Kuinka nopeasti kiinnittyminen tapahtuu??

Janskuliini_08

Söin just toisen kierron Clomeja 100mg/vrk. Ultrassa näkyi kaksi kypsää munarakkulaa ja seuraavana päivänä tunsin aivan uudenlaisia oireita (molemmille puolille alavatsaa sattui AIVAN HIRVEÄSTI koko päivän), eli tulkitsin ne munasolun irtoamiseksi (?). Pari päivää siitä nännit kipeytyivät ihan todella kipeiksi ja vihloo kovasti alavatsaa. Voiko suo olla jo alkuraskauden oireita vai mitä? Koskaan aikaisemmin en ole siis vastaavaa kokenut, mutta voihan toki olla ihan noiden Clomien aiheuttaman munarakkuloiden kypsymisen ansiota. Ilmeisesti siis KOSKAAN aikaisemmin ei sellaista ole tässä naisessa tapahtunut.
Entäpä, kuinka aikaisin raskaustesti voi näyttää mahdollisen raskauden?
Voipi kuulostaa epätoivoiselta, mutta silti toivoisin asiallisia vastauksia :)

5

17177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H&M

Hedelmöitymisestä n 2viikkoa niin voi tehdä raskaustestin. Silloin pitäisi jo näkyä. Itse tein ekalla kerralla pp10 ja negaa näytti mutta vaihtui pp13 plussaksi. Kesken se meni kylläkin.
      Kyllähän nuo raskausoireilta kuulostaa, juuri semmoisilta mitä mulla silloin oli. Mutta malta mielesi ja testaile kun sen aika koittaa!

• kiinnittyminen tapahtuu

Hei, sinulla ei todellakaan ole alkuraskauden oireita kahden päivän päästä ovulaatiosta, sori. Ovulaation jälkeen munasolulla on noin vuorokausi aikaa hedelmöittyä ja hedelmöittynyt alkio on valmis kiinnittymään noin kuuden päivän päästä hedelmöittymisestä. Eli siis jos munasolu hedelmöittyy, se kiinnittyy noin viikon päästä ovulaatiosta. Raskaustestin tekemistä voi alkaa harkita sitten, kun kuukautiset on kunnolla myöhässä. Herkkä testi näyttää raskauden 2 viikon päästä ovulaatiosta, mutta tosiaan kannattaa ensin odotella, alkavatko ne menkat ...

Oireet, joita kuvailit, voivat johtua Clomeista, ovulaatiosta, jännittämisestä tai sitten jostain ihan muusta.

• Janskuliini_08

Lueskelin täältä netistä ja osalla oli alkanut oireet jo tedella aikaisin. Ja kiinnittyminen kuulemma jonkun vauva-sivun mukaan muutaman vuorokauden kuluessa. Mutta, hyvä kun tiputit minut maan pinnalle :D
        Ehkä ensi kuussa sitten!

• nyt vielä
        Janskuliini_08 kirjoitti:

Lueskelin täältä netistä ja osalla oli alkanut oireet jo tedella aikaisin. Ja kiinnittyminen kuulemma jonkun vauva-sivun mukaan muutaman vuorokauden kuluessa. Mutta, hyvä kun tiputit minut maan pinnalle :D
        Ehkä ensi kuussa sitten!

heitä kirvestä kaivoon, voihan se olla, että sulla tästä kierrosta silti tärppäsi :) ja raskausoireet tulee sitten ajallaan.

• tsillaa_

Minä plussasin vahvan plussan neljä päivää kiinnittymisvuodon jälkeen. Kaikki on yksilöllistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe