Palomies Pena

Kaukajärven kyy

Tampereelta väliaikaisesti pois muuttaneena, haluaisin tietää mitä kuuluu Palomies Penalle? Onko näkynyt urheilutapahtumissa viime aikoina ja missä asussa? Pena on persoona ja kuuluu tamperelaisuuteen....

25

4830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karaokessa käyden

Kuuluu katukuvaan , paljon on poistunut esim.

Juna- elli, taulu-roope, lanzarella, ym.
      ketä muille tulee mieleen mitä kuului ennen muinoin kuvaan...

Tuho-antti on hengissä.

Kiitos hyvästä huomiosta

• Kaukajärven kyy

Vilusen unto, Epilän keisari, harjamies hallin porttikongissa, Mykkä olli, Kyöperin Topi mopoili pikataloilta...

• tai tesoman tussu
        Kaukajärven kyy kirjoitti:

Vilusen unto, Epilän keisari, harjamies hallin porttikongissa, Mykkä olli, Kyöperin Topi mopoili pikataloilta...

saatikka hervannan huuliharppu-herppes? Onko jo enkelkuorossa
        vanha rupujengi?

Niiisk :,(

• raholan rasputin

taulu- Roope on poissa, Hänestä muisto seinälläni, Kukkakimppu kehyksissä vuodelta 1976, Oi niitä aikoja !
        Ellikö kuollut ? Siellähän Elli junassa oli kun stadiin tai pohjoiseen matkustettiin, oli aina, jokapaikkaan se Elli ehtikin.
        tuho-Anttia en muista.......
        Penaa en oo nähnyt vuosiin.

Kyöperin Topista mulla muutama kuva, Topi ihan ikioman saunansa ovella Kalevantien pikataloilla. Topi teki eikä vaan meinannut !!!

• Berkovitsh vainaa

Berkovitsh kuoli muutama vuosi sitten. Tauluja ja piirustuksia pitkin tamperetta vieläkin.

• väinämöinen,,
        Berkovitsh vainaa kirjoitti:

Berkovitsh kuoli muutama vuosi sitten. Tauluja ja piirustuksia pitkin tamperetta vieläkin.

vai on berkokin kuollut ? siellä kurussa vietti kai viimeiset aikansa. On minulla berkon isohkoja piirroksia, nättiä ovat.

• 7.5.1997
        väinämöinen,, kirjoitti:

vai on berkokin kuollut ? siellä kurussa vietti kai viimeiset aikansa. On minulla berkon isohkoja piirroksia, nättiä ovat.

Yhdellä seinällä Saimaa ! Lasse Bergowitch maalaa E. K:n olohuoneen seinälle sinisen Saimaan. Olisi hienoa kuulla , vieläkö maalaus siellä kangasalan seinällä on .

• Poliisi-Paavo?

Onko tämä Palomies Pena sama kuin Poliisi-Paavo? Joskus ohjaili liikennettä koikkarissa jääkiekkohanskat kädessä.

• Poliisi Penaksi

Tietääkö joku Penan tarinaa? Yhden tarinan mukaan olisi ollut joskus palomies ja telonut päänsä työtehtävissä...

• olla vaan,
        Poliisi Penaksi kirjoitti:

Tietääkö joku Penan tarinaa? Yhden tarinan mukaan olisi ollut joskus palomies ja telonut päänsä työtehtävissä...

Pena on kehitysvammainen ja pienen pojan tasolla henkisesti , harmiton ja vilkas herrasmies.

Tuleeko muita mieleen näitä julkkiksia kenellekkään?

• jemp
        olla vaan, kirjoitti:

Pena on kehitysvammainen ja pienen pojan tasolla henkisesti , harmiton ja vilkas herrasmies.

Tuleeko muita mieleen näitä julkkiksia kenellekkään?

Patu oli vielä legendaarisempi hahmo kuin Palo-Pena, hänellä oli otteluissa merkittävä tehtävä.

• P.järvenpää
        jemp kirjoitti:

Patu oli vielä legendaarisempi hahmo kuin Palo-Pena, hänellä oli otteluissa merkittävä tehtävä.

Semmosta en muista..

• Anonyymi

Sama kaveri. Ohjasi liikennettä kun tuomiokirkonkadulla tulipalo sai kunniakirjan

• kovee.

entäs se paksu nainen kova kooveen kannattaja?

• P.Rantanen ässat

Telsusta tuli otteita tappara hifki pelistä, ja yhdessä kuvassa Pena levitti käsiään.

• Tappaura

Hakamettässä olen nähnyt tänä talvena. Hyvässä voinnissa tuntui olevan.

• nekalan äijä

juoppo-kati pyöri aikanaan koikkarissa. ainaki katiskassa.railossa ja mustassa pekassa. en tiedä onko enään hengissä.

• Ö Nimimerkki

• O.Sitari

• Anonyymi
        O.Sitari kirjoitti:

Onko Pena yhä vireessä?

Penan synttärit kohta. Mies ei kun öRantaa juoksuaan

• Peetu58
    • Anonyymi

Vieläkö Pena kuvioissa?

• Anonyymi

On joo juuri näin sen pari päivää sitten

• Anonyymi

Onkohan penalla sisaruksia? Onko kellään tietoa

• Anonyymi

Pena käy aina Ilveksen peleissä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe