Elämää kalaM:n kanssa

********

Olen lueskellut tätä palstaa ja herttinen kuinka kaloista on tehty salamyhkäisiä pettureita. Oman kalakultani kanssa on ollut nousuja ja laskuja mutta niin on jokaisessa suhteessa. Kalat tarvitsee rakkautta ja sen oikean tunteen, että toinen rakastaa. Kaloille on ihan turha sepustaa, että rakastaa, jos se ei sitä ole. Kalat kyseenalaistaa toisen rakkauden, jos kokee, ettei toinen rakasta. Miten he sen voivat tehdä? Heillä on kuudes aisti arvata kumppaninsa ajatukset. Jos kalat on sinusta epävarma, hänestä tulee salamyhkäisen tuntuinen ja alkaa jo vähän tiirailemaan oikealle ja vasemmalle. Ei kalat ole vaikea, jos niin koet, olet väärä ihminen tunteikkaalle, hellyyttä rakastavalle kalaselle. Kalat haluaa huomiota ja antaa sitä kumppanilleen ylenpalttisesti takaisin. Kuinka usein kuulet kauniita sanoja kumppanisi suusta joka päivä? Kalat merkkiseltä kuulet varmasti, jos hän sinua rakastaa. Kuinka usein saat hellyyttä ja suukkoja? Kalat rakkaasi antaa auliisti näitä joka päivä, kunhan sinäkin huomioit kalat rakkaasi. Kuinka usein mies ottaa sinut huomioon sängyssä loppuun asti? Kalat mies huomioi aina!! Kalat on niin tunteellinen merkki, että herkkyys on todella herkkää ja voit loukata kalat rakastasi vaikka kuinka pahasti vaikka itse pitäisit sitä mitättömänä. Kalat on huolenpidon merkki ja jos on tarvetta syliin, koska tahansa kelloon katsomatta, oman kalat rakkaan syli on aina avoinna. Kalat rakas ei ole vaikea vaan väärän kumppanin kanssa on aina vaikeaa. Kalat on varovainen alussa ja voi antaa itsestän häilyvän kuvan. Uiskentelee välillä pois ja tulee vähän takaisinpäin. Tämä on vain epävarmuutta. Kun kalat on varma sinusta, voit olla varma, että kalat rakkaasi saa sinut tuntemaan itsesi maailman tärkeimmäksi ihmiseksi.

24

5084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaMies

      Kaloissa herkkyys on toki pinnalla, mutta se perusominaisuus on rauhaa rakastava ja sovittelevuus, mutta samalla saamattomuus voi nostaa aika-ajoin päätään..

      Kun itse tiedostaa omat vahvuutensa ja heikkoutensa tietää jo paljon. Tunteellisuus ja helliminen ovat kalalla verissä. Epäitsekkyys on ominaisuus joka tulee pyytämättä, mutta sydämen saaminen on jo toinen juttu.

      • Sen sydämen...

        puolesta vaan kannattaa "taistella"!!:)


    • fisutar*

      kiitos puolustuspuheestasi ;D sanoisin näin naispuolisena kalojen edustajana että jopas osasit valita sanasi hienosti...osu ja uppos :) lisäks kerroit vielä mun tämän hetkisen elämäntilanteeni... Mä inhoan epävarmuutta toisen tunteista,se jos mikä on pelottavaa,kun on voimakkaat tunteet toista kohtaan ja pelkää et taas sattuu :( siinä lähtee itsesuojeluvaisto käyntiin kenellä tahansa..

      • puolesta

        kannattaa aina vähän "taistella".;)


    • koettu juttu.

      Jäin vielä näin kalaherrana kaipaamaan omaa taivaanmerkkiäsi?

      • taivaanmerkiltäni...

        ...vesimies. Ilmeisesti en edusta ihan tyypillistä veskaria, mikäli verrataan noihin vesimiehestä kirjoitettuihin "etäinen" ja "vapaudesta kiinni pitävä" juttuja. Minusta on ihanaa näyttää tunteita ja olla lähellä sitä ikiomaa rakasta.;)


    • kohta 32 v kalamies

      täytyy sanoa näin kalana että olet oikeasti ymmärtänyt Kalamiehesi todellisen luonteen...olet aivan oikeassa siinä että kalamies antaa aina kaikkensa rakastamalleen naiselle .jos voi olla varma toisenki rakkaudesta ..ja eikä varmana petä josei toinen anna siihen aihetta. Yleinsä on hyvin rehellisiä luonteita...Empaattisia ,huolehtivaisia, Mutta tosin kyllä kalaki itsekkyyden osaa .ja vähän vanhempana kalamies yleinsä oppii käyttämään sitä itsekkyyttäki vaistonvaraisesti itsensä suojelemiseen. Ja opittuaan itsevarmaksi ja itsensä tuntevaksi..NI NAINEN VARMASTI SAA KOKEA SITÄ SUURINTA RAKKAUTTA.Mutta jos olet erehtynyt loukkaamaan tosi pahasti kalamiestä .Ni älkää luulko että se on se kala joka ekana tulee sovittelemaan. Mutta jos toinen uskaltaa ottaa pienekin sovitteluaskeleen ja kalamies tunnistaa sen että se lähtee sydämestä. Ni sen jälkeen se ei välttämttä ole ylitsepääsemätön ongelma... Ja jos joku ni kalat arvostaa toisen rehellisyyttä ja kaikenlainen vilppi, pettäminen ,ja valehtelu saa ainaki minut raivoihini. Kerron erään esimerkin :seurustelin Kaurisnaisen kanssa jonku aikaa..tosi kaunis ja sensuelli ja yritin antaa kaikkeni alusta lähtien. Ja kuinka tämä kauris vakuutteli rakkauttaan ikuista sellaista. Mutta koko ajan vaistosin sen yhä enemmän ja enemmän .että tämä kaurisnainen ei ollut tosissaan.. Ja Mieleeni alkoi väkisinki tulla että enpä taida olla ainoa... Mutta ainakin juonittelun taidon tämä nainen osas..ja mä hölmö menin joka kerta lankaan kun hän tuli itkien ja pyydellen sopua... Enhän mä voinu olla pitkään kiukkunen koska oikeasti halusin häntä. Mutta joka kerta sitä onnea ei kestäny kauaa ku hän keksi jonku syyn ,mitä muka mä olin tehny...ja pieni breikki aina joka kerta...Ilmeisesti tarvi käydä väliillä hoitelemas niitä muitaki. No se suhde päättyi sitten siihen Että hermoni petti lopullisesti hänen kanssansa... Ja nöyryytin häntä kunnolla ,tosin kyllä itseänikin. Mutta se on vahvistanu minua nyt oivaltamaan tarpeeksi ajoissa ,koska joku ei ole tosissaan, ja tekemään tarvittavat ratkaisut. Että ainakaan tätä kalaa ei toiste vedetä höplästä. Mutta jokainen joka lähestyy avoimin sydämin. Ni mieleni ja sieluni on avoin.

      • vain..

        kuvitella kuinka ees taas huopaaminen syö suhdetta.:( Olet oikeassa tuon itsekkyyden suhteen, mutta mikä on lopulta hyvää itsekkyyttä ja mikä huonoa?;)


      • kylmiä

        ja julmia varsinkin (narsisti)kaurisnaiset, sielu vaarassa sellaisen kanssa olisi herkkänä kalamiehenä, onneksi vaistot toimi kokoajan, vaikka häneen rakastuin mutta se tunne kaikkosi pois jo kauan sitten, onneksi mutta tulipa kärsittyä koko sielun edestä nyt varmempana ja vahvempana kuin koskaan, Luojalle kiitos ja ylistys! Meitä ei ollut tarkoitettu yhteen, kohtalolla oli oma tarkoitus ja tiedän sen tarkoituksen nyt :)


      • kaurisnainen

        aika monta kertaa olen saanut lukea epäonnistuneista suhteista, joissa kaurisnainen on kylmä ja väliinpitämätön kalat-miehelle.

        N. 10 vuotta sitten ite rakastuin todella koko sydäntäni myöten kalamerkkiseen mieheen ja näin kauriin aurinkomerkkisenä ja nousevassa olen vesimies huomasin että helppoa ei kauriin ole kalaa kohdata, mutta ehkä oma alku oli jo siinä mielessä täysin erilainen että mun tunteeni ja hänen tunteensa olivat aitoja eikä mitään teeskentelyä.

        kaurisnaisena mulle kalat merkitsi ihmistä joka on vieläkin eron jälkeen kaikkein tärkein ihminen, jota vieläkin muistelen ja ajattelen lämmöllä. kaloissa on viehättävää se valtava hellyyden määrä, jonka kalata antaa rakkaallensa.

        minä en kaurisnaisena teeskentele välittämistä enkä halua elämässäni näytellä ihastunutta toista kohtaan, vaan tunteen täytyy tulla suoraa sydämestä ja sanon heti suhteen alussa totuuden enkä näyttele mitään muuta, koska jos pettää toista, pettäisi myös itseään, niinpä oon aika kauan viihtynyt ihan yksinkin. kauris kun on se tähtitaivaan merkki, joka voi hyvin kauankin elää yksin siis ihan totaalisesti yksin, ja mä elän noin, koska haluan aitoa tunnetta, lämpöä ja hellyyttä. ehkäpä tuo nousevamerkkini eli vesimie tekee minut pehmeämmäksi luonteeltani. Haluan olla rehellinen ja näyttää aidon välittämisen toista kohtaan. Ja on siihen toinenkin syy - olen yrittänyt seurustella ja joutunut petetyksi ja menettänyt välillä uskon ihmisten hyvyyteen.

        tämä tekstini voi olla aika laiha lohtu, mutta usko pois että niiden ilkeiden ja inhottavien ja kylmien kaurisnaisten lisäksi on olemassa ihan oikeasti luotettavia ja aitojakin naisia.

        kauris on aika jalat maassa ja parhaimmillaan kalat on se merkki, joka voi nostaa kauriin haaveilemaan kalakultansa kanssa. Ja kaurista kaloissa kiehtoo se, että kalat tuntevat niin hyvin kauriin. mä tykkäsin 10 vuoden takaisessa suhteessa juuri siitä, että tuo kalatmies vaistosi ja näki minut sielun sopukoihin asti ja hänelle uskalsin avata sydämeni ja näyttää sen syvällä sisimmässä olevan herkkyyden, jonka kauris voi kuorensa alle piilottaa. tuollaisen riipivän herkkyyden uskallan paljastaa vain sellaiselle ihmiselle, johon luotan ja jota niin paljon rakastan.

        Usko pois että monien ilkeiden ja inhottavien kaurisnaisten lisäksi tästä maailman kolkasta löytyy hyviäkin kaurisnaisia - ainakin pieni vähemmistö. Työelämässä olen ihan täysin kauris eli sellainen hidas pakertaja ja työnarkomaani, mutta rakkaudessa ja parisuhteessa huomaan olevani jotain muuta, liekö vesimiestä sitä nousevaa merkkiäni.


      • kaurisite
        kylmiä kirjoitti:

        ja julmia varsinkin (narsisti)kaurisnaiset, sielu vaarassa sellaisen kanssa olisi herkkänä kalamiehenä, onneksi vaistot toimi kokoajan, vaikka häneen rakastuin mutta se tunne kaikkosi pois jo kauan sitten, onneksi mutta tulipa kärsittyä koko sielun edestä nyt varmempana ja vahvempana kuin koskaan, Luojalle kiitos ja ylistys! Meitä ei ollut tarkoitettu yhteen, kohtalolla oli oma tarkoitus ja tiedän sen tarkoituksen nyt :)

        ystävällisiä ja rehellisiä kaurisnaisia.

        Usko pois että monien ilkeiden ja inhottavien kaurisnaisten lisäksi tästä maailman kolkasta löytyy hyviäkin kaurisnaisia - ainakin pieni vähemmistö. Työelämässä olen ihan täysin kauris eli sellainen hidas pakertaja ja työnarkomaani, mutta rakkaudessa ja parisuhteessa huomaan olevani jotain muuta, liekö vesimiestä sitä nousevaa merkkiäni, joka saa mut näyttämään aidon tunteen ja välittämisen.


      • vähemmistö
        kylmiä kirjoitti:

        ja julmia varsinkin (narsisti)kaurisnaiset, sielu vaarassa sellaisen kanssa olisi herkkänä kalamiehenä, onneksi vaistot toimi kokoajan, vaikka häneen rakastuin mutta se tunne kaikkosi pois jo kauan sitten, onneksi mutta tulipa kärsittyä koko sielun edestä nyt varmempana ja vahvempana kuin koskaan, Luojalle kiitos ja ylistys! Meitä ei ollut tarkoitettu yhteen, kohtalolla oli oma tarkoitus ja tiedän sen tarkoituksen nyt :)

        aika monta kertaa olen saanut lukea epäonnistuneista suhteista, joissa kaurisnainen on kylmä ja väliinpitämätön kalat-miehelle.

        N. 10 vuotta sitten ite rakastuin todella koko sydäntäni myöten kalamerkkiseen mieheen ja näin kauriin aurinkomerkkisenä ja nousevassa olen vesimies huomasin että helppoa ei kauriin ole kalaa kohdata, mutta ehkä oma alku oli jo siinä mielessä täysin erilainen että mun tunteeni ja hänen tunteensa olivat aitoja eikä mitään teeskentelyä.

        kaurisnaisena mulle kalat merkitsi ihmistä joka on vieläkin eron jälkeen kaikkein tärkein ihminen, jota vieläkin muistelen ja ajattelen lämmöllä. kaloissa on viehättävää se valtava hellyyden määrä, jonka kalata antaa rakkaallensa.

        minä en kaurisnaisena teeskentele välittämistä enkä halua elämässäni näytellä ihastunutta toista kohtaan, vaan tunteen täytyy tulla suoraa sydämestä ja sanon heti suhteen alussa totuuden enkä näyttele mitään muuta, koska jos pettää toista, pettäisi myös itseään, niinpä oon aika kauan viihtynyt ihan yksinkin. kauris kun on se tähtitaivaan merkki, joka voi hyvin kauankin elää yksin siis ihan totaalisesti yksin, ja mä elän noin, koska haluan aitoa tunnetta, lämpöä ja hellyyttä. ehkäpä tuo nousevamerkkini eli vesimie tekee minut pehmeämmäksi luonteeltani. Haluan olla rehellinen ja näyttää aidon välittämisen toista kohtaan. Ja on siihen toinenkin syy - olen yrittänyt seurustella ja joutunut petetyksi ja menettänyt välillä uskon ihmisten hyvyyteen.

        tämä tekstini voi olla aika laiha lohtu, mutta usko pois että niiden ilkeiden ja inhottavien ja kylmien kaurisnaisten lisäksi on olemassa ihan oikeasti luotettavia ja aitojakin naisia.

        kauris on aika jalat maassa ja parhaimmillaan kalat on se merkki, joka voi nostaa kauriin haaveilemaan kalakultansa kanssa. Ja kaurista kaloissa kiehtoo se, että kalat tuntevat niin hyvin kauriin. mä tykkäsin 10 vuoden takaisessa suhteessa juuri siitä, että tuo kalatmies vaistosi ja näki minut sielun sopukoihin asti ja hänelle uskalsin avata sydämeni ja näyttää sen syvällä sisimmässä olevan herkkyyden, jonka kauris voi kuorensa alle piilottaa. tuollaisen riipivän herkkyyden uskallan paljastaa vain sellaiselle ihmiselle, johon luotan ja jota niin paljon rakastan.

        Usko pois että monien ilkeiden ja inhottavien kaurisnaisten lisäksi tästä maailman kolkasta löytyy hyviäkin kaurisnaisia - ainakin pieni vähemmistö. Työelämässä olen ihan täysin kauris eli sellainen hidas pakertaja ja työnarkomaani, mutta rakkaudessa ja parisuhteessa huomaan olevani jotain muuta, liekö vesimiestä sitä nousevaa merkkiäni.


    • _a_q_u_a_

      Minullakin on kalat-mies(ollut jo 25vuotta) ja kyllä tuo kaikki kirjoittamasi on totta.:)
      Kalat on mitä ihanin kumppani minulle ja itse olen myös vesimiesnainen, kuten sinäkin. Tosin loppupuolelta kuuta, joten uskon sen vaikuttavan tilanteeseen. (En ole yhtään alkukuun vesimiehen kaltainen).

    • Steinbock

      Kirjoituksesi oli ihan nappiin. Aiemmin en ole kalojen kanssa seurustellut. Ja nyt tielleni osui mitä ihanin Kalat-mies. Tätä en kyllä käsistäni päästä kuuna päivänä!

      En tiedä, mistä monet ovat saaneet kaurisnaisista kylmän, kovan ja manipuloivan kuvan. En tunnista itseäni niistä. Tätä miestä en halua loukata mistään hinnasta pettämisestä nyt puhumattakaan. Uskollisuus ja sitoutuminen ovat tietoisia päätöksiä: se on tässä ja nyt. Ruoho ei ole aidan takana vihreämpää. Olemme täysin sitoutuneet toisiimme, emmekä anna välillemme muodostua mitään väliä, mihin kukaan pääsisi. Vaikeudet käsitellään heti, kun vastaan tulevat.

      Ainakin tämän kauriin kanssa kalat-mieheni voi olla varma rakkaudesta. Sen verran on tullut maailmaa ja miehiä nähtyä, että tämä on jotain ainutlaatuista. Sitä ei mokata.

      • että...

        Se on kalat-mies, joka päättää tuleeko suhteesta mitään.
        Ei auta tyrkyttää, tai teeskennellä ja esiintyä "valittuna".
        Kalat-mies huomaa tämä ja sitten oletkin entinen.

        Mutta jos kalat-mies rakastuu sinuun, ei tule sinulta rakkautta ja helyyttä ja huolenpitoa puuttumaan.
        Tuon saavuttaakseen ei voi muuta kuin olla, ja toivoa. Valinta on miehen.


    • paikkansa,mutta lisäyksenä vielä,että jos kalan kerran pettää,nii se ei luota kyseiseen henkilöön enää koskaan.

      • sanon,että kalat antaa anteeksi,mutta lapsenomainen luottamus on historiaa,koska kalat ovat rikkinäisistä perheistä,heille ei kannata yrittää satuilla mitään.


      • kyllä itse,
        harmanmaanromu kirjoitti:

        sanon,että kalat antaa anteeksi,mutta lapsenomainen luottamus on historiaa,koska kalat ovat rikkinäisistä perheistä,heille ei kannata yrittää satuilla mitään.

        että kalat olisivat rikkonaisista perheistä. Varmaan kaikkia merkkejä löytyy rikkinäisistä perheistä, koska lapsi ei voi päättää omaa syntymäpäiväänsä, vaikka kuinka haluaisi.


      • kyllä itse, kirjoitti:

        että kalat olisivat rikkonaisista perheistä. Varmaan kaikkia merkkejä löytyy rikkinäisistä perheistä, koska lapsi ei voi päättää omaa syntymäpäiväänsä, vaikka kuinka haluaisi.

        sitä,vaan oon nähny jo mones perhees


    • kohta 35 kalat N

      juuri näin me ollaan kalat ihmiset oliko nainen tai mies,ja kun on rakastunut oikeasti siis antaa kaikkea rakkaalleen, ja unohda itsensä se on huono puoli meistä:( olin naimisissa jousimies miehen kanssa ja oli todella vaikea meidän suhde kun ei ollut mitään yhteistä elämää. vaikka mä rakastin todella paljon häntä mutta ei koskaan antanut minulle sitä takaisiin tavalla tai toisella:( ja ero teki kipeä kyllä mulle eikä ole helppo unohtaa entistä millään. ja vielä yksi juttu kaloista ne ei koskaan loppullisesti unohtavat entistä elämää ja rakkauttan, ne pyöri aina miellessä vaikka menisi naimisiin ja tekisi lapsia toisen kanssa, mutta se vanha ja exa on aina miellessä:) hyvää kevättä kaikille:)

      • hyvä asia

        jos exät pysyy aina mielessä? ei nyt kirjaimellisesti
        mutta jos on jo naimisissa ja lapsiakin, tai muuten vaan uudessa suhteesa, niin mä en kyllä haluaisi olla yhdessä ihmisen kanssa jonka mieleen painautuu jokainen elämänsä varrella vastaan tullut rakkaus ja niitä sitten muistellaan. jos on exä niin sitten on exä ja mä en halua että heitä muistellaan.


      • on suuri rakkauteni
        hyvä asia kirjoitti:

        jos exät pysyy aina mielessä? ei nyt kirjaimellisesti
        mutta jos on jo naimisissa ja lapsiakin, tai muuten vaan uudessa suhteesa, niin mä en kyllä haluaisi olla yhdessä ihmisen kanssa jonka mieleen painautuu jokainen elämänsä varrella vastaan tullut rakkaus ja niitä sitten muistellaan. jos on exä niin sitten on exä ja mä en halua että heitä muistellaan.

        Täytyy sanoa, että kalamies on minun elämäni suuri rakkaus. Kenenkään toisen kanssa en ole kokenut niin suurta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta kuin hänen. Kalamies on herkkä, hellä ja rehellinen, varsinainen unelma.


      • . . .,,--.,.,-.
        on suuri rakkauteni kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että kalamies on minun elämäni suuri rakkaus. Kenenkään toisen kanssa en ole kokenut niin suurta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta kuin hänen. Kalamies on herkkä, hellä ja rehellinen, varsinainen unelma.

        Veit sanat suustani. Samaa mieltä tämä rapu. Harmi ettei tavattu nuorempina.


    • joffax

      Sinulle, joka olit kirjoittanut kaloista asiaa, oli todella mielestäni täyttä totta ja niin sitten viimeisen päälle. Olen itse kalat ja tidän ja tunnen juuri niin kuin kuvailit asioita kalojen tuntemuksista ja tavoista toimia. Me kalat vain olemme niin, niin herkkiä, aitoja, tuteellisia, jopa usein taiteellisia ja hyvää ja onnellisuutta rakastavia persoonia. Todella tärkeää on saada vatatunteita,- rakkautta, hellyyttä, yms. koska olemme valmiita itse myös tarjoamaan kumppanillemme juuri samaa yllin kyllin. Haluamme huomioida kumppania ja näyttää hänelle, miten tärkeä hän on - minun elämässäni. Sitä samaa kuitenkin odotamme saavamme takaisin, jotta jaksamme yhdessä taivaltaa - ja mieluiten käsi kädessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe