Veikkauksia, kuinka Lukko menestyy Oulusa huomenna!
4.2. Kärpät-Lukko
7
243
Vastaukset
- anna maria
Lukko voittaa!!
- LukkoFAN -antifan
Tää LukkoFan tuolla satuili aikaisemmin, että lukko häviää pelejä tahallaan. Kuulemma joukkue treenaa tosipelejä varten.
Siksi pahoin pelkään, että Käpät ottaa 5-1 voiton. - Weijollakku
LukkoFAN -antifan kirjoitti:
Tää LukkoFan tuolla satuili aikaisemmin, että lukko häviää pelejä tahallaan. Kuulemma joukkue treenaa tosipelejä varten.
Siksi pahoin pelkään, että Käpät ottaa 5-1 voiton.Ässien juniorit hakkasivat ok pelillä meidät ruttuun eilen ja liikkuvampi,rutinoituneempi,taitavempi kärpät vie meitä kuin pässiä narussa huomenna.
On tuo lukon joukkue vain niin kädetön että taitaa kesäloma alkaa 4.3.
- tuied
Kärpille 3-1
- polvi pipinä
Mikähän mahtaa olla Lukon sairastuvan tilanne. On tosi hyvä, että SaiPaan on tuo 10 pisteen ero, koska sarjaa on vielä jäljellä.
Vähitellen pitäis kovan treenin alkaa näkymään. Sieltä tulee sitten joko Jokerit tai Kärpät jos jatkoon selvitään.
Tosin nykypelillä ei kannata paljon toivoa.- kova treeni
puolet joukkueesta romuna
- 9-2
kärpille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939