Marko Siira hanoi rocksin riveihi!
Kenties mahdollista????
ehkä
1
465
Vastaukset
- ketjussa on mietitty aivan ...
Voisikos Marko Siira olla hanoi rocksin uusi rumpali?
Siira lähti pois Osmos cosmos yhtyeestä ja oli myös joittenkin tahojen osalta myös menossa popedaan...
Lacu vei kuitenkin sen pestin, mutta onko Siira tyrkyllä nyt hanoin riveihin. Yhteydet siihen näitten bändien osalta olisi!
Asennetta ja tyylikkyyttä tulis ainaski!
Tämmöisenä kovana Osmo's Cosmos fanina suoraan sanottuna vähän "potuttaa", kun Siira jätti bändin. Kyllä se sen verran kova Rumpali on. Mutta saas nähdä meneekö Hanoihin. Siira kun sattuu soittamaan myös Twisted Silence nimisessä bändissä ja jos mies näkee siinä bändissä tulevaisuutensa niin voi olla ettei liity Hanoi Rocksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096