RapuN+RapuM-Sopivuus?

RapuN82

Sanotaan että kaksi rapua sopisivat toisilleen, mutta eikö ole ristiriitaista, kun molemmat ovat "varovaisia" ja perääntyvät herkästi. Itse olen tapaillut rapumiestä, ja ymmärämme toisiamme, mutta jompi kumpi on kokoajan ottamassa takapakkia. En ole tästä sanonut, sillä teen itse samaa vain siksi kun en ole toisesta varma. Meillä on lisäksi erilaiset elämät kun minulla on lapsi ja hänellä ei, hänellä paljon ystäviä minulla ei.
Tunnen että meillä on niin paljon yhteistä etten halua menettää sitä, mutta välillä on tunne että olemme enemmän kavereita. Puhumme seksistäkin paljon mutta en kyllä mahdottoman intohimoinen ole häntä kohtaan, tosin en ole ollutkaan kuin yhdelle elämäni aikana. Itse olenkin sellainen että minut täytyy "sytyttää" :) Ja koska "mieheni" on yhtä varovainen kuin minä, tuntuu ettei kumpikaan tee aloitetta.
Hän puhuu tunteistaan kyllä enemmän kuin minä, mutta välillä tuntuu että osa on vain puhetta, mutta, koska olen rapu, minusta "tuntuu" aika useakin asia joltain..ongelmallista.
Joten perustelkaa te jotka sanotte että 2 rapua sopii yhteen..

6

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa tilanteessa

      sinulle rapun82 sanoisin et avautukaa toisillenne,olen itse ollu samassa tilanteessa ja huomasin et kun kissa nostettiin pöydälle ja puhuttiin asia selväksi,lähenimme toisiamme ja yhteenkuuluvuuden tunne vain kasvoi...anna ajan kulua ja tutustukaa toisiinne kunnolla,kyllä se intohimokin sieltä löytyy,rapuhan on hirveän varovainen mut älä anna hyvän ihmissuhteen kaatua siihen...onnea teille molemmille..

      • ongelmia tiedossa..

        Olen nouseva rapu ja ihastukseni kohde rapumies.
        Huomannut olen, että meissä on paljon samaa, peruuttelemme vuoron perään ja välillä tunteet roihuaa palavasti. Tuntuu kyllä, että rapumies saa ongelman aikaiseksi melkein mistä tahansa, hänellä on usein vaikeaa tms. Se väsyttää mua, joka olen välillä pessimistisyyteen helposti taipuvainen vaaka.


      • hups_RM
        ongelmia tiedossa.. kirjoitti:

        Olen nouseva rapu ja ihastukseni kohde rapumies.
        Huomannut olen, että meissä on paljon samaa, peruuttelemme vuoron perään ja välillä tunteet roihuaa palavasti. Tuntuu kyllä, että rapumies saa ongelman aikaiseksi melkein mistä tahansa, hänellä on usein vaikeaa tms. Se väsyttää mua, joka olen välillä pessimistisyyteen helposti taipuvainen vaaka.

        En usko, että Vaakanainen ja Rapumies voivat olla yhdessä.


    • rappuraijajaa

      eipä toiminut meillä rapu ja rapu.
      21 vuotta yhdessä josta 11v naimisissa ja nyt tyssäs ihan rapuisista syistä.

    • himppu30

      Kaksi rapua sopivat yhteen=)Kokemusta on..Hiljaa hyvä tulee=)Minä ja mieheni edettiin hitaasti mutta varmasti..Lopputulos on kaksi ihanaa lasta ja rakkausliitto.Ongelmiakin tietysti on ollut ja varmasti tuleekin vielä, mutta kun luottamus syntyy niin intohimon kipinäkin syttyy=)Usko pois..Rapumies on sinun kun annat asioiden edetä rauhassa..

      • [[Bella]]

        Olen tuntenu aika kauan yhen rapu pojan en kä ole saannut siihen minkään laista yhteyttä moneen vuoteen vaikak olemme samalla luokalla ja kaikkea.. hän on välillä nninkuin häntä kiinnosta si mutta välillä ei... mutta kuoitenki olen 1 rapu pojan kanssa seurustellut eikä siittä oikein mitään tullullut kun olimme kuitenkin niin erinlaisia mutta toivottavasti se vielä joskus toteutuisi myös minun kohdallani että rapu rapu....... :) uskon kuitenkin että jos on tarkoitettu jotkut ihmiset yhteen niin ei siinä paljoo horoskoopista ole kyse vaan että rakastaako ja luotta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe