Vesimies-naisen vihjeet

Tyhmäkö?

Miten vesimies-nainen ilmaisee kiinnostuksensa? Jättääkö hän aloitteen toiselle osapuolelle vai käykö kiinni kuin sika limppuun. Saatan nimittäin olla veskarin kiinnostuksen kohteena mutta en ole varma merkeistä/vihjeistä. Tilanteita on ollut joissa hän antaa epäselviä vihjeitä, jotka voi ymmärtää viattomiksi tai tarkoituksenhakuisiksi. Hän jättää niin paljon arvailujen varaan.

Esimerkiksi kerran keskustellessamme hän kertoi että hänen vanhempansa olivat joskus kehottaneet häntä menemään naimisiin Hollantilaisen merimiehen kanssa. Kuuntelin korvat punaisena koska olen puoliksi Hollantilainen. Oliko tuo vitsiin piilotettu vihje vai mitä sanotte vesimies-naiset? Kaikenlaisia samanlaisia tilanteita on tässä ollut, niin että kertokaa mikä on homman nimi....

3

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoista

      Itse käyn kyllä kiinni kuin sika limppuun. Ja vihjailenkin tuolla lailla....tulevalle miehelleni aikoinani että olisi kiva asua maalla, no naimisiin mentiin, mutta oli se sitä vihjettä ihmetellyt, ei voinut kuvitella minua saavansa.
      Huomaan kyllä, että joskus puhun niin, että ne asiat voisi ymmärtää vihjeiksi vaikka ei ole tarkoitettu. Yleensä kyllä olen hirveän ujo ihastustani kohtaan, mutta pikku siidereissä sitten tapahtuu. Tee rohkeasti vain jokin persoonallinen ehdotus...niin ja minä olen kyllä tehnyt aina suhteissani aloitteen pikku vinkin jälkeen, mutta en laita pahakseni jos toinenkin sen tekee.

    • eräs veskariN

      vain heittää ilmaan lauseen tarkoittamatta sillä mitään sellaista, mitä kuvittelet. Kunhan vain nyt tuli hänen mieleensä juuri sillä hetkellä.
      Yhtä hyvin hän voi vihjailla tuntevansa kiinnostusta sinua kohtaan kyseisellä asialla.
      Molempi on mahdollista. Mutta jos hän on kiinnostunut, varmaan vihjailee paljon muutakin siihen suuntaan.
      Kehuu sinua, on kiinnostunut, kyselee paljon elämästäsi, viihtyy kanssasi ja näyttää sen.
      Itse voin mennä melko suoraan asiaan, jos tiedän tai minulle selvästi osoitetaan kiinnostusta.
      Mutta voin harrastaa myös ihan viatonta jutustelua
      mukavan ihmisen kanssa.
      Jollei seurasi kiinnostaisi, hän varmaan näyttäisi sen aika suoraan.
      Niin tekisin ainakin itse. Nuorempana olin kiltimpi, enkä halunnut loukata toista. Nyt pystyn siihenkin, jos haluan. Olen suorempi ja rehellisempi, kuuntelen tunteitani ja tunnen itseni paremmin.
      Jos olisin sinä, kysyisin suoraan.

    • veskari_nainen

      Itse flirttailen harmittomasti usein ja monien kanssa. Jos olen tosissani kiinnostunut pyrin samaan seuraan, ja haen avoimesti "liian kauan kestävää" katsekontaktia ja hymyilen "ujosti". Siis paljon epäselvää viestintää. :) Pyrin innokkaasti pääsemään myös keskusteluun kohteen kanssa. Teen harvoin aloitetta, vaikka pidänkin siitä, että miestä saa myös tavoitella. ja mies ei saa olla liian innokas.
      Sinuna kysyisin suoraan, silloin saat suoran vastauksen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe