Veikkauksia, kuinka Lukko menestyy Oulusa huomenna!
4.2. Kärpät-Lukko
7
230
Vastaukset
- anna maria
Lukko voittaa!!
- LukkoFAN -antifan
Tää LukkoFan tuolla satuili aikaisemmin, että lukko häviää pelejä tahallaan. Kuulemma joukkue treenaa tosipelejä varten.
Siksi pahoin pelkään, että Käpät ottaa 5-1 voiton. - Weijollakku
LukkoFAN -antifan kirjoitti:
Tää LukkoFan tuolla satuili aikaisemmin, että lukko häviää pelejä tahallaan. Kuulemma joukkue treenaa tosipelejä varten.
Siksi pahoin pelkään, että Käpät ottaa 5-1 voiton.Ässien juniorit hakkasivat ok pelillä meidät ruttuun eilen ja liikkuvampi,rutinoituneempi,taitavempi kärpät vie meitä kuin pässiä narussa huomenna.
On tuo lukon joukkue vain niin kädetön että taitaa kesäloma alkaa 4.3.
- tuied
Kärpille 3-1
- polvi pipinä
Mikähän mahtaa olla Lukon sairastuvan tilanne. On tosi hyvä, että SaiPaan on tuo 10 pisteen ero, koska sarjaa on vielä jäljellä.
Vähitellen pitäis kovan treenin alkaa näkymään. Sieltä tulee sitten joko Jokerit tai Kärpät jos jatkoon selvitään.
Tosin nykypelillä ei kannata paljon toivoa.- kova treeni
puolet joukkueesta romuna
- 9-2
kärpille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221