"Kalojen

fyysisiä olemuksia"

"Kalalla on usein pehmeä iho, ohuet silkinhienot hiukset, vaaleat silmät ja kalpea iho. Monilla on ryppyjen sijasta hymykuoppia, ja kalamies on usein altis ennenaikaiseen vanhenemiseen. Kalan kasvonpiirteet ovat ilmeikkäät, veistokselliset ja hyvin persoonalliset. Tälle tähtimerkille on ominaista poikkeuksellinen sirous, ja kalan koko ilme voi muuttua eloisaksi hänen rentoutuessaan.

Tämän tyypin terveydentila voi olla jokseenkin hauras, mutta jos hän on tasapainoinen ja toimii viisaasti, hän voi nauttia hyvästä terveydestä. Hänen jalkansa ovat herkät ja alttiit tapaturmille."

11

2284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitt.

      ..teksti, ominaisuuksia kuulostais oikeemmalta.

    • Mulla ainakin

      kalauroksena on karkeat maantien väriset hiukset, mitä niitä nyt vieläon jälelläreunamilla. Eikä mun konteissa mitään heikkouksia ole.

    • tuntemilla

      kalamiehillä on vaaleat silmät ja kalpea iho ja on ne jotenkin sirojakin!

    • miten sitten

      esim. afrikkalaisen,aasialaisen tms syntyperän omaava kala? Eiköhän ole ihan geeneistä kiinni :D mäkin tunnen monen näköistä,kokoista ja mallista kalaa.

      • kalat

        Minulla on synnyinlahjana mustat paksut laineikkaat hiukset, vaaleanharmaat silmät ja tumma,hunajansävyinen iho... että ei kyllä täsmää. Hymykuoppa kyllä löytyy. Minusta kyse on enempi olemuksesta, kuinka itsensä "kantaa" kuin ulkoisista värityksistä tai piirteistä.


      • ...
        kalat kirjoitti:

        Minulla on synnyinlahjana mustat paksut laineikkaat hiukset, vaaleanharmaat silmät ja tumma,hunajansävyinen iho... että ei kyllä täsmää. Hymykuoppa kyllä löytyy. Minusta kyse on enempi olemuksesta, kuinka itsensä "kantaa" kuin ulkoisista värityksistä tai piirteistä.

        0len kalat, mulla on ruskeat paksut hiukset ja ruskeat silmät.
        Ei ulkonäkö liity horoskooppiin, eikö se ole geeneistä kiinni?


    • FisuFemale

      Geeneistähän tietyt piirteet periytyy sekä suomalaisesta syntyperästä. Mutta kyllä, minulla on hennot ja silkinhienot hiukset. Kyllä, minulla on sinivihreät vaaleat silmät. Kyllä, minulla on kalpea iho ja hankala ruskettua kesällä. Ryppyjä on tullut, lähinnä naururyppyjä :) Minua on kutsuttu ilmeikkääksi ja valokuvat ei onnistu koskaan, en pysty olemaan paikoillani ;) Yksi kauneimmista kohteliaisuuksista on, että profiilini on kuin ikoni, sillä kasvoni ovat kuulemma veistokselliset ja kauniit (makuasioista ei voi kiistellä, sillä omasta mielestäni en ole mitenkään klassinen missityyppi)... Mutta kaikki johtuu geeneistä ja perimästä. Voiko yleistää, että kaikki leijonat ovat dominoivan kauniin ja komean näköisiä, vaa´at salaperäisen vietteleviä jne...

    • 457364945

      mun tuntemilla on enempi ryppyinen iho, paksut hiukset, vaaleat silmät, melkein harmaa iho, ennen aikojaan vanhentunut..juu. veistokselliset myös, kauniit silmät, sirot kädet, hauras terveys kyllä, jalat juuri nimenomaan huonossa kunnossa

    • nyt ymmärrän, en itse onnek...

      koska kalathan uivat, mihin niitä jalkoja uidessa tarvitaan.

    • kalaN

      Olen melko pieni (160 cm) ja siro. Tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Vaalea iho, mutta ruskettuu auringossa. Huono verenkierto, palelen aina. Stressi aiheuttaa monenlaista fyysistä vaivaa, vaikkei se päällepäin näykään.

      Kalatyyppejä on yhtä paljon kuin kaloja on meressä, että kyllä meitä löytyy jos jonkilaisesta vonkaleesta kultakaloihin :)

    • ......

      Jaahas..no mulla on tummat normaalit/paksut hiukset, vihreät silmät (ei vaaleat), ja vaalea iho kyllä, mikä ruskettuu auringossa. Hymykuoppa on. Siro olen, mutta kasvotkin on sirot eikä veistokselliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe