Miten voi olla mahdollista että Mariel ei päässyt kärkikolmikkoon!? Se Satu on ihan hyvä voittajaksi, mutta tuo Jaana ja se toinen hiirulainen ei sopinut yhtään. Uskomatonta!
Mariel??
7
605
Vastaukset
- oli kaunein
näin se on.
- yllätti...
finaalissa...oli kauniimpi mitä kuvissa...ja Jaana taas rumempi telkussa...hampaat ei ole kovin kauniit sillä tytöllä! Satu ihan jees...mutta ei erityisen kaunis kuitenkaan...
Jaana ulos kolmikosta ja Mariel tilalle niin olis ollu ihan jees porukka...tosin Marielin olis kuulunu voittaa!!!
Se Marielhan oli ihan selkeesti paras, ja tossa kärkikolmikossa ei ollu kukaan paljo minkään näkönen..
- Ihan...
perseestä tää homma...kaipa se oli Saimille liikaa että kisan olis voittanu joku oikeesti kaunis!!! En kyllä ymmärrä miks Mariel ei päässyt kärkikolmikkoon...en sitten niin millään! Eikä sekään mahdu jakeluun ettei katsojien suosikilla ollut mitään virkaa...
- kolmikko
Mun suosikit oli Numerot: 1,8,ja 10. Eli Satu,Mariel ja Jaana. Mutta en edes ajatellu että satu voittais. Jaanasta ja marielista kylläkin.
- tiaraa
taisi vähän kärsiä niistä pahoinpitely-jutuista.
- emomissi
Marielista tuli heti mieleen Mira Salo, samanlaiset nenät. Se ei ole hyvä juttu se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082