Loukkaantumisesta

-->>>

Osaako vesimies antaa anteeksi, jos kokee, että häntä on loukattu??

19

4909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskariN

      Vesimies antaa anteeksi helposti, mutta jos loukkaat "verisesti", antaa anteeksi ja on edelleen kaveria, mutta mikäli ollut syvempää suhdetta, se on menetetty iäksi.

      • oli..

        miehen kohtelusta naista kohtaan ja nainen sanoi "asiat" suoraan, kuten ne tunsi. Nainen sanoi todella raskaita asioita, jotka edelleen pitää paikkaansa, mutta kokee huonoa omaatuntoa siitä, että meni mitään sanomaan. Miehestä ei sen jälkeen kuulunut.


      • veskariN
        oli.. kirjoitti:

        miehen kohtelusta naista kohtaan ja nainen sanoi "asiat" suoraan, kuten ne tunsi. Nainen sanoi todella raskaita asioita, jotka edelleen pitää paikkaansa, mutta kokee huonoa omaatuntoa siitä, että meni mitään sanomaan. Miehestä ei sen jälkeen kuulunut.

        ottaa yhteyttä tai jos kohtaatte niin kyllä juttelee niitä näitä. Vähän asia riippuu mitä on tapahtunut ja mitä sanottu.
        Jos tavatessanne vesimies vaikuttaa ystävällisestä ja rupattelee kevyesti, niin syvempään suhteeseen ei enää ole paluuta. Mutta jos vesimies näyttää hiukan "loukkaantuneelta" eikä jutustele vapautuneesti, silloin vielä sinulla on todella hyvät mahdollisuudet,mutta joudut yllä itse tekemään sen eteen jotain. Onnea.


      • sanojani
        veskariN kirjoitti:

        ottaa yhteyttä tai jos kohtaatte niin kyllä juttelee niitä näitä. Vähän asia riippuu mitä on tapahtunut ja mitä sanottu.
        Jos tavatessanne vesimies vaikuttaa ystävällisestä ja rupattelee kevyesti, niin syvempään suhteeseen ei enää ole paluuta. Mutta jos vesimies näyttää hiukan "loukkaantuneelta" eikä jutustele vapautuneesti, silloin vielä sinulla on todella hyvät mahdollisuudet,mutta joudut yllä itse tekemään sen eteen jotain. Onnea.

        anteeksi todella, sillä en halua ikävää kenellekään. Hän oli kyllä minulle tosi idioottimainen ja annoin kyllä suuttuessani palaa. Emme ole seurustelleet piiitkän välimatkan vuoksi, vaikka tunteita oli molemmilla. En usko, että ottaa yhteyttä loukkaantuneena, vaan enemmän vain frendinä sitten joskus, joka on myös tällä hetkellä epätodennäköistä.


      • Capricornio
        oli.. kirjoitti:

        miehen kohtelusta naista kohtaan ja nainen sanoi "asiat" suoraan, kuten ne tunsi. Nainen sanoi todella raskaita asioita, jotka edelleen pitää paikkaansa, mutta kokee huonoa omaatuntoa siitä, että meni mitään sanomaan. Miehestä ei sen jälkeen kuulunut.

        Itselläni aivan sama tilanne veskarimiehen kanssa. Yli vuoden seurustelun jälkeen hän tahtoi lopettaa koska loukkaantui vaikka asioista ja omista tuntemuksistani sanoin. Yhteyttä pidetty satunnaisemmin nyt, hän aloitteentekijänä. Neuvona antaisin että anna ajan mennä. Mikäli hän välittää sinusta niin hän ottaa kyllä yhteyttä kun kova ikävä tulee...


      • oikea vesimies
        Capricornio kirjoitti:

        Itselläni aivan sama tilanne veskarimiehen kanssa. Yli vuoden seurustelun jälkeen hän tahtoi lopettaa koska loukkaantui vaikka asioista ja omista tuntemuksistani sanoin. Yhteyttä pidetty satunnaisemmin nyt, hän aloitteentekijänä. Neuvona antaisin että anna ajan mennä. Mikäli hän välittää sinusta niin hän ottaa kyllä yhteyttä kun kova ikävä tulee...

        Vaikka hän välittää sinusta niin ei hän ottaa yhteyttä sinun,vaikka kuinka kova ois ikävä.


      • Nimetön
        oikea vesimies kirjoitti:

        Vaikka hän välittää sinusta niin ei hän ottaa yhteyttä sinun,vaikka kuinka kova ois ikävä.

        ota?


    • riittu67

      Kyllä hän osaa anta anteeksi.......Tiedä sen

    • Liisaliina

      Kun ihmistä loukkaa, voi suuttumus aikanaan laimeta, mutta loukkaus säilyy muistissa aina! Kaikkein huonomuistisinkin muistaa loukkaukset. Siinä ei ole horoskooppimerkillä väliä. "Anteeksi voi antaa, mutta unohtaa ei voi".

    • anteeksi muttei

      koskaan unohda.

      • Nimetön

        varmaan horoskoopista kiinni. En itsekään voi unohtaa, mutta anteeksi ajan myötä.


    • ja täytyy sanoa että tää mies,on silkkihansikkoin kohdeltava...niin erilainen veskari kuin olla voi....uskoton,omahyväinen,kiero,ei osaa pyytää anteeksi ollenkaan,ja osaako itse anteeksi antaa,kovan laskelmoiva,hellä ja tunteellinen aluksi ,mutta ruoho on vihreämpää hänelle aidan toisella puolen.Joten se siitä veskareitten yhteen sopimisesta!!!

    • helmiveskari

      Annan kyllä anteeksi, ainakin luulen niin, mutta jos loukkaantumiselle tulee uutta aihetta muistan kyllä ne vanhatkin loukkaukset ja tulen entistä loukkaantuneemmaksi. Pidän aika etäisen suhteen kaikkiin, jotka ovat joskus minua pahasti loukanneet enkä päästä heitä lähelleni. Ehkä syvällä sisällä himoitsen oikean hetken tullen kostoa, vaikken tietoisesti haluakaan kenellekään pahaa.

    • VeskarN

      loukkauksia alkaa liikaa kertymään, kaikki pannaan puntariin myös koko suhde. Voi käydä niin, että ne loukkaukset painavat liikaa ja suhde loppuu siihen.
      Liika on liikaa.

      • antanut

        vesimies anteeksi. Olen kahdesti yrittänyt anteeksi pyydellä, vaan vesimiehestä ei kuulu mitään. Hän itse loukkasi minua kauan ja sanoin muutamia "totuuksia" hänestä, mutta se oli selvästi hänelle liikaa. Ei kyennyt vastaanottamaan moitetta itsestään ja loukkaantui verisesti. Ajattelen, että hän olikin lopulta tunteeton eikä kyennyt inhimillisyyteen, käytti vain toista hyväksi kun itsellä meni huonosti. Parempi näin, itselläni on nyt hyvä olla, kun anteeksi olen sisälläni hänelle antanut.


    • éhonté

      Eräs tuntemani vesimies loukkaantui aina niin pienestä että se sai minut raivon partaalle. Mutta kyllä, hän 'antoi anteeksi' tekoja joita olin tehnyt 'väärin' = kirjoitti vihaisen tekstiviestin "jaa-a, mä en vieläkään tajuu miks sä teit sen mut voin mä ehkä antaa anteeks" kun itse naureskelin asialle ja olisin halunnut unohtaa sekä tapauksen että tuon ihmisen.

      Kyseessä oli aina jotain semmoista kuin: (vielä kouluaikoina, yläasteen loppupuolella) olin välitunnin erään toisen ystävän kanssa jonka olin tuntenut monta vuotta kauemmin kuin tämän vesimiehen, ja hän ottaa ja suuttuu siitä. Naurettavaa. Itse en ymmärtänyt mitä olin tehnyt muka väärin. Tyyppi vaan ei puhu minulle. Myöhemmin suoltaa vihaisena että 'kuinka kehtasitkin esittää viatonta!'..

      Että semmosta. Kivoja kokemuksia vesimiehistä :D Tämä tyyppi on siis vaan yksi muutamasta esimerkistä, jäi kylmät väreet. EN SIIS TUOMITSE KAIKKIA, joten siitä on turha tulla pulputtamaan. Kerroin vain kokemuksia.

      Huh..

    • annoin

      Itse olen kokenut samantyyppisen kokemuksen ja koska kyseessä ei ollut ns. oikeaa seurustelusuhdetta, annoin tämän "mokan" anteeksi. Voisin yhtyä edellisiin, etten varmasti ikinä unohda ja on todella vaikea rakentaa luottamusta uudelleen. Mutta jos toinen osoittaa välittävänsä reilusti ja on valmis korjaamaan virheensä, se on monasti riittänyt ainakin minulle. Mutta annas olla, tarvitsen vähintäänkin tuplapanostuksen virheliikkeen vuoksi, ei niin helpolla päästetä ketään veräjästä :)

    • ves.n.

      Veskareitten kanssa on kyllä niin, että jos joku rupea latelemaan totuuksia, vaikkakin suutuksissaan, pääse helposti veskarista eroon. Selitän sulle hieman asiaa. Sinä arvelet tietäväsi totuuden toisesta ihmisestä? Hänen tekemisistään, mielipiteistä, tavoista jne. Siinäpä se, että aivan varmasti kukaan ei tietä oikeata totuutta mistään, eikä kenestäkään. Jos aletaan aukoamaan päätä omatekoisilla totuuksilla, vesimies ei suutu siitä kuinka "oikein ja tarkkaan osuit", vaan ottaa sen tahallisena henk. koht loukkauksena, mitä se itseasiassa onkin.
      Siitä sitten eteenpäin voit päätellä itse. Onko järkeä rakastaa ihmistä joka loukkaa? Niin ja miksi ihmeessä itse halusit olla lähellä ihmistä joka loukkaa sinua?
      Lopuksi, kaikki mullistavat tapahtumat elämässämme ovat just niin huonot tai hyvät, miksikä me ne ajattelemme. Tapahtuma on vain tapahtuma ja jos etsimme sekä näemme tapahtuman huonoja puolia, silloin se on huona tapahtuma. Jokaisella asialla on aina kaksi puolta ja ehkä olikin hyvä asia, että teillä meni, niin kuin meni. Ehkä tiellesi osuu parempi tulevaisuus...

      • iiiiiiiiiiiiiiikk

        mieltä kanssasi noista "totuuksien latelijoista".
        Raivostuttaa todella kun jotkut kuvittelevat tuntevansa toisen,koska mitä ainakin vesimiesnaiseen tulee, niin KUKAAN ei todella tunne häntä.
        Vesimiehessä on paljon salattuja ominaisuuksia koska niitä ei voi läheskään kaikille ihmisille näyttää. Hullunhauskana pitävät, se on koettu. Vesimies on omintakeinen, mutta vain niiden harvojen edessä jotka ymmärtävät mistä on kyse.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe