Mitä mieltä olette tälläisesta työpaikkailmoituksesta, joka suunnattu java-osaajille: http://www.javatyyli.fi
Aika erikoinen on ainakin, mutta uppoaako?
Java-osaajien työpaikkailmoitukset
8
865
Vastaukset
- Valitettavasti ei erikoinen
Tieto-Tapiola
Sivusto vaati Adobe Flash Player -laajennuksen.
Lataa Flash- aölsdk
joku persperiaate kenties?
- Valitettavasti ei erikoinen
aölsdk kirjoitti:
joku persperiaate kenties?
64-bittinen Linux käytössä enkä jaksa säätää nspluginwrapperilla.
- ei muuta?
Minulla ei auennut kuin valkoinen sivu, jossa ei ole mitään.
- ei-uskis
javajavajavajavajava... Eikö ne ymmärrä että toi jatkuva java-hypetys vie normaaliälyiset koodarit *pois* javasta. Java muistuttaa jo uskontoa.
- aölskd
missä oikein näet hypetystä? vai onko php sumentanut järjen?
- ei-uskis
aölskd kirjoitti:
missä oikein näet hypetystä? vai onko php sumentanut järjen?
Java lienee historian eniten markkinoitu/hypetetty ohjelmointikieli (vai pitääkö sanoa teknologia). Etkö tiennyt? Onhan tossa mainoksessakin java sitä, java tätä (esim. java-tyyli, ammatti: java) - siis täysin epäolennaista höpötystä. (Ja hyvää mainosta javalle, kun on tehty flashilla.)
Totta kai ohjelmoitikieltä ´saa´ markkinoida, mutta kun menee överiksi niin se vain ärsyttää. - akin.2
ei-uskis kirjoitti:
Java lienee historian eniten markkinoitu/hypetetty ohjelmointikieli (vai pitääkö sanoa teknologia). Etkö tiennyt? Onhan tossa mainoksessakin java sitä, java tätä (esim. java-tyyli, ammatti: java) - siis täysin epäolennaista höpötystä. (Ja hyvää mainosta javalle, kun on tehty flashilla.)
Totta kai ohjelmoitikieltä ´saa´ markkinoida, mutta kun menee överiksi niin se vain ärsyttää.kaikella paikkansa..
varmaan olis tullut paljon karumpi 'mainos' jos tollasta olis javalla yrittänyt toteuttaa (kuin myös vähemmän toimivampi..)
Itse en ymmärrä täysin miksi kaikkialla pitää yrittää javaa käyttää.. Varsinkin J2EE villitys menee yli hilseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984