Oletteko valmiita taistelemaan?

Ristiritari

Evoluutio on tuhottava. Aloitamme tuhoamalla kaikki maailman fossiilit että ne eivät enää huijaisi ihmisiä luulemaan että maailma on yli 6006 vuotta vanha. Sitten ostamme kaikki darwinistiset kirjat mitä kirjakaupat myyvät ja poltamme ne. Ilmoittautukaa tänne jos olette mukana ja tahdotte ansaita paikkanne paratiisissa.

12

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäksi vielä:

hölöhölö...

• Ristiritari

Pieni rahallinen lahjoitus auttaisi...Jumalaa antaa takaisin moninkertaisesti ;)

• lahjoitus riittää?
        Ristiritari kirjoitti:

Pieni rahallinen lahjoitus auttaisi...Jumalaa antaa takaisin moninkertaisesti ;)

Tilinumerosi ja seurakuntasi, kiitos, niin pannaan lahjoitukset harkintaan?

Viittasit varmaankin tähän:

Malakia 3.6-18:

"6. Sillä minä, Herra, en muutu, ettekä te, Jaakobin lapset, herkeä:
        7. isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
        8. Riistääkö ihminen Jumalalta? Te kuitenkin riistätte minulta. Mutta te sanotte: "Missä asiassa me sinulta riistämme?" Kymmenyksissä ja antimissa.
        9. Te olette kirouksella kirotut, kun te, koko kansa, riistätte minulta.
        10. Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
        11. Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön, sanoo Herra Sebaot.
        12. Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
        13. Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
        14. Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
        15. Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
        16. Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
        17. Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
        18. Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.".

Rutosti siunausta!
        t: veljesi Kristuksessa

• DarkNinjaHiiri
        lahjoitus riittää? kirjoitti:

Tilinumerosi ja seurakuntasi, kiitos, niin pannaan lahjoitukset harkintaan?

Viittasit varmaankin tähän:

Malakia 3.6-18:

"6. Sillä minä, Herra, en muutu, ettekä te, Jaakobin lapset, herkeä:
        7. isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
        8. Riistääkö ihminen Jumalalta? Te kuitenkin riistätte minulta. Mutta te sanotte: "Missä asiassa me sinulta riistämme?" Kymmenyksissä ja antimissa.
        9. Te olette kirouksella kirotut, kun te, koko kansa, riistätte minulta.
        10. Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
        11. Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön, sanoo Herra Sebaot.
        12. Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
        13. Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
        14. Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
        15. Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
        16. Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
        17. Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
        18. Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.".

Rutosti siunausta!
        t: veljesi Kristuksessa

Siis en minä tajua tuota copy/pastea. Onko tuo joku jumalan totuus vai heimopaimenten tarina...

Osoittaudun olemaan yhtä syntinenkin kuin sinäkin copy/pastettamalla tähän antikristillistä musiikkia. Mormonit minut pyhittäköön. Nema.

Wonder and wait as I stare at the cross,
        Thinking in ways that have Christ at a loss,
        Kick your ass out through the lord's pearly gates,
        When heaven burns and engulfed into flame.
        Blasphemes villain, the killings begin,
        Murdering Christians and torturing them,
        Conquering churches and slaughtering lambs,
        Doing it all for my love of Satan... (I love you Satan, my lord)
        Bring death to your god; tear apart his begotten son,
        Christian you are dead, fucking kill every one of them,
        Drop down in defeat, retribution of hypocrisy,
        In life is unknown, after here I will own your soul.
        Death to god banished and burned to incite the invert,
        Blasphemy.... When heavens burns we inherit the earth,
        No more lies, churches and crosses confusing the mind,

Agony watching them burn in their righteous empire,
        When heaven burns I will dance in its fire!!!!!!!
        Drop dead hyraces, paradise has begun to bleed,
        Give praise to the lord, over run in the face of war,
        Christian wait with death, heaven burns into nothingness.
        Satan on his throne rejoice in returning home.
        End of god, when heaven burns it will fall to the earth,
        Watch it burn angels on fire and screaming berserk,
        Holy ghost, lost in confusion and puking in pain,
        When it burns pissing on prophets that fall to the flame.

When heaven burns I will stomp on his face.
        Blasphemes villains, the killings begin,
        Doing it all for my love of Satan.

http://www.gauntletvideos.com/videostreams/497/6/Deicide.html

Tiedän että meitä maallikkoja tänne haluta kreationistien ajatuksia tai evolutionistien ajatuksen juoksua sotkemaan.

• copy pastata
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Siis en minä tajua tuota copy/pastea. Onko tuo joku jumalan totuus vai heimopaimenten tarina...

Osoittaudun olemaan yhtä syntinenkin kuin sinäkin copy/pastettamalla tähän antikristillistä musiikkia. Mormonit minut pyhittäköön. Nema.

Tiedän että meitä maallikkoja tänne haluta kreationistien ajatuksia tai evolutionistien ajatuksen juoksua sotkemaan.

Mutta voin kirjoittaa tähän pienen pätkän Raamatusta.
        2 KOR 12:17
        "Olenkohan minä kenenkään kautta, joita olen luoksenne lähettänyt, pyrkinyt teistä hyötymään"

• copy/paste

liittyi siihen antamiseen mistä edellinen virnuili. Rahan antaminen hyviin tarkoituksiin on kristillinen hyve johon ko. raamatunkohta liittyy.

Oliko sinun copy/paste Deicideä vai joitakin sen bändin hengenheimolaisia?

Hassua miten ahdasmieliset bläkkärit ihannoivat toisinajattelijoiden murhaamista ja kiduttamista..samanlaisia suvaitsemattomia ja kaheleita kuin vallanpitäjät aikanaan Natsi-Saksassa tai kommaridiktatuureissa. Tuon murhanhimon ja kristittyjen menneet, nykyiset ja tulevat murhat ja vainot toki Raamattu on ennustanutkin. Ko. bändit siis vain omalla tavallaan vahvistavat Raamatun ennustuksia. (Nyt ei sitten tähän kannata vetää tähän yhteyteen korruptoituneen katolisen kirkon inkvisitiota tms. pimeällä keskiajalla, jolla ei ole mitään tekoa tai yhtäläisyyttä raamatullisen kristillisyyden kanssa.)

• copy/paste kirjoitti:

liittyi siihen antamiseen mistä edellinen virnuili. Rahan antaminen hyviin tarkoituksiin on kristillinen hyve johon ko. raamatunkohta liittyy.

Hassua miten ahdasmieliset bläkkärit ihannoivat toisinajattelijoiden murhaamista ja kiduttamista..samanlaisia suvaitsemattomia ja kaheleita kuin vallanpitäjät aikanaan Natsi-Saksassa tai kommaridiktatuureissa. Tuon murhanhimon ja kristittyjen menneet, nykyiset ja tulevat murhat ja vainot toki Raamattu on ennustanutkin. Ko. bändit siis vain omalla tavallaan vahvistavat Raamatun ennustuksia. (Nyt ei sitten tähän kannata vetää tähän yhteyteen korruptoituneen katolisen kirkon inkvisitiota tms. pimeällä keskiajalla, jolla ei ole mitään tekoa tai yhtäläisyyttä raamatullisen kristillisyyden kanssa.)

inkvisiittorin sana sinun sanaasi vastaan...

• DarkNinjaHiiri
        copy/paste kirjoitti:

"Oliko sinun copy/paste Deicideä vai joitakin sen bändin hengenheimolaisia?"

Kyllä, netin mukaan tuossa on tuon linkin musiikin sanat. Ei saa kyllä selvää mitään aivan kuten ei raamatustakaan.

Tässä vähän lisää samaiselta bändiltä ja lopuksi oikea musiikkivideo.

Bound from the light to the end of eternity....
        Fighting for rights for the realm of antiquity
        All that is evil and right hand of god....
        Trinity bound and defying his cross...
        Homage for Satan,cursing dissention,forced isolation
        To the lake of fire...
        Will and free thought you have to the edge of eve,
        Nothing to stop what they thought was the truth to be...
        God without Satan no one would believe....
        Homage for satan sworn to the devil,Unholy master,
        Destroy the heavens,
        Homage for Satan,the invocation,rule the unwanted
        Armice of the dead
        Skinnig the Xhristians and the lost and not forgave ,
        Punishing priest for the live that they wouldn't save,
        Waiting rebirth of the Christ back upon the earth....
        Given temptation to wipe out the world....
        Homage for satan ,God can not find you,hell is your heaven,
        Jesus ripped apart...

http://www.youtube.com/watch?v=IJkMrl4AG8w

Lisää täältä musiikkia ja sanoituksia jos kiinnostaa raskaampi antikristillinen musiikki suomennoksineen.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000216&posting=22000000029963091

• Deicide...

"Oliko sinun copy/paste Deicideä vai joitakin sen bändin hengenheimolaisia?"

Kyllä, netin mukaan tuossa on tuon linkin musiikin sanat. Ei saa kyllä selvää mitään aivan kuten ei raamatustakaan.

Tässä vähän lisää samaiselta bändiltä ja lopuksi oikea musiikkivideo.

Bound from the light to the end of eternity....
        Fighting for rights for the realm of antiquity
        All that is evil and right hand of god....
        Trinity bound and defying his cross...
        Homage for Satan,cursing dissention,forced isolation
        To the lake of fire...
        Will and free thought you have to the edge of eve,
        Nothing to stop what they thought was the truth to be...
        God without Satan no one would believe....
        Homage for satan sworn to the devil,Unholy master,
        Destroy the heavens,
        Homage for Satan,the invocation,rule the unwanted
        Armice of the dead
        Skinnig the Xhristians and the lost and not forgave ,
        Punishing priest for the live that they wouldn't save,
        Waiting rebirth of the Christ back upon the earth....
        Given temptation to wipe out the world....
        Homage for satan ,God can not find you,hell is your heaven,
        Jesus ripped apart...

http://www.youtube.com/watch?v=IJkMrl4AG8w

Lisää täältä musiikkia ja sanoituksia jos kiinnostaa raskaampi antikristillinen musiikki suomennoksineen.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000216&posting=22000000029963091

soittaa teknistä deathia (blackia sanoituksiltaan) mutta se on loppupeleissä aika puuduttavaa kuunneltavaa, siis kaikin tavoin, ja textit ovat naurettavia ja infantiilejä.
        Kristittynä voin digata kaikesta hyvästä musasta (hyvin soitetusta) allekirjoittamatta sen ideologiaa.

• DarkNinjaHiiri
        Deicide... kirjoitti:

soittaa teknistä deathia (blackia sanoituksiltaan) mutta se on loppupeleissä aika puuduttavaa kuunneltavaa, siis kaikin tavoin, ja textit ovat naurettavia ja infantiilejä.
        Kristittynä voin digata kaikesta hyvästä musasta (hyvin soitetusta) allekirjoittamatta sen ideologiaa.

Se deicide on black metallia (puhutaan saatanasta) vaikka kuulostaa death metallilta (puhutaan tappamisesta). Eli deicide on niinq CANNIBAL CORPSE lisättynä uskonnollinen metodi.

Pohjoismaista on aito black metal perustettu ja sen pioneereja ovat MAYHEM sekä BURZUM sekä EMPEROR.

Tässä näyte norjalaiseta aidosta puukirkkopoltto black metallista joka on SATYRICON:

Mother north - how can they sleep while their beds are burning ?
        Mother north - your fields are bleeding

Memories...The Invisible Wounds
        pictures that enshrine your throne (gone?)

A Future benighted still they are blind
        Pigeonhearted beings of flesh and blood
        keeps closing their eyes for the dangers that threat...ourselves and our nature
        And that is why
        they all enrage me

Sometimes in the dead of the night I mesmerize my soul
        Sights and visions prophecies and horror
        they all come in one

Mother north - united we stand (together we walk)
        Phantom north - I'll be there when you hunt them down

http://www.youtube.com/watch?v=v5kOZphhCL0

Näin meillä pohjolassa ennen miekkälähetystä ;)

• siit palkkiost

Tuleeks neitsyitä sit kans ja kuins monta? Kyl mä lähen jos saan.

• Sori...

mut lihalliset motiivitkaan eivät pyhitä tarkoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2486
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1779
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      91
      1732
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1527
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      127
      1086
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1001
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe