Tarjouspostia

yli 70 vee

Meille tulee Ookoo fi tarjouspostia joka päivä useampaan kertaan. Olen pannut osoitteen torjuttujen viestien luetteloon, mutta ei auta, olen merkinnyt sen sinne useammalla eri tavalla, mutta aina se vain pääsee läpi. Olen kirjoittanut asiakaspalveluun viestejä ja kieltänyt lähettämisen. Ei tulosta.

Teksti vielä on jossain eri muodossa kuin koneeni, joten en pysty edes lukemaan mokomia tarjouksia. Pitäisi tehdä jokin muutosliike, ja sitten VOT ihanat tarjoukset olisivat luettavassa muodossa.
Kiitos nyt vaan.

Onko joku onnistunut pääsemään irti tästä riesasta?

5

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katic*

      Vaihdoin sähköpostiosoitteeni.

    • Oiko

      Jospa kahdeksan firmaa syytävät Sinulle mainoksensa ! Älä ihmettele lainkaan. Jätä kilpakupongit ym osoitetietosi yhä uudelleen heille.

      • kenelle sähköpostiosoitetta annan.
        En täytä osoitekohtaa, ellei se ole pakko. kuten mm.matkojen tilauksessa ja joissain virallisissa jutuissa on !

        Kaikki keltaiset sivut,huutokaupat sun muut--aivan varmaan alkaa tulla "mainos ja roskapostia"pilvin pimein, jos on osoite tiedossa.

        Kuten joku sanoi,osoitten vaihtamisella pääsee eroon turhasta postista, vähenee ainakin.
        Ellei uudelleen jaa sp.osoitetta joka suuntaan!


      • yli 70 vee

        En todellakaan ota osaa mihinkään kilpailuihin, jos niihin pitää panna sähköpostiosoite.

        Ja jos sen joskus joudun ilmoittamaan, käytän kakkososoitettani, jonne minun puolestani roskapostia voi lähettää rauhassa, koska en käy kuin aniharvoin katsomassa, onko jotain luettavaa.

        Siellä on jonkin puutarhalehden viestejä silloin tällöin, mutta hra Tarjousposti ei ole sinne hairahtunut, vaan häiritsee vakipostiani päivittäin.


      • yli 70 vee kirjoitti:

        En todellakaan ota osaa mihinkään kilpailuihin, jos niihin pitää panna sähköpostiosoite.

        Ja jos sen joskus joudun ilmoittamaan, käytän kakkososoitettani, jonne minun puolestani roskapostia voi lähettää rauhassa, koska en käy kuin aniharvoin katsomassa, onko jotain luettavaa.

        Siellä on jonkin puutarhalehden viestejä silloin tällöin, mutta hra Tarjousposti ei ole sinne hairahtunut, vaan häiritsee vakipostiani päivittäin.

        Minullakin. Tiedän joillakin olevan jopa 4 tai 5
        Toinen tuli "pakosti", tuon 24 kirjautumisen yhteydessä. Ihan toivonkin siihen yhteydenottoja, sitä vartenhan se onkin.

        Toista osoitetta harkitsen tarkoin, kuten kerroinkin, mihin sen laitan.
        Käsken mieluummin kännykän viestillä ilmoittelemaan mitä voi.
        Aina ne ensin kysyvät nettiosoitetta:messuilla, huonekalukaupoissa, muissakin ostoksissa!
        Silloinhan sitä mainosta alkaa virrata.
        Tulee nykin jonkin verran.
        Tjäreborkin laittaa vähänväliä kaikenlaista reklaamia....
        Pitää vaan heittää roskiin,sillähän siitä pääsee !Tai osoitteen muutos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe