Vesimies& vesimies

emmax

eivät sovi yhteen...mies veskari on niin erilainen luonteeltaan,kovan laskelmoiva,uskoton,kiero ,petollinen,omahyväinen ...ei osaa anteeksi pyytää,osaako antaakaan.Hellä ja tunteellinen aluksi,mutta kun ei hänen muottiinsa taivu ,niin silloin on kaikki ohi!!

3

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veskaritytteli

      Aluksi osaa olla ihana ja toisen huomioonottava, mutta ajan kuluessa haluaa olla muiden naisten ihailtavana...Viimeksi jäin yksin ravintolamatkalla, kun käänsi minulle selkänsä ja ei ollut tuntevinaankaan....

    • vesimieheen

      Olen vesimies-nainen ja ihastunut vesimies-mieheen ja hänkin ilmeisesti minuun. Ajatusmaailmojen tasolla liikutaan kuitenkin hämmästyttävänkin samoilla suunnilla ja keskusteluista tulee aina hyviä. Silti en voi edes harkita seurustelusuhdetta ko. henkilön kanssa, sillä hänestä ihan loistaa sitoutumishaluttomuus ja -kyvyttömyys, mitä piirrettä on myös itsessäni.

      Huvittaa kun huomaa miten samalla tavalla toimitaan. Toisaalta kaipaamme toisiamme ja lähennymme. Sitten kun läheisyys alkaa ahdistaa ja pakenen tilanteesta ja toivon ettei toinen seuraa perässä, niin vesimies-mies juokseekin jo vastakkaiseen suuntaan :D. Samanlaista venkoilua siis. Haluaa olla lähellä mutta eipäs sittenkään. Ei tästä kyllä suhdetta saada, ja ainakin itseni on vaikea kuvitella kahta vapauteen pyrkivää vesimiestä sitoutumassa toisiinsa vapaaehtoisesti :). Ihastumista ja tapailua voi kuitenkin tapahtua, ja se varmasti on hauskaa ja tunne- ja tapahtumarikasta.

      • annexan

        ollessani 16.v tutustuin,ihastuin,rakastuin veskarimieheen. Hän vei minulta neitsyyden.
        sitten seurustelimme vielä 2 viikkoo, jolloin hän laittoi välimme poikki, kun löysi kapakkareissultaan toisen naisen. Annas olla kului kuukausi, niin tapasin todella komean kiharahiuksisen miehen, no kysyin horoskooppia: vesimies, hän sanoi. tiesin suhteemme loppuvan hyvin pian. 2 kertaa ehdimme olla sängyssä, kahvitella ja jutella useamman kerran.
        sitten yks kaunis päivä menin hänen luokseen, löysin hänet alasti toisen naisen syleilystä. se riitti mulle. sitten tapasinkin tän ihanan oinasmiesystäväni, joka on taas uus tarina.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe