Kampaamo Arte - kokemuksia?

tukkansa leikkauttava

http://www.artefashion.fi/

Kampaamo Arte, Aurakatu 1

En ole vielä onnistunut sitä täydellistä omaa kampaajaani löytymään, nyt ajattelin vaihteeks kokeilla tuota Artea, löytyykös muilta kokemuksia ko. paikasta?

15

7540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile tätä

Eerikinkadulla on viime keväänä paikan avannut Care of Turku, Brahenkadun ja kauppiaskadun välillä, Husson vieressä. Sitä pitävä nainen on kova höpöttämään mutta leikkaa hiukset pirun hyvin.

• HjaMV

Käyn itse Artessa ja mielestäni kampaajat siellä tosi hyviä. Toki Arte on trendikampaamo, että jos haluat pelkästään tasoittaa, niin siihen käy mikä kampaamo vain. Osataan Artessa tosin tasoittaakin, mutta olen aina antanut vapaat kädet ja koskaan en ole katunut. Rohkeutta vaan.

• Artessa käynyt

Kannattaa kokeilla Artea... Siellä tosiaan huolehditaan asiakkaista... Uskon että löydät sieltä oman suosikki kampaajasi..

• itse käynyt pari kertaa Artessa ja aina olen saanut lähteä tyytyväisenä uuden hius-lookin kanssa kotiin.
      Tuskin tuottaa pettymystä. :)
      Kampaaja hommansa osaavaa, itsekkin olen yleensä antanut vapaat kädet ja hieno jälkeä on tullut.

• Mainostus ilmaiseksi

Ihan vaan tiedoksi, että Humalistonkadulta löytyy osaava ja taitava kampaamo, ihan normaali hinnasto.
        Tämäkö ilmainen mainos, ei toimi - sorry.

• Ei toista kertaa

Kävin Artessa kampauksessa, mikä ei mielestäni pitänyt olla erityisen ihmeellinen. Maksoi 40 e ja tuohon hintaan hiukset repsottivat jo parin tunnin päästä, ennen kuin juhlani oli edes alkanut. Onneksi oli itsellä lakkaa mukana, niin sain paikattua. Myös ystävälle tehty meikki oli aivan onneton ja sitäkin paikkailtiin jo ennen kuin juhla oli alkanut. Irtoripset kiinnitettiin sojottamaan hullusti alaspäin. Ne piti repiä kotona irti ja laittaa itse uudelleen paikalleen. Eipä tarvitse mennä toista kertaa kampaajalle tai meikkiin tuonne.

• einiinryyryväinen

En ollut täysin tyytyväinen. Arten nettisivuilla on yhteystietojen mukana email-osoite johon lähetin viestin varaamaani aikaan liittyen, mutta viestiin ei ikinä vastattu ja perään soittaessani minulle kerrottiin ettei tuota emailia heillä niin usein lueta. Lisäksi kampaukseen mennessäni kampaaja ei itse ollut sovittuna aikana paikalla vaan tuli n. 10 min myöhässä. Minua häiritsi myös se, että kampaaja oli hiuksiani laittaessaan kiinnostuneempi viereisen kampaajan viikonloppureissusta kuin siitä miten halusin hiukseni laitettavan. Itse kampaus oli lopulta ihan onnistunut mutta palvelukulttuurissa olisi tosiaan toivomisen varaa.

• Marjo R

Tuo tekstisi on kyllä täysin totta. Kampaajat keskustelevat keskenään juhlista, joissa ovat olleet, muista asiakkaista jne. Tuntuu, että itse kampaajan tuolissa istuessani, olin vain joku paha haitta heille, ja kampaus tehtiin ns. vasemmalla kädellä.

• Nips-Naps
        Marjo R kirjoitti:

Tuo tekstisi on kyllä täysin totta. Kampaajat keskustelevat keskenään juhlista, joissa ovat olleet, muista asiakkaista jne. Tuntuu, että itse kampaajan tuolissa istuessani, olin vain joku paha haitta heille, ja kampaus tehtiin ns. vasemmalla kädellä.

Leikatkaa hiukset pois siellä päässä, tai tulkaa etelään käymään parturissa

• Asiatonta käytöstä

Itse kävin kampaamo artessa värjäämässä hiuksia. Väriä jouduttiin korjaamaan ja tulihan siitä sitten kelvollinen. Sanoivat että no ens kerralla tiedetään mitä laitetaan.Korjailuun lähti vastentahtoisesti tyyliin, jaa mitähän sinä nyt oikein haluat..? Olisin muuten mennyt uudestaan, mutta tuolissa istuessani sain kuulla kaikkea arvostelua muista asiakkaista, ja kun en itsekään tainnut olla tarpeeksi helppo korjailun takia, en uskalla enää mennä uudestaan kun puhuvat kai pahaa minustakin.. Sanoin kyllä tyypilliseen tapaan, että kiitos paljon ja anteeksi että jouduitte tekemään ylimääräistä työtä.. Ja vielä tämän: tulen kyllä uudestaan..Harmillista, mutta kotona tuli sellainen olo että enpäs uskallakaan mennä!

• KampaamoArte

Mulla myös ikäviä kokemuksia kampaamo Artesta Turun Aurakadulla. Omistaja oli luvannut tuoda juhlameiķkiä ja -kampaustani varten glitteriluomivärin ja hiustenpidennykset, mutta kun menin paikalle juhlapäivän aamuna, oli molemmat unohtuneet. Hän vain sanoi, että "kyllä sulla on itsellä hiuksia ihan tarpeeksi". Eikä siinä vielä kaikki, asiakasta ei kyllä juuri kuunneltu meikkauksen aikana ja jälki oli huolimatonta, jouduin samantien korjaamaan meikkiä. Myös hiuskiinnettä piti itse lisätä, jotta kampaus pysyisi edes jotenkin. Hunnun kiinnitykseen hän ei käyttänyt ollenkaan pinnejä, ennen kuin vasta pyynnöstä. Mukana ollut kaverini suostui ystävällisesti lainaamaan glitteriluomiväriä, mutta meikkaaja laittoi sen niin, että suurin osa meni poskille ja ympäri kasvoja, niin että sitä piti itse puhdistaa pois myöhemmin. Myöskään päälläni ollutta paitaa ei ennen meikkausta saanut ottaa pois päältä ajanpuutteen vuoksi, vaan se piti leikata pois. :(

• Gliguo

Ala-arvoista palvelua ja yksi ylimielinen pikkulikka tekee huonoa jälkeä...

• Anonyymi

Olin Artessa hiusten leikkauksessa, ja värjäyksessä! Otin oppilastyönä . Kampaajat värjäsivät ja kuivasivat omia hiuksiaan, meteli oli melkoinen. Omistaja ei ollut paikalla. Poikaystäväviä ramppasi ulos ja sisään! Ei maskeja, omistaja teki minulle oman kynnen geelauksen, ala-arvoista työtä, ei ollut kunnon välineitä, aineita vain vähän, kynsinauhani viilattiin kipeää tekevästi. Hommatkaa oikea kynsientekijä tai poistakaa listoilta. En tule toiste, Sääli kun ennen joskus sai laatukynnet!

• Anonyymi

Tuttavani on käynyt useita kertoja Artessa, ja olen ihaillut lopputulosta monesti. Kampaamon omistaja on laittanut hänelle monena kesänä pehmennyksen, ja hiukset ovat olleet ihanat, tuuheat ja upeasti kerroksittain leikatut. Sama tuttava kävi aivan hiljattain tapansa mukaan Artessa, mutta kampaaja oli eri kuin aiemmilla kerroilla. Noh.. Hän tuli takaisin lyhyellä "ysäri-polkkatukalla" joka oli sävytetty neonpunaiseen vivahtavalla sävytteellä, ja lisäksi kampaus oli pesun jälkeen täysin littana ja tasapaksu. Kampaaja oli sanonut, että littanuuteen ei voi muka vaikuttaa leikkauksella, vaan kuulemma pitää föönata ja käyttää hiustuotteita, jos haluaa tuuheutta. Viileät sävyt eivät kuulemma sopisi ystävälleni, koska hän on blondi. Kampaaja oli kuulemma vaikuttanut siltä kuin ei olisi koskaan kuullutkaan kerroksittain leikkaamisesta. Kampaaja oli väittänyt, että hiukset ovat kuivat ja ehdottanut "jotain muuta permanentin sijasta", ja että "tehdään sulle joku kiva malli siihen" mutta pian selvisi, että kampaajalla ei ollut mitään näkemystä vaihtoehtoisesta mallista, vaan pyysi asiakasta "googlettamaan jotain". Tuttavani kertoi, ettei ollut käsitellyt hiuksiaan juuri lainkaan vuoteen, yksi hyvin kevyt bayalage käsittely oli kuukausia aiemmin tehty, ja oli kyllä valmistautunut siihen, että hiuksia pitää hiukan leikata. Mutta hän oli tilanteesta hyvin hämmentynyt.
      Hän vaikutti pettyneeltä lopputuloksesta, vaikka myös nauroi asialle ja sanoi, että "ei itsekään ihan ymmärrä mitä siinä tapahtui", ja että " halusi luottaa ammattilaiseen". . Vuorovaikutus ei selvästikään toiminut!
      Annoin itse neuvon, että kannattaa vaihtaa kampaajaa, ja hän sanoi, että on aikeissa varata ajan toiseen kampaamoon, jos joku osaisi vaikka hieman korjata tuota kamalaa lopputulosta.
      Hänellä oli ennen kampaajakäyntiä kainaloon asti ulottuvat tuuheat hiukset, jotka olisivat varmasti näyttäneet kerroksittaisen leikkauksen ja kevyen pehmennyksen jälkeen upeilta, kuten aiemminkin, kun olen niitä usein ihaillut, joten harmitus on totisesti ymmärrettävää.
      Jos siis joku Arten kampaajista ehdottaa sinulle "jotain muuta permanentin sijaan" ja tiedät, että hiuksiasi ei ole käsitelty kuukausiin ja ne ovat oikeasti ihan OK kunnossa, annan yhden neuvon: JUOKSE.

• Anonyymi

En voi suositella. Kampaaja ei kuunnellut yhtään mitä toivoin, näytin myös kuvan minkälaisen leikkauksen haluan. Sanoin että korvat pitää olla peitossa, eli lyhyt polkkatukka mallina. Nyt sitten kasvattelen ainakin kolme kuukautta korviani peittoon, leikkasi siis aivan lyhyeksi vain takaraivolla pidempiä hiuksia. Kysyin kesken leikkausta olikohan ymmärtänyt oikein mitä toivoin. Myönsi että ei ollut ymmärtänyt ja kysyin oliko katsonut kuvaa jobka näytin. Näin pettynyt en ole koskaan ollut kampaajalta tultuani. En voi suositella Artea kenellekään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4849
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3185
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      208
      2662
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1575
    Aihe