MILLAINEN OLI TEIDÄN

ensisuudelma?

niiih, kertokaas nyt kokemusianne ;>>
vinkuti vink.

26

6687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkonen ;>>

      Oli nykyisen poikaystäväni kanssa. Olimme ekoilla treffeillä kun minä sitten uskaltauduin pussaamaan häntä. Se oli todella vaan pieni kuiva pusu, mutta silti ensimmäinen :)

    • hff,

      Ainakin jälkeenpäin ajateltuna ällö jätkä..
      Itse suudelma oli sitten ällö jo silloin. Jätkä oli liian raju otteissaan (sattui), sen huulet oli kylmät kun se oli just tullu ulkoa tupakalta. Ja se maistui röökiltä ja mansikkapurkalta.. Helvetin ällöttävä yhdistelmä. Yääk, en halua ajatella.

    • lizbeht

      Mun ensisuudelma oli virhe. Mä olin n.12-vuotias. Mun paras kaveri oli ihastun yhtee tyyppiin mut tää ei siihe. Se oli ihastun muhu. Varmaan arvaatte mitä tapahtu. Mun kaveri lähetti mut kertomaa et se on ihastun siihen. Kun mä menin sen pojan luokse myö juotii kahvit ja juteltii ja sit yhtäkkii mun huulet oli sen huulil. Mä olin kokonaa unohtan mitä mä olin menny tekee sinne. Vasta kotiin lähdettyäni tajusin mitä oikein tapahtui. Kerroin ystävälleni siitä...oli pakko. Ensin hän luuli sen olevan vitsi. Ystäväni ei sen jälkeen ole puhumut minulle eikä halua nähdä minua enää ikinä. Siitä on n.9 vuotta. Seurustelen nykyyään saman pojan kanssa.
      Emme seurustelleet kakaroina koska hän muutti. Vuosien jälkeen tapasimme nyt meillä on yhteinen koti ja kissa. Harmittaa vieläkin että menetin ystävän.

      • ...

        oli joskus 12-vuotiaana. Oltiin kaverin synttäreillä ja oltiin pullon pyöritystä. Semmonen pieni, lyhyt, kuiva pusu :) Se pusu johti kahden viikon päästä minut ja sen pojan "alkamaan". Eihän se mitään vakavaa ollut :D


      • Kekejomppa

        Olimme tapailleet tän tytön kanssa jonkun aikaa, ei kuitenkaan seurusteltu. Eräänä maanantaina hän tuli meille käymään, kesäloma oli juuri alkanut. Olimme molemmat juuri päässeet ysiluokalta. Päätimme lähteä kävelyttämään koiraa. Käveltiin vain pitkä tovi Hervannan metsissä ja päädyttiin Hervannan hyppyritornille.
        Päätettiin kiivetä sinne hyppyrimäkeen, pikkukoira tytön sylissä. Istuttiin siinä sitten ja katsottiin kesäistä kirkasta iltaa. Otin tytön kädestä kiinni. Ei uskallettu vielä katsoa toisiamme, kummankin hengitys alkoi vain kiivastua. Sitten katsoin tyttöä silmiin ja hän katsoi minua. Otin hänet ja pikkukoiran syliini istumaan ja kysyä töksäytin "Haluaisitko sä pussata mua" Hän vastasi "No ehkä vähän". Sitten suudeltiin, hampaamme kolahtelivat, ei osattu kumpikaan. :) Se oli mun elämäni romanttisin hetki.


      • kauniisti...
        Kekejomppa kirjoitti:

        Olimme tapailleet tän tytön kanssa jonkun aikaa, ei kuitenkaan seurusteltu. Eräänä maanantaina hän tuli meille käymään, kesäloma oli juuri alkanut. Olimme molemmat juuri päässeet ysiluokalta. Päätimme lähteä kävelyttämään koiraa. Käveltiin vain pitkä tovi Hervannan metsissä ja päädyttiin Hervannan hyppyritornille.
        Päätettiin kiivetä sinne hyppyrimäkeen, pikkukoira tytön sylissä. Istuttiin siinä sitten ja katsottiin kesäistä kirkasta iltaa. Otin tytön kädestä kiinni. Ei uskallettu vielä katsoa toisiamme, kummankin hengitys alkoi vain kiivastua. Sitten katsoin tyttöä silmiin ja hän katsoi minua. Otin hänet ja pikkukoiran syliini istumaan ja kysyä töksäytin "Haluaisitko sä pussata mua" Hän vastasi "No ehkä vähän". Sitten suudeltiin, hampaamme kolahtelivat, ei osattu kumpikaan. :) Se oli mun elämäni romanttisin hetki.

        kerroit muistostasi.:) Ja se on totta, miten joku hetki tai asia voi olla romanttinen, vaikkei kaikki menisikään kuten elokuvissa.:)


    • ihana :)

      Melkolailla suunniteltu teko omalta kohdaltani. Olin melkoisen teini viellä tuolloin, mutta kuitenkin tyttöporukassa ainoa joka ei moista perjantainuoleskelua kännissä ollut koskaan harrastanut.

      Oli yksi poika joka oli minua muutaman vuoden vanhempi. Useana viikonloppuna hänen perässään tavallaan "juoksin". Juteltiin ja tutustuttiin ym ym.

      Sitten muutaman viikonlopputapaamisen jälkeen juhannusaattona, ennenkun vanhempani hakivat minut kotiin, halasin häntä kunnolla ja kysäsin, että saakos pussata.

      Sitten me suudeltiin sillalla juhannuskokon roihutessa ja kavereiden kummastellessa vieressä. Mutsin venatessa parkkipaikalla tyttöään kotiin.

      Poika oli hyvä ja kokemus ihana. Vaikka tämän jälkeen juttu lopahti kutakuinkin siihen. Ei asiaa haitannut tippaakaan. :)

    • ensisuudelma

      keskenämme... Piiiitkä ja intohimoinen, kietouduttiin toisiimme ja suudeltiin pitkään, varmaan monta minuuttia.

      Ja sitten mies sanoi, että no nyt se on tehty =)


      Sinne jäi sydän viimeistään siinä vaiheessa...

      • vaikee kyssä

        juu no eipä oo oikeestaan minkäälaista muissti kuvaa..tuli oltuu vähän päissään..sen muistan et koska oltii oltu ulkon ja oli yö ni kylmät oli sen huulet ja tupakalta maistui..no en mä kadu mut en voi oikee mitään siitä sanoo:)


    • tiatai

      ..että kieltä kannattaa käyttää, tytöt tykkkää. Käytti, olin tukehtua ja päätin että tässä oli minun suutelukokemukset tässä elämässä. Mutta sitten ensimmäinen "poikaystävä" kumosi tämän mielipiteen, hän suuteli ihanasti.

    • '''''

      Muistan tän aina...Olin noin viiden kuuden vanha.Olin mun veljen ja naapurin pojan ja sen siskon kanssa meijän isossa vaatekomerossa. Sit mä suutelin sen naapurinpojan kanssa(mun ikäinen). Ja meijän suudelma oli kyllä ihan kielisuudelma! Kieli tunkeutui voimakkaasti mun suuhun ja olin vähän häkeltynyt siitä. ;) Romantiikka oli kyllä kaukana. Suudelman aikana katsoin, kun isoveljeni(4 vuotta vanhempi) katsoi meitä naama punaisena ja naurua pidättäen... Hihi hii...Aika pervoa touhua viisivuotiailta...

      • vappuna...

        Olin sillon kännissä vappuna koskipuistossa, olinkohan 14-vuotias. Se oli aika hirveä, limainen suudelma yhden jätkän kanssa, josta en pitänyt yhtään. Onneks sen jälkeen on ollut parempia kokemuksia :)


    • jee

      Oltiin tapailtu tytön kanssa jo muutaman kerran kunnes yhdellä kerralla tyttö kysyi että saako pussata ja siitä sitten heti kielisuudelma joka kesti ehkä noin 10sekuntia. Muistan tuon aina se tuntui niin ihanalta ja märältä.

      • <<<:

        Joo.

        Muistan halailtiin yhden pojan kanssa. Hän anto pusun otsaan ja mä olin sillein; no höpö ja annoin pusun sen poskelle. Kysyin että oletko tyytyväinen ja se vastasi että ei ja sit sen pehmeet huulet osu mun huuliin


      • emzuka

        Olin ollu pojan kaa jonku aikaa yhessä. Joo meijän suhteen alku oli aika lapsellinen. Mut istuttii saunarakennuksessa ja mun kaveri oli nukahtanu sohvalle. Poika kysy et saako suudella ja vastasin vaikka. Ja sit me suudeltii. Aika epävarmasti mut kummiski. Oli ihanaa (:


    • niiiiin.

      en kerro (:

    • Tipu19

      heh eipä siinä kehumista ollu aikoinaan.
      lyhyesti ja ytimekkästi,14 v olin ja siskon kavereiden kanssa autossa ja alkoholilla osuutta asiaan of course,takapenkillä istuin ja 25 miehen köriläs tunki kielensä kurkkuuni ja siinä sitä mentiin! ei miellyttävää kun en intrestejä toiseen osapuoleen tuntenut * :/ eipä tuo ensisuudelma tärkiätä ole vaan kenelle neitsyytes annat :)

    • Voi ollapa nuori.

      En muista kuinka vanha silloin olin (16-18) Olin kotibileissä, ja yksi nuorempi tyttö alkoi "iskeä" minua. Istuskeltiin sohvalla ja yhtäkkiä hän oli hajareisin päälläni ja suuteli rajusti.
      Alkoholilla oli ainakin hänen osallaan osuutta asiaan varmasti.

      En muuta muista kuin että ei se kovin mukavaa ollut, kun yhtäkkiä yllätettiin, ja toisen suussa maistuu viina.

    • ---

      Mä sammuin yhen kaverin kotibileissä ja heräsin siihen kun yks poika pussas mun pimppiä.
      Olin aivan ihmeissään ja ihan kännissä ja sit se poika tuli pussaa mua ja suussa maistu tosi pahalle.

      Onneksi mulla on nyt kiva poikakaveri.

    • -----------------

      Erittäin näivehtynyt ! kamala !

    • ...

      Olin ensi kertaa pojan luona hänen asunnossaan ja juttelimme sitten kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jossian vaiheessa se juttu sitten eteni siihen, että poika kysyi saaako suudella.

      Olin vähän hämilläni, sillä pelkäsin etten osaa. Poika kuitenkin sanoi ettei häntä haittaa ja että hän ymmärtää kyllä. Enk ämä tietenkään mitään oikein osannutkaan, mutta jälkikäteen poika sanoi ettei siinä mitään vikaa ollut.

      Nyt kun on tullut enemmänkin kokemusta suutelemisesta, niin kyllä täytyy sanoa, että se ensimmäinen on vieläkin se, jota pidän parhaimpana, vaikka itse töppäilinkin. Tosin saman tyypin kanssa olen edelleen yhdessä, joten muista miehistä ei ole kokemuksia.

    • suudelmani

      oli kyllä niin ällöttävä etten haluu sen koommin muistella..mies oli humalassa ja koko mun naama oli kuolan peitossa..sillon tuntuki et tällastako ää nyt sitte on, mutta onnkes maailmasta löytyy parempiaki asian osaavia, kuten nykyiseni:D

    • juhuhyug

      oli varmaanki aika semmonen normi :) Emmä siitä ny ihmeemmin nauttinu,aattelin vaan kokoajan,et tältäkö se nyt sitten tuntuu :D
      Mut jätkä oli kyl tosin aivan ihana :) mua vuoden vanhempi ja vähän kokoneempi (olin just täyttäny 16 ja se oli pian täyttämäs 17),niin se kyl osas homman :) Mut varmuuden vuoks halusin kuitenki kertoo sille ennen ku suudeltiin,et en oo koskaan aikasemmin suudellu (vaik samana päivänä kyl tajusin jo,et ei se ois sitä ees huomannu):D
      No me oltiin sen jätkän kotona sillon ja se sitä ehdotti,ja mä suostuin.Ja katteltiin siinä sit vähän aikaa telkkaa ennen ku se sit tuli lähemmäs,ja kysy viel,et haluunko sitä ja mä vastasin "joo" ja niin me sit suudeltiin ehkä semmonen 30s :) Maistu lähinnä tupakalle mut joo..no se oli eka kerta,enkä koskaan unohda :) Vaik oonki kyseisen jätkän kaa viel jälkeenpäin suudellukki monta kertaa :)

      • poika tunki kielen kurkkunn

        poika tunki kielen kurkkuun ja hampaat kolahteli mutta loppujen lopuks hyvä kokemus... mietin vaan että tältäkö tämä pussailu tuntuu. : D

        Ensimmäinen oli niin kömpelöä sähläämistä, ku molemmilla oli vielä eka pusu..


    • Makke82

      Tämä tyttö tönäsi minut talon seinää vasten ja alkoi pussailemaan. En oikeen tajunnut hänen tyyliään eikä siitä oikeen mitään tullut. Seuraava tyttö olikin loistava suutelija, hänkin kehui minua. Harmi että olen vain kaksi tavannut jotka osaa suudella hyvin, 4 muuta eivät oikein osanneet..

    • tytön kanssa

      vuosi oli 73 eli oli 8v poika silloin muistan elävästi sen tilanteen mentiin peiton alle ja huulille se oli jautaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe