Minä olen vanhanaikainen

Pidän siitä kun miehet avaavat minulle oven ja ovat kohteliaita. Minä siivoan, leivon ja olen ehtoisa emäntä...
Meidän perheessä on miesten työt ja naisten työt.
Miten teillä!?

18

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silkki-terrieri

minä istun netissä ja samalla sanelupolitiikalla ohjaan ukkokullan tekemisiä niin ruuanlaiton, siivouksen kuin kauppapolitiikan alueilla. Teen raskaat tilisiirrot ja avaan kukkaron nyörit jos ukko osaa hyvin selittää mihin se kaikki raha oikein käytetään. Näin leppoisasti meillä. Kiitos vain kysymästä.

• päähän se...

Vileenin juttu kun siltä kysyttiin,että onko vaimosi hyvä käsittelemään rahaa, Vileeni vastasi ,että "on ja nopee, mutta eläinrakas se on ei kärpäsellekkään tekisi pahaa", no ukot sanoi, että miksi se sinua eilen kaulimen kanssa ajoi pitkin mäkeä. Vileeni vastai"no enhän minä mikään kärpänen ole"

• silkki-terrieri
        päähän se... kirjoitti:

Vileenin juttu kun siltä kysyttiin,että onko vaimosi hyvä käsittelemään rahaa, Vileeni vastasi ,että "on ja nopee, mutta eläinrakas se on ei kärpäsellekkään tekisi pahaa", no ukot sanoi, että miksi se sinua eilen kaulimen kanssa ajoi pitkin mäkeä. Vileeni vastai"no enhän minä mikään kärpänen ole"

vaimonsa ei ilmeisesti ole tajunnut lassoamisen kätevyyttä. Mies kuin mies tulee selätetyksi ja saa kaupantekijäisiksi vähän kiljahdellakin. ;))

• pianisti

... olen minäkin saanut nauttia. Miehet ovat usein käyttäneet oikeuttaan avata minulle oven kun olen ollut lähdössä ulos. SIivoaisin ja leipoisin ja olisin ehtoinen emäntä, jos vain he soisivat avata minulle oven kun soitan ovikelloa. Joskus olen joutunut teettämään avaimen.

• Meillä on vain miesten töitä, en tee töitä kotona vaan harrastelen ja näpräilen jotain pientä hömpötystä silloin tällöin. Mies hoitaa pääsääntöisesti työt jos niitä on.

Siivoamista teemme yhdessä kerran viikossa, me ei pahemmin leivota lainkaan ja omat pyykit huolehdin itse ja mies omansa ja osaksi anoppi, minä en edes saa koskea niihin. Kauppa-asiat hoitaa mies, mutta minä suunnittelen listan. Ruokaa laitetaan yhdessä ja se ei ole työtä, me viihdytään siinä puuhassa se on hupia.

• tuli mieleen

Monet miehet varmaan ovat myös vanhanaikaisia, kun heille hyvin usein näytetään ulko-ovea ja sanotaan, että tuosta on laitettu hirret poikki, heh.
      MInä teen meidän perheessä sekä naisten että miesten työt.

• vanhanaikaisesti

Minä makkoilen, tee sinä työt.

• kuitenkin

enempi sen perään, kuin ruuan. Nykyään. Voihan sitä käydä yhdessä illastamassa ravintolassa ennen...:)

• Huti tuli tässä asiassa...yhdessä asiassa vanhanaikainen ei tarkoita sitä, etteikö jossain toisessa voisi olla nykyaikainen. :)

• "kokkeja" ja hush...
        satumaa kirjoitti:

Huti tuli tässä asiassa...yhdessä asiassa vanhanaikainen ei tarkoita sitä, etteikö jossain toisessa voisi olla nykyaikainen. :)

jäänyt yksikseen itkeskelee, kun mies on lähtenyt vaudikkaamman perään. Sen joka ei ehdi hellan vieres nuhjuilee.

• samoin meillä :)

Mies auttaa raskaammissa kotitöissä (jos vain pyydän) ja käy kotimatkalla kaupassa ellen voi lähteä mukaansa - unohtaa kauppalistan ja soittaa..:DD

Minä teen ruuat ja muut kotiaskareet, mutta leivo en - jauhopeukaloni amputoi entinen kotitalousopettaja, eikä miehenikään ole makean ystävä :)

On ihanaa, kun (vihdoinkin) on mies, joka osaa korjata lähes kaiken - yksinhuoltajana jouduin etsimään itseäni tälläkin saralla, mutta nyt isäntä vaihtaa puolestani lamputkin..:)))))

• Teillä taitaa olla hiukan samalla lailla sitten kun meillä. Minä kuljen bussilla ja kävellen niin en raahaa kauppakasseja vaan mies hoitaa ostokset, paitsi joskus käymme yhdessä.

Mulla on kyllä kokemusta sellaisesta, joka kieltäytyi menemästä säännöllisesti ostoksille ja tosi törkeenä huokaili aina kaupassa ja hoputti minua, ja se on tylsä tyyppi sellainen.

• naisten töitä

koska naisena teen miehenkin työt, siis ne mitä osaan, loput tekee huoltomies.

• edesmennyt isäpappa

tapas sanoo, kun jotain valiti. Näinhän se on. Eroon aina pääsee, miks ruikuttaa? jos ei parempaa saa...

• samoin kuin sinä
        edesmennyt isäpappa kirjoitti:

tapas sanoo, kun jotain valiti. Näinhän se on. Eroon aina pääsee, miks ruikuttaa? jos ei parempaa saa...

kun on ukon kanssa niin hankalaa, miksi sitten pitää yhdessä olla kun ei ole muuta sanottavaa kuin moittia, rahako pitää yhdessä vaiko velat?

• RosaLiiin

on vain naisen töitä.
        Kun jotain en osaa niin naapurit ja sukulaiset ja kylänmiehet akiteraan hommiin.

Yhtä hyvä kun entinen en ole löytänyt ja huonompaa en kehtaa ees vehata.

• kuka tekee ja kuka ei
        RosaLiiin kirjoitti:

on vain naisen töitä.
        Kun jotain en osaa niin naapurit ja sukulaiset ja kylänmiehet akiteraan hommiin.

Yhtä hyvä kun entinen en ole löytänyt ja huonompaa en kehtaa ees vehata.

Kun näitä luin , mietin hartaasti ja pitkään mihin miesystävääni tarvitsen. Autoa minulla ei enää ole, ja tapiseeraukseen, maalamisiin en tarvi. Jos ostan lampunvarjostimen osaan laittaa ne joko ns.sokeripalaan tai uudempaan , ja tv ja dikiboksin yhteen jutun tein minä,! En tiedä miksi minun ei saisi osata ja olla(muka) miehen armoilla? Tiedän autoistakin siis vioista aikas paljon,ja joskus hämmästyttänyt miehen kertomalla et mees mittaan se tai katsoppa se. Olen kuunnellut kun on puhuttu. Ja ihan naisen näköinen,sopupainoinen ja pitkähiuksinen olen.Ruoan taas teen mieluiten itse , saanhan sellaista kuin haluan, eikä kukaan uita siinä sormiaan.

• kuka tekee ja kuka ei kirjoitti:

Kun näitä luin , mietin hartaasti ja pitkään mihin miesystävääni tarvitsen. Autoa minulla ei enää ole, ja tapiseeraukseen, maalamisiin en tarvi. Jos ostan lampunvarjostimen osaan laittaa ne joko ns.sokeripalaan tai uudempaan , ja tv ja dikiboksin yhteen jutun tein minä,! En tiedä miksi minun ei saisi osata ja olla(muka) miehen armoilla? Tiedän autoistakin siis vioista aikas paljon,ja joskus hämmästyttänyt miehen kertomalla et mees mittaan se tai katsoppa se. Olen kuunnellut kun on puhuttu. Ja ihan naisen näköinen,sopupainoinen ja pitkähiuksinen olen.Ruoan taas teen mieluiten itse , saanhan sellaista kuin haluan, eikä kukaan uita siinä sormiaan.

teitä itsellisiä monitaitoisia naisia. Ihailen itsetuntoanne. Minä taidan olla laiskanpulskea monessa asiassa, kun teen vain niitä naisten hommia. Mutta kouluttautunut olen miehiseen ammattiin. Tietojenkäsittelyn ihmeelliseen maailmaan. Siinä kyllä avaan tietokoneen, vaihdan osia ja korjailen. Siinä en miestä avukseni tarvitse. Taitaa olla niin, että sitä osataan mitä halutaan osata. Hyvä naiset!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1218
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe