savukkeita. Mutta on vissiin out nykyään..?

    • Kahviteepolttelija

      Tältä legendaariselta sivulta katoin ohjeita näihin niin kyllä kahvi oli ihan ok ja tee hyvä oli. Mutta kun laitatte 2/6 osa kahvia,3/6teetä ja1/6 sokeria sekasin. Kääritte muistilappuun filtterin. Karistelette sisään purut ja nuolasette että pysyy kiinni se sätkä. Sitten vaan polttelemaan ni hyvin kytee ja sauhuja tulee. Ei käy kurkkuun tai keuhkoihin . Mansikka vanilja tee on sitten oma suosikka ja12v

      • Anonyymi

        Ai liimapinta kastella :D


    • Tunnustettakoon

      Olen polttanut kahvia sätkänä ja piipussa. Siitä on kylläkin yli 55 vuotta aikaa eikä järkeä ollut päässä sitäkään vähää mitä nykyisin.

      Yli 45 vuotta on siitäkin, kun älysin lopettaa tupakanpolton. Fiksumpaa päätöstä on vaikea keksiä.

      • Anonyymi

        En tajua miten kenestäkään voi tulla riippuvaisia alkoholista, tupakasta tai mistään. Terveys hyvä syy ja ellei siitäkään välitä niin rahalle parempaakin käyttöä. Mitään ilmaistakaan ei kannata polttaa ellei sillä ole edes päihdyttävää vaikutusta. Hasista voisi kokeilla, mtta en siihenkään tuhlaisi paljoa, saati maksaisi sakkoja tai menisi vankilaan sen takia. Surkeaa kun juopoilla menee kaikki rahat alkoholiin ja huumetyypit tuhoaa terveytensä nopeasti. Kotiviini riittää päihtymiseen, eikä sitäkään tarvitse paljoa juoda.


    • Nimimergghi

      Wanha, mutta pakko kirjottaa, siis itseäkin kiinnostaa teen ominaisuudet, kun on ihan täysin yrtti"teetä" olemassa, missä ei ole teetä ollenkaan. Yrttejähän vaporisoidaan ja käytetään ruuanlaitossa jne, kaikilla kasveilla on oma funktio, joten tavallaan ei tyhmä kysymys, eikä aihe kuitenkaan.

      Sitten jos etsii vaihtoehtoa tupakalle, esim. Oreghanon kylkeen sätkässä, yrtithän on ehkä parempi vaihtoehto.

      Siis onhan kannabiskin kasvi ja aivan taatusti vähempihaittainen, kuin tupakka, jopa poltettuna. Tietysti nautintotavaksi on järkevin käyttää muuten kuin polttamalla.

    • Anonyymi

      Onks teen/kahvin puru polttamisesta mitää haittoja?

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        On.


    • Anonyymi

      Pikkupoikanahan käärittiin useinkin sanomalehtipaperiin teenlehtiä ja röyhyteltiin. Hyvää oli eikä tullut pää eikä muut paikat kipeeksi.

    • Anonyymi

      Minä poltin yksi päivä tupakan sekaan sekoitettua sheng puerh teekakun puruja ja tein sätkän. Oli tuhtia tavaraa.
      Join samaa teekakkua samaan aikaan teenä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuleeko siita sama vaikutus ku iha normi tupakasga??

    • Anonyymi

      Teetä ku polttaa ja käärii leivinpaperiin niin tulee kyl ihan hyvä :DD. Kannattaa vaa käärii pahvista filtteri siihe..

    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää mitä idiootteja.

    • Anonyymi

      Olen nytten poltellut teetä 7 vuotta. Paras seuos on 3/6 vihreää teetä, 1/6 orgeanoa 2/6 juhlamokkaa. Poltan teetä noin 5 asvuketta päivässä. Valmistan tee röökiä kotona vaimoni kanssa päivittäin. Teen poltto on mukava ja rentoututtava harrastus. Ruuan jäljeen tee rööki on ihana jälkipala. En sanoisi, että olan addikti mutta tee on vaan niin mukava ajanviete. Aloitin teen polton 15 vuotiaana.

    • Anonyymi

      2g Musta tee joint filtterillä tosi smooth. Polttelun jälkeen vähän hassu olo, johtuu varmaankin häkästä.

      • Anonyymi

        🙄🙈😴


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe