Ollaan lähdossä toukokuun lopussa kroatiaan poreciin. Majoitutaan hotelli laguna albatrossiin joka on ilmeisesti noin 5 kilometrin päässä keskustasta. Tietääkö kukaan miten kyseisestä hotellista olisi helpoin matkustaa keskustaan?? (kävellen tietty, mutta laiskoja ollaan...ja lomalla:) Onko taksi ainoa vaihtoehto? Olen kuullut että porecissa kulkisi minijunia, mutta meneekö ne lähellekkään tätä laguna albatros hotellia. Olisiko tietoa löytyisikö netistä laajempaa porecin karttaa josta löytyisi myös meidän hotelli?? Oltaisiin onnellisia kaikesta tiedosta mikä irtoaa...
porec
3
1197
Vastaukset
- kroatia fani
Kyselit miten pääsee Laguna Albatrossista keskustaan. Me olimme syksyllä Porecissa ja hotellimme parvekkeelta katselimme Laguna Albatrossia.....elikkä bussi keskustaan menee aivan Albatrossin edestä, vene kivenheiton päästä ja minijunan pysäkille matkaa ehkä 500m, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse emme kävelleet kertaakaan keskustaan,vaan käytimme vaihtelevasti jotain em. kulkuneuvoa.Hotelli on todella rauhallisella alueella lähellä meren rantaa.
Nauttikaahan lomasta:)- joantti
Kiitos tosi paljon vastauksestasi. Hyvä kuulla, että on paljon vaihtoehtoja eikä tarvi koko lomaa huhkia helteessä :) Nautimme varmastikkin lomastamme!!
- jone
joantti kirjoitti:
Kiitos tosi paljon vastauksestasi. Hyvä kuulla, että on paljon vaihtoehtoja eikä tarvi koko lomaa huhkia helteessä :) Nautimme varmastikkin lomastamme!!
Oltiin viime toukokuussa,minijuna minusta aika kallis. 4 aikuista ajoi taxilla jo paljon halvemmalla ja pääsi sinne minne halusi.(minijunalla tietty reitti ja aikataulut, ei muistaakseni kulkenut kovin myöhään. Mutta tieten kannattaa ainakin kerran mennä sillä junalla, näkee maisemia...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882