Remulta levy?

shorai shorai

Kuulin jostain, että Remulta on tulossa keväällä levy. Onko jollain lisätietoa mahdollisesta tyylilajista? Sen verran kuulin sivukorvalla, että mukana olis "Tamperelaisia sällejä" - keitähän lienee?

4

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öä'på',.

varmaan JOLLAIN on tietoa. Ainakin toivottavasti edes soittajilla

• shorai shorai

Anteeksi typerä kysymykseni, noinhan asia tietysti on. Peruutan sen näin ollen. Kun en näitä palstoja paljon ole harrastanut, niin kaverit ovatkin informoineet, että asiallisuuksia näiltä on turha odottaakaan. Suomalainen ei usko ennen kuin itse toteaa. Siis kiitos ja anteeksi ja hyvästi.

• holo holo
        shorai shorai kirjoitti:

Anteeksi typerä kysymykseni, noinhan asia tietysti on. Peruutan sen näin ollen. Kun en näitä palstoja paljon ole harrastanut, niin kaverit ovatkin informoineet, että asiallisuuksia näiltä on turha odottaakaan. Suomalainen ei usko ennen kuin itse toteaa. Siis kiitos ja anteeksi ja hyvästi.

Kylhän se levy on tekeillä. Rokkia pitäs olla luvassa. Eiköhän levyllä soita samat sällit kun keikoilla eli Löytty ja Niilola.

• levystä

Mielestäni 60-vuotisjuhlien aikoihin Remu mainitsi tulevasta levystä. Innolla ja mielenkiinnolla sitä odotan!!

Täällä käy joku pönttö purkamassa pahaa oloaan, älä välitä siitä. Meitä oikeita Hurriganes-fanejakin täällä sentään välillä käy :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38