apassionata

minnaminnaminna

hei,
ajattelin viedä kummityttöni katsomaan apassionataa, mutta jäin miettimään että onko tilaisuus todella sen arvoinen että siiä kannattaisi maksaa noin paljon. olisiko parempi viedä kummityttö katsomaan vaikka estekisoja vai voisiko 11 vuotias tuosta saada jotain irti?
onko totta että tilaisuudessa ei saa ottaa valokuvia?

15

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppaliini

      Uskoisin, että 11-vuotiaskin jo tykkää ja jaksaa katsoa apassionataa. Ja ainakin mielestäni esitys on tuon lippujen hinnan arvoinen, ainakin oli viime vuonna..

      Mutta suurin syy, miksi tähän viestiin yleensä vastasin, on tuo valokuvaus.. Valokuvia saa ottaa, mutta ILMAN SALAMAVALOA! Jos ei sitä salamaa osaa laittaa pois päältä, niin sitten se kamera jätetään kotiin. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa, kun asiasta vielä muistutetaan katsomoon tultaessa. Mutta ilman salamaa voi kuvia kyllä ottaa ihan luvallisesti.

      • eskiss

        sinulla on väärää tietoa tai olet rikkonut kuvauskieltoa?
        Kuvia saa ottaa AINOASTAAN POKKARIKAMEROILLA

        Ja kyseisillä kameroilla ei saa juuri minkään tasoisia kuvia eli täysin pyllystä


    • plaaplaaaaa

      ehdottomasti. mielestäni apassionata on sen hinnan arvoinen! kyllä siitä jo 11-vuotias saa kaikkea irti ( itse olen 14). se on milestäni aivan mahtava kokemus. olen itse käynyt viime vuonna ja olen menossa tänäkin vuonna. ja kyllä valitettavasti ei saa ottaa kuvia, siis salamalla. ei kyllä saa kovin kummoisia kuvia ilman salamaa joten aika turha yrittää. tosin vain minun mielipide asiaan.. mutta ehdottomasti kannattaa viedä!! :DD

    • dermiitti

      Kyllä se ainkain minun mielestä on senarvoinen esitys että se kannattee katsoa ja maksaa lipun hinta! En varmaankaan ole ainoa joka sitä on kehunut mutta turhaa sitä kukaan mukaan alkaisi kehumaan jos se ei olisi hyvä.

      • minnaminnaminna

        okei, taitaa olla siis hieno show!
        entä luuleteko saako siitä aikuisena itse irti ettei esitys ole mikään lasten matinea..?


      • filä
        minnaminnaminna kirjoitti:

        okei, taitaa olla siis hieno show!
        entä luuleteko saako siitä aikuisena itse irti ettei esitys ole mikään lasten matinea..?

        oli aivan mahtava! Itse en tiennyt mitä odottaa, paitsi hevosia ;), joten olin avoimin mielin matkassa...
        Itse olen 24v ja aivan rakastuin esitykseen, ne hevoset on niin fiksuja ja hyvin koulutettuja, että jää vain ihmettelee suu auki!
        Menkää ihmeessä katsomaan!(
        ( Eikä se ole mikään lapsille suunnattu show)


      • heppatyttö71

        Pohjanmaalta lähdössä katsomaan...ja tiedustelisin meneekö Seinäjoki tai Kauhajoki kuljetusta sinne, jompaan kumpaan näytökseen?


      • järkeä

        Siis kuka oikeesti maksaa tuosta järjettömyydestä noin järkytyäviä hintoja!? Aikuiset n. 70e ja lapset 40e.

        Nelihenkinen perhe 2x70 2×40 = 220e Voi jeesus!


      • Tohtorikiima
        filä kirjoitti:

        oli aivan mahtava! Itse en tiennyt mitä odottaa, paitsi hevosia ;), joten olin avoimin mielin matkassa...
        Itse olen 24v ja aivan rakastuin esitykseen, ne hevoset on niin fiksuja ja hyvin koulutettuja, että jää vain ihmettelee suu auki!
        Menkää ihmeessä katsomaan!(
        ( Eikä se ole mikään lapsille suunnattu show)

        Oon 5v.kävin kattomass hyvä show*


    • Minä vaan...

      Mietin tässä sitä paikkaa katsomossa. Mistä näkisi parhaiten? Onko se niillä kalliilla paikoilla ihan edessä vai ihan missä vaan?

    • pettynyt katsoja

      Totta se on. Toisin kuin edellisinä vuosina nyt on tullut tyhmä kuvauskielto. Järjestäjä sallii kuvaamisen ainoastaan pokkarikameroilla. Eli kännyköillä ja ihan halvoilla muutaman kympin maksavilla pokkareilla joilla ei saa kunnon kuvaa edes päivänvalossakaan. Eli kuvaaminen kyseisillä kameroilla niissä olosuhteissa on lähes mahdotonta.

      On järkyttävää, että tuollainen kuvauskielto on asetettu. Varsinkin lapset ja nuoriso haluaisi mielellään ottaa kuvia poneista ja hevosista omaan käyttöönsä. MIKSI JÄRJESTÄJÄ EI SALLI TÄTÄ ??????? Onko keneltäkään pois se että monet ihmiset tulee pitkienkin matkojen takaa ja ostavat kalliit liput. Ja haluaisivat ottaa muutaman kuvan omaksi ilokseen omaan käyttöönsä ?

      Voidaan hyvällä syyllä kysyä, onko järjestäjälle tapahtunut tuossa kuvauskielto asiassa ylilyönti ?

      Onko järjestäjä niin tyhmä ettei ymmärrä, että nuo kuvat toimisi ilmaisena mainoksena koko tapahtumalle ?

      • jaanaks

        Samaa mieltä "pettyneen katsojan" kanssa että tuo kuvausrajoitus ärsyttää ja tuntuu hyvin tyhmältä. Kuvia saa kyllä ottaa mutta vain POKKARI-kameroilla.

        Kokonaan toinen asia lienee että miten tarkasti tapahtuman järjestäjä valvoo tuota kuvauskieltoa? Se lienee jokseenkin vaikeaa ellei lähes mahdotonta koska katsomossa on niin paljon ihmisiä. Ja sitä paitsi Jos vartijat alkaisi esityksen aikana hätistellä ulos näitä "rikollisia" jotka kuvaa järjestelmäkameroilla se varmasti häiritsisi paljonkin katsojia.

        Niin tai näin, tyhmältä todellakin tuntuu tuollainen, että vain POKKARI- kameroilla saa kuvata.


    • Apassionatassa

      Kyllä on hinnan arvoinen esitys. Itse olin siellä tänään, ja saa ottaa ihan kaikkia mahdollisia kuvia kunhan ei ole salamaa ja saa laittaa videot nettiin ilman mitään erikoislupaa.

    • Netuu

      Moi! Tässä kuussa eli Tammikussa 30-31 pvä on Apassionata esityksiä. Ongelmana on, että ei ole kyytiä. Lippuja en itse osaa ostaa, tiedän mistä, mutten miten. Isäni ei vaivaudu asiaan ja liputkin on pirun kalliit XC

      Jos tilaisuutta tulee, niin mikä istumapaikka olisi hyvä? Aitiota ei isä tai äiti suostu ostamaan (ehkä). Sekin maksaa niin paljon. Äitini eikä isäni ole töissä joten eivät ne rahojansa tällaiseen viittisi käyttää. Meillä ei ole autoa. Juna on poissuljettu. Sitä ei käytetä. Ja täältä Tampereelta kestää n. 2h Helsinkiin niin millä sinne mennä. Ajattelin parasta kaveriani ja hänen äitiä, mutta eivät he ole hevos-ihmisiä. :(
      En ole kysynyt, mutta niiltä kyyti tulisi. Klo ajoista en ole varma että moneltako kannattaa mennä kun matkat n. 2h AUTOLLA. Katsoin aikoja kauanko kestää niin kävellen Tampereelta Helsinkiin 2 päivää! Juu ei tule kuuloonkaan. Mutta se istumapaikka. En tiedä mitä tehdä kun kyydit ja miten isäni ne liput ostaa? Kävin sivuilla (Lippu.fi) ja katsoin miten ostetaan niin osaan sillain mutten kokonaan. Kyllähän se isä nyt osaa kun on lätkä lippuja ostellu sieltä. Ihan sama tuosta. Ja voinko (siis isäni) ostaa liput niin että tulostan lipun tai jtn.?

    • arvostan

      On liput tuon hinnan arvoisia! Suosittelen. Tuo kuvauskielto kyllä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe