Miten pitkällä tähtäimellä jousimiesnainen ja vaakamies sopivat yhteen, onko kokemuksia?
Jousimiesnainen ja vaakamies???
5
2429
Vastaukset
- jos vaaka olis ollut rehell...
...
- jousinaiNeN....
25v vuotta yhdessä. Ei todellakaan ihan helppo suhde, mutta rakkaus voittaa:)
- huldan pullat
silloin tällöin vaakamiestä, mies on söde, rauhallinen ja kiltin oloinen, mutta...patologinen valehtelija, joten en ota miestä vakavasti, kunhan nautiskelen haleista =)
- jouskariini
Itse olen jousimiesnainen ja tapaillut vaakamiestä jo onkin aikaa. Tässä suhteessa ei ole luottamuspulaa.Itselläni hermoille käy vaakamiehen päättämättömyys ja jatkuva puntarointi. Jousimiehenä olen tottunut nopeisiin käänteisiin ja päätöksiin. Mutta periksi ei anneta. Itse kunkin on hyvä oppia hieman kärsivällisyyttä.
- 21 vuotta
Suhde on toiminut erittäin hyvin, tarkkana vaaka sopii hyvin huolettomalle jousimiehelle, maksaa laskut ja pitää ajan tasalla elämän normaalista kulusta.. ;D Jousimies ei taas lakkaa koskaan kiinnostamasta vaakaa, koska jousimiesnainen on vallaton ja vetää mukaansa hullutuksiin rauhallista vaakamiestä, joka ei yltäisi moisiin suorituksiin liikaa empiessään.
Erittäin toimiva suhde kaikin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun573982KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar922351Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452012- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261551- 281516
- 151182
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791042