Suuteluohjeet

vzxcvcx

Varmaan täällä jossakin jo aiemmin on mutta empä jaksanut katsoa. Kertokaa selkeästi, mitä kielellä pitäisi tehdä. Siis minne se kuuluu laittaa ja no ööh... niin.

7

9322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeps.

Jeps elikkä ei siihen oikeasti tarvitse mitään ohjeita, kyllä sen osaa kun antaa vaan tunteiden viedä. :) Samalla tavalla kun osaat paskaakin pidätellä siihen mitään ohjeitä lukemattakin niin kyllä se suutelukin luonnistuu xD

• ................

Jos et käännä päätä kallelle, niin nenät voivat törmätä yhteen. Miesten huulet ovat yleensä isommat kuin naisilla, joten älä liikuta paljon huuliasi tai naisen leuka ja nenä kastuu, mikä ei ole kivaa. Kuolata ei myöskään saa. Kosketat vain huulilla söpösti naisen huulia. Huulten ei tarvitse edes ollenkaan liikkua eroon naisen huulista, vaan liikutat vaan leukaa tai liikutat vain ylähuulta alahuulen pysyessä samassa paikassa. Näet naisesta haluaako hän lisää. Jos nainen perääntyy, hän ei halua. Kokeile vaikka omaan käteesi, mikä tuntuu hyvälle.

• kieltä ??

..tarkoitat....suussa olevaa, vai siellä pillun huulien välissä olevaa häpykieltä ??

• Raparperitaivas

Hei! Nyt antakaa kunnon ohjeita peliin, että me suutelemisessa kokemattomatkin voimme kirjekurssityyliin oppia suutelun salat!

Asialliset viestit olis bonusta!

• söötti video!

• sen olla pitää

Eli siis... Itseni mielestä suutelun pitää olla herkkää. Nautin kun suudellaan vaan huulilla ja sitten jos haluaa kieltä niin vähän vain, että koskee aistikkaasti toisen kieltä. Se että joku tunkee kielen kurkkuun niin ei oikein nappaa. Itse olen siis nainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe