Sisään hei! Oletkos menossa punaisen puolelle kertomaan kuinka suuri kulli sulla on?
Teppokin kirjautui
7
421
Vastaukset
Teppo lätkii I. Pikkaraista päihin et sillei hei! Ilkka Pikkarainen teki virheen, josta Teppo rankaisee! Teppo ei suvaitse tuollaisia otteita! Sonkajärjen jannu saa melko päihin tavatesaan Tepon et sillei hei!
- I.Pikkarainen
?????????????????????????
I.Pikkarainen kirjoitti:
Sama jannu, jota Stadin kundi pätkii päihin et sillei hei!
- gfgfkgf
I.Pikkarainen kirjoitti:
Tepon sukulainen, Tepi vippaa hynää Pikkaraiselta ja nyt se on kyrpiintyny siihen ku Pikkis ei enää anna!
- Pikkiksen frendi
teppo.moi kirjoitti:
Sama jannu, jota Stadin kundi pätkii päihin et sillei hei!
Pikkis pistää sut tonttiin hetkessä hei. Ei pidä aliarvioida Pikkistä kuule.
- Pikkarainen.I
Sain sen selville mitä halusinkin, yes!
Pikkiksen frendi kirjoitti:
Pikkis pistää sut tonttiin hetkessä hei. Ei pidä aliarvioida Pikkistä kuule.
Teppo on melko vahva jannu et sillei hei! Teppo ei ole aggressiivinen, mutta Teppo on vahva. Teppo dusaa, mitä Teppo haluu hei! Tepolla on musta vyö karatessa ja Teppo on erinomainen thaiboxaaja et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100