http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1484273
Tällä laivasto voi möyhentää vihulaista suht kaukaakin ja erittäin edullisesti.
Tämä voisi olla meidänkin armeijan uusi tykistöase, tietysti vasta kun ollaan Natossa.
Tässä pieni esittely, vähän lehteä paremmin.
http://www.metacafe.com/watch/1077676/video/R/CFD_1002/
Jenkkien superase
11
692
Vastaukset
- hassu
http://www.youtube.com/watch?v=4OqlTXwLG40&NR=1
Ajatelkaapa mihin kaikkeen tätä voisi hyödyntää, sitten kun on siviilikäytössä muokattuna.
Avaruuteen voisi lähettää, hmm.. no vaikka tietosatelliitteja edullisesti.
Ehkä noita sovelluksia löytyy sitten aikanaan. - Irakissa..
Niin. Irakissa on kuollut miljoona ihmistä. Paljon on kuollut keskinäisissä kahinoissa ja ulkomaisten terroristien käsissä, mutta paljon myös USA:n raskaan tulivoiman käytön vuoksi, jolla se minimoi omia miestappioita, kun jostain ammutaan kiväärillä, tilataan ilmavoimat pommittamaan paskaksi koko kortteli tai pari taloa, siviileistä viis. Ja suuri osuus on silläkin, että maan järjestys ja infrastruktuuri on tuhottu eikä uutta ole kyetty luomaan. Periaatteessa jenkit on vastuussa Irakin sekasorrosta, senhän sinäkin tajuat.
Mielestäni on sairasta iloita tuollaisesta uudesta tehoaseesta, koska tilastollisesti nytkin USA:n sotatoimissa kuolee paljon enemmän siviilejä kuin taistelijoita, uuden aseen avulla sitten tuhotaan ja tapetaan ihmisiä ja elämän edellytyksiä entistä tehokkaammin. Se "vihulainen" kun on kuitenkin useammin viaton siviili kuin sotilas, taistelija tai terroristi.- tosi on
Jenkithän on läpeensä pelkureita. Pullamössökansan sotapojilla pitää olla rintamallakin kaikki mcdonaldsit ja muut nautinnot, muuten tulis tippa silmään ja itku kurkkuun.
Kyllä sitä nauttisi, jos USA saisi kerrankin vastaansa teknologisesti ja taloudellisesti tasavertaisen armeijan. Siinä olisi jenkeillä kusi sukassa, sillä em. pommitukset eivät niin vain onnistuisikaan, tai sitten saisi aina samalla mitalla takaisin. Kyllä sitten itkettäisiin. - hassu
Silloin kun aseet olivat vielä alkukantaisia, tapahtui paljon enemmän tappioita, myös siviileille.
Itseasiassa en niinkään itse aseesta iloitse, vaan niistä mahdollisuuksista joita sen myöta avautuu siviilisektorilla.
Useasti vaan käy niin, että jokin uusi laite otetaan ensimmäisenä sotilaskäyttöön ja vasta myöhemmin aletaan miettiä muita vaihtoehtoja.
Näin käy varmasti nytkin.
Jos vastaava olisi ollut Venäläisten kehittämä, niin tälläkin palstalla majailevat ns, jäämistöpunikit olisivat iloinneet täysillä, joten mitäs jos minä taputan jenkkien puolesta nyt.
Hienoa USA. - suomalaiset
tosi on kirjoitti:
Jenkithän on läpeensä pelkureita. Pullamössökansan sotapojilla pitää olla rintamallakin kaikki mcdonaldsit ja muut nautinnot, muuten tulis tippa silmään ja itku kurkkuun.
Kyllä sitä nauttisi, jos USA saisi kerrankin vastaansa teknologisesti ja taloudellisesti tasavertaisen armeijan. Siinä olisi jenkeillä kusi sukassa, sillä em. pommitukset eivät niin vain onnistuisikaan, tai sitten saisi aina samalla mitalla takaisin. Kyllä sitten itkettäisiin.olla enemman pullamossokansaa. Paihittihan 61v. Tuomioja useimmat suomalaiset varusmiehet. Kuinkahan siina kavisi jos pistettaisiin sinut keta tahansa GI Joeta vastaan taysissa varustuksissa viidenkymmenen asteen kuumuuteen Irakissa? Olisi hauska nahda.
- NYT PERKELEET
VAIN NIITÄ YDINASEITA KUN KERRAN TEHTY ON, KYL ME KUNNON JYTINÄT AIKAAN SAADAAN KUN MILTEI JOKAISELLA SUUREMMALLA VALTIOLLA NIITÄ ON PUOLESTA RIIPPUMATTA!!!!
ON SAATAVA SAATANAN ISO SOTA AIKAAN, JOTTA NÄHTÄISIIIN LOPULTA KUKA SE VOITTAJA SAA OLLA, JOKA JÄÄ TÄNNE AAVIKOITUNEESEEN, TUHOUTUNEESEEN, SAASTUNEESEEN MAAILMAAN JUHLIMAAN VOITTOAAN.
- Raakkuna
Voi vihulaista, niinkö. Kun toi ase on ainoastaan portin murtajana tunnettu kun ruuti on lopussa. Sillä työntö voimana ruuti on jatkossakin No.1, vaikka ovatkin kuuluisia sekoituksistaan niin räjähteessä kuin BULLETISSA, JOKA TEKEE AUKON JOTA IHMETTELEE JÄLKEENPÄIN, ETTÄ MIKÄ OLIKAAN KALIBERI. SALUT
- hassu
Tuskin ruudilla on enää paljoakaan merkitystä, ainakaan näissä tapauksissa.
http://www.metacafe.com/watch/699365/video/R/CFD_1002/
Mitä lie saaneet selville tekniikasta.
Ehkä näemme sovelluksia lähiaikoina jossakin.
Ainakin teksti noissa osissa on mielenkiintoista.
Onkivamiesonkivamies
ja nämä vaan kehittelevät lisää aseita! eipä ole ihminen juuri kehittynyt vuosituhansien saatossa...
- on ydinaseen
tehoa. Ydinaseet ovat numero uno tässä maailmassa. Mitä järkeä tollaisia helvetin kalliita vemputtia on kehittää. Kaikki rahat kannattaa laittaa ydinasearsenaaliin kasvattamiseen.
- vaan demonstraatio
Noiden kuvien perusteella tuosta on vie´la pitka matka aseeksi. Miksi asia esitetaan uutena keksintona? Kyseessa on kymmenia vuosia vanha idea jota on testailtu pitkin maailmaa moneen kertaan. Noita "rail-guneja" on harrastajien verstaatkin pullollaan. Eri asia jos kyseessa olisi oikea kaytantoon sopiva ase, vaikkapa lentotukialukseen mahtuva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926