Tampereelta väliaikaisesti pois muuttaneena, haluaisin tietää mitä kuuluu Palomies Penalle? Onko näkynyt urheilutapahtumissa viime aikoina ja missä asussa? Pena on persoona ja kuuluu tamperelaisuuteen....
Palomies Pena
25
4830
Vastaukset
- karaokessa käyden
Kuuluu katukuvaan , paljon on poistunut esim.
Juna- elli, taulu-roope, lanzarella, ym.
ketä muille tulee mieleen mitä kuului ennen muinoin kuvaan...
Tuho-antti on hengissä.
Kiitos hyvästä huomiosta- Kaukajärven kyy
Vilusen unto, Epilän keisari, harjamies hallin porttikongissa, Mykkä olli, Kyöperin Topi mopoili pikataloilta...
- tai tesoman tussu
Kaukajärven kyy kirjoitti:
Vilusen unto, Epilän keisari, harjamies hallin porttikongissa, Mykkä olli, Kyöperin Topi mopoili pikataloilta...
saatikka hervannan huuliharppu-herppes? Onko jo enkelkuorossa
vanha rupujengi?
Niiisk :,( - raholan rasputin
taulu- Roope on poissa, Hänestä muisto seinälläni, Kukkakimppu kehyksissä vuodelta 1976, Oi niitä aikoja !
Ellikö kuollut ? Siellähän Elli junassa oli kun stadiin tai pohjoiseen matkustettiin, oli aina, jokapaikkaan se Elli ehtikin.
tuho-Anttia en muista.......
Penaa en oo nähnyt vuosiin.
Kyöperin Topista mulla muutama kuva, Topi ihan ikioman saunansa ovella Kalevantien pikataloilla. Topi teki eikä vaan meinannut !!! - Berkovitsh vainaa
Berkovitsh kuoli muutama vuosi sitten. Tauluja ja piirustuksia pitkin tamperetta vieläkin.
- väinämöinen,,
Berkovitsh vainaa kirjoitti:
Berkovitsh kuoli muutama vuosi sitten. Tauluja ja piirustuksia pitkin tamperetta vieläkin.
vai on berkokin kuollut ? siellä kurussa vietti kai viimeiset aikansa. On minulla berkon isohkoja piirroksia, nättiä ovat.
- 7.5.1997
väinämöinen,, kirjoitti:
vai on berkokin kuollut ? siellä kurussa vietti kai viimeiset aikansa. On minulla berkon isohkoja piirroksia, nättiä ovat.
Yhdellä seinällä Saimaa ! Lasse Bergowitch maalaa E. K:n olohuoneen seinälle sinisen Saimaan. Olisi hienoa kuulla , vieläkö maalaus siellä kangasalan seinällä on .
- Poliisi-Paavo?
Onko tämä Palomies Pena sama kuin Poliisi-Paavo? Joskus ohjaili liikennettä koikkarissa jääkiekkohanskat kädessä.
- Poliisi Penaksi
Tietääkö joku Penan tarinaa? Yhden tarinan mukaan olisi ollut joskus palomies ja telonut päänsä työtehtävissä...
- olla vaan,
Poliisi Penaksi kirjoitti:
Tietääkö joku Penan tarinaa? Yhden tarinan mukaan olisi ollut joskus palomies ja telonut päänsä työtehtävissä...
Pena on kehitysvammainen ja pienen pojan tasolla henkisesti , harmiton ja vilkas herrasmies.
Tuleeko muita mieleen näitä julkkiksia kenellekkään? - jemp
olla vaan, kirjoitti:
Pena on kehitysvammainen ja pienen pojan tasolla henkisesti , harmiton ja vilkas herrasmies.
Tuleeko muita mieleen näitä julkkiksia kenellekkään?Patu oli vielä legendaarisempi hahmo kuin Palo-Pena, hänellä oli otteluissa merkittävä tehtävä.
- P.järvenpää
jemp kirjoitti:
Patu oli vielä legendaarisempi hahmo kuin Palo-Pena, hänellä oli otteluissa merkittävä tehtävä.
Semmosta en muista..
- Anonyymi
Sama kaveri. Ohjasi liikennettä kun tuomiokirkonkadulla tulipalo sai kunniakirjan
- kovee.
entäs se paksu nainen kova kooveen kannattaja?
- P.Rantanen ässat
Telsusta tuli otteita tappara hifki pelistä, ja yhdessä kuvassa Pena levitti käsiään.
- Tappaura
Hakamettässä olen nähnyt tänä talvena. Hyvässä voinnissa tuntui olevan.
- nekalan äijä
juoppo-kati pyöri aikanaan koikkarissa. ainaki katiskassa.railossa ja mustassa pekassa. en tiedä onko enään hengissä.
- Ö Nimimerkki
Pena elää ja voi hyvin, Twitterissä jo melkein julkkis https://twitter.com/search?q=#PaloPena&src=hash
- O.Sitari
Ö Nimimerkki kirjoitti:
Pena elää ja voi hyvin, Twitterissä jo melkein julkkis https://twitter.com/search?q=#PaloPena&src=hash
Onko Pena yhä vireessä?
- Anonyymi
O.Sitari kirjoitti:
Onko Pena yhä vireessä?
Penan synttärit kohta. Mies ei kun öRantaa juoksuaan
- Peetu58
http://www.jatkoaika.com/Artikkeli/palo-penan-seikkailut-hakametsässä-palkittiin-parhaalla-tavalla/161602
Eilen 3.10 viimeks nähty Keskustorilla.😊 - Anonyymi
Vieläkö Pena kuvioissa?
- Anonyymi
On joo juuri näin sen pari päivää sitten
- Anonyymi
Onkohan penalla sisaruksia? Onko kellään tietoa
- Anonyymi
Pena käy aina Ilveksen peleissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882