Millainen on nouseva leijona? onko niin, että kuumerkki on sitä mitä nuorempana ollaan, ja nouseva on se miksi tulee?
Nouseva leijona
5
9640
Vastaukset
- golden gemini
Magneettinen, puoleensavetävä, optimistinen, tulee aina huomatuksi vaikkei sitä tietoisesti hakisikaan. Liioitteleva. Huomionhakuinen, tai ainakin huomiosta nauttiva. Ulospäin sosiaalinen, dramaattinen, ylväs. Itsetietoinen. Statuksella on paljon merkitystä; nauttii korkeasta asemasta töissä, kotona, kunhan kokee olevansa tärkeä. Leijona vaikutteiset henkilöt ovat sydämeltään aina lapsia, ja vanhanakin nuorekkaita.
Nouseva merkki vaikuttaa eniten ulkoiseen habitukseen ja muiden sinusta saamaan ensivaikutelmaan -> tulen merkki lisää pituutta, hiukset usein vaaleat ja leijonamaisesti kammattu taakse. Tummat silmät, hyvä ryhti, luonnostaan atleettinen ja vahva vartalo. Koska leijonan merkki hallitsee sydäntä, siihen liittyvät sairaudet yleisiä. Johtuen siitä että on energinen elää täysillä, on kaikessa mukana totaalisesti, sairauden lannistaessa ei malta pysyä kauaa sängyn pohjalla vaan lähtee usein liian aikaisin takaisin "radalle".
Hiukset, vaatteet ja ulkonäkö ovat myös tärkeitä hänelle. Kuten leijona -teemaan kuuluu, eräs tuntemani mies(!) käyttää suht paljon rahaa omiin vaatteisiin, hajusteisiin ja koruihin (sormukset, kultaiset korut, ym.) ja on kaikesta tästä huolimatta miehekäs, ja sen voi sanoa jopa korostavan hänen miehisyyttään. Hyvin leijonamaista. Ko. henkilöllä aurinko vaa'assa, mars&venus tosin myös leijonassa.)
Sanotaan, että kuumerkki vaikuttaa lapsuudessa ja nousevan merkin kaltaiseksi aletaan muuttua pari-kolmekymppisinä. Tai että se alkaa ottamaan valtaa ihmisessä. Nousevan merkin teemat ovat aina läsnä elämässä, leijonalla se voi olla ura, status, harrastukset, jonkinlainen esilläolo.
Kuu- ja aurinkomerkki, jos ovat hyvin eri maata kuin nouseva (esim. nouseva leijona, kuu&aurinko maamerkissä) voivat "laimentaa" nousevan vaikutusta, jos siis kartalla on paljon maata ja vain nouseva tulimerkki. Tai toisinpäin. Jos taas henkilöllä on esim. aurinko oinas ja nouseva leijona, hän voi olla hyvin räiskyvä ja eloisa persoona. Mitä haen tällä on että kaikki kartalla vaikuttaa, jotkut nousuleijonat eivät välttämättä allekirjoita kaikkea ed. tekstiä, toisiin se sopii erittäinkin hyvin =)- tuuliliina4.8
.. olen aurinkomerkiltäni leijona samoin kuin kuun merkiltä leijona, mutta nousevana minulla on rapu? miesystäväni on taas nouseva leijona, aurinkomerkiltä skorppioni ja kuu neitsyessä.
- härkä lady
tuo leijonan vaikutus on todella iso mun elämässä..
eli miellumin sanoisin että olen leijona ja mulla on sarvet ;)
ja nämät "Magneettinen, puoleensavetävä, optimistinen, tulee aina huomatuksi vaikkei sitä tietoisesti hakisikaan. Liioitteleva. Huomionhakuinen, tai ainakin huomiosta nauttiva. Ulospäin sosiaalinen, dramaattinen, ylväs. Itsetietoinen. Statuksella on paljon merkitystä; nauttii korkeasta asemasta töissä, kotona, kunhan kokee olevansa tärkeä" on just mun kohdassa oikein ;) - golden gemini
tuuliliina4.8 kirjoitti:
.. olen aurinkomerkiltäni leijona samoin kuin kuun merkiltä leijona, mutta nousevana minulla on rapu? miesystäväni on taas nouseva leijona, aurinkomerkiltä skorppioni ja kuu neitsyessä.
Aurinkomerkki on olemuksesi, se mitä olet n 80%
Kuumerkki kertoo tunteista, kodista, lapsuuden ympäristöstä ja turvallisuuden tarpeesta, läheisesi tuntevat sinut kuumerkkisi mukaan
Nouseva merkki kertoo, miten ihmiset kokevat sinut ulkoisesti, minkä vaikutelman he saavat sinusta ensitapaamisella, ja henkilökohtaisista intresseistäsi. Vaikuttaa
aurinkomerkin ohella ulkonäköön.
Kun otat selvää itsestäsi tai muista, lue tulkintoja näiden valossa.
- nousuleo myös
hei!
nousevia leijonia lankeaa paljon näille leveys- ja pituuspiireille, että suomalaisissa tämä on yksi yleisimpiä nousumerkkejä. toki nousuleijona voi olla juuri kaikkea tuota mitä vaakatar kirjoittaa, mutta mielestäni myös astrologian kirjat ottavat joskus liikaa aurinkomerkeistä suoraan ominaisuuksia nousumerkkeihin....ehkä nousumerkkejä ei kuitenkaan ole niin tutkittu tai oivallettu kuin pitäisi. mutta tosiaan auringon asema kartalla on hyvä tarkastaa, eritoten auringon huonesijainti on tärkeä nousuleijonalle.
minulla se on nelos huoneessa, eli ravun (kodin) huoneessa ja kyllä tuo nousuleijonaani rapumaisia piirteitä tuo.
ajatelkaas vaikka tarja halosta nousuleijonan edustajana , ei sovi mielestäni vaakattaren teksti ihan suoranaisesti häneen noin ulkoisesti ainakaan, toki onhan hän valtakunnan ykköspaikalla, tuliseksikin on tempperamenttia joskus sanottu, tukka on punainen, olisiko siinä jotain..? ja täytyy olla melko rohkea tai leijonamaisen leikkisä jos kohentelee bushin solmiota tapaamisella ;)) bush on nousuleijona myös :))
...ei kun ehdolle vaan seuraaviin presidentin vaaleihin, vai mitä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218